gud info machan
Niwantha Gavin Woods Well-known member Sep 19, 2008 974 65 48 Kotte Mar 30, 2013 #85 Great Work Bro....!!!
chathupatiya Well-known member Sep 9, 2007 10,578 3,118 113 ලොකෙන් උතුම් රටේ Mar 30, 2013 #86 ගොඩක් වැදගත් ත්රෙඩ් එකක් මචන්, මමත් අදයි මේ ගැන හරියටම දැනගත්තේ. ස්තුතියි අපිත් එක්ක බෙදාගත්තට . . . රෙප් 13 ++++
ගොඩක් වැදගත් ත්රෙඩ් එකක් මචන්, මමත් අදයි මේ ගැන හරියටම දැනගත්තේ. ස්තුතියි අපිත් එක්ක බෙදාගත්තට . . . රෙප් 13 ++++
Mr-IDM Active member Aug 17, 2009 501 27 28 Bambalapitiya Mar 30, 2013 #87 patta...godak watinawa....thanks
D Dinesh911 Junior member Oct 12, 2011 72 4 8 Mar 30, 2013 #88 Thanks machoo... ada thamai math meka gena hariyatama denagaththe....
ABACUS Well-known member Oct 18, 2009 7,494 1,381 113 පොත් මල්ල ඇතුලෙ Mar 30, 2013 #89 thanks machan Rep +7
Dreams001 Member Dec 6, 2008 15,966 939 0 - ElaKiri Radio - Mar 30, 2013 #90 Useful thred +rep .with Thanks.
urajdrlk Well-known member Jul 6, 2006 102,097 3,545 113 Inside Your Laptop ;) Mar 30, 2013 #92 දුර ගමනක් යනකොට 95 ගහන්න. එන්ජිම ගොඩක් වෙලා start එකේ තියෙන නිසා එන්ජිම ගොඩක් රත් වෙනවා... එන්ජිම රත් වීම නිසා වෙන්න පුලුවන් Knock වීම් ගොඩක් අඩු කර ගන්න පුලුවන් 95 ගැහුවොත්..ඒ ඇරුනාම එදිනෙදා ගමන් වලදි 95 ගහන එකේ තේරුමක් නැහැ නිෂ්පාදකයා අනුමත කරලා නැත්තම්... එකෙන්ම..... මම කරන්නෙම ඕක තමා.... පොළොන්නරු ට්රිප් එක අදින්න 95 ගැහුවම, පට්ට වාසි......
දුර ගමනක් යනකොට 95 ගහන්න. එන්ජිම ගොඩක් වෙලා start එකේ තියෙන නිසා එන්ජිම ගොඩක් රත් වෙනවා... එන්ජිම රත් වීම නිසා වෙන්න පුලුවන් Knock වීම් ගොඩක් අඩු කර ගන්න පුලුවන් 95 ගැහුවොත්..ඒ ඇරුනාම එදිනෙදා ගමන් වලදි 95 ගහන එකේ තේරුමක් නැහැ නිෂ්පාදකයා අනුමත කරලා නැත්තම්... එකෙන්ම..... මම කරන්නෙම ඕක තමා.... පොළොන්නරු ට්රිප් එක අදින්න 95 ගැහුවම, පට්ට වාසි......
madushankads Well-known member Mar 1, 2007 5,734 461 113 Mar 30, 2013 #95 good post machan rep added...............
maxxaa Member Sep 9, 2010 8,331 588 0 Address නෑ Mar 30, 2013 #99 IOC octane 93 Extra Mile petrol, diesel eka hodaida banz??
AZee RoXx Well-known member May 23, 2011 1,200 383 83 Mar 30, 2013 #100 Very Important one..!! Hope you will post more technical things same as this..!! keep it up..!!