පෙයෝනියර් කෙළවෙන්න යන්නේ. ඉක්මන් කරපල්ලා.

RLT4U

Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    Oka ochchara worry wenna deyak newei bn.
    Un wena partner kenek hota gaththa gaman card tika active wevi. Kalinuth 1st century eke idala thamai Wirecard ekata giye.
    Bank withdrawal walata kisi aulak na. Withdrawal danna puluwan.
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,757
    12,691
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Oka ochchara worry wenna deyak newei bn.
    Un wena partner kenek hota gaththa gaman card tika active wevi. Kalinuth 1st century eke idala thamai Wirecard ekata giye.
    Bank withdrawal walata kisi aulak na. Withdrawal danna puluwan.
    A kiyanne Payoneer ekata upwork eken load karoth bank withdrawal ekak danna puluwan da?
     

    annunaki

    Well-known member
  • Sep 7, 2012
    1,848
    232
    63
    1593278471015.png

    1593278871463.png
     
    Last edited:

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    Payoneer Card wala tiyena aslli hold wela tiyenne bn, aluthing Fiverr withdraw dammama ewa yanne payoneer USD balance ekata ( card ekata newei)
    ithin ewa dan withdraw karanna puluwan. Card wala balance nam ithin HOLD :( kawada release karawida danne ne
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    Meka Lasa dala thibbe oecsl wala

    Payoneer Accounts වල තියෙන ප්‍රශ්නේ ගැන දැනට තියෙන තත්වය මේකයි. ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ Payoneer වල නෙමෙයි. Payoneer Cards Issue කරලා තිබුන Wirecard කියන Company එක හරහා. ඒ Company එකේ ප්‍රශ්නයක් නිසා UK Government එකෙන් Wirecard Activities ඔක්කොම Hold කරලා තියෙන්නෙ මේ වෙනකොට. ඒ නිසා තමයි cards අරගෙන තියෙන Payoneer Account වල Transactions ඔක්කොම දැනට Freeze කරලා තියෙන්නෙ safety action එකක් විදිහට. Cards අරගෙන නැති Payoneer Accounts ඔක්කොම සාමාන්‍ය විදිහට පාවිච්චි කරන්න පුලුවන් කිසි ප්‍රශ්නයක් නැතුව.

    Payoneer Accounts වල තියෙන සල්ලි වලට කිසි ප්‍රශ්නයක් වෙන්නෙ නෑ, මොකද ඒ සල්ලි තියෙන්නෙ Wirecard Company එකේ නෙමෙයි Escrow එක යටතේ එක එක UK Banks වල තියෙන Accounts වල. ඒ නිසා මේ ප්‍රශ්නේ විසදුන ගමන් සල්ලි ගන්න පුලුවන් කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැතුව. ඒක නිසා දැන්ම බය වෙන්න කිසිම හේතුවක් නෑ. ටික දවසකට මේ ප්‍රශ්නේ තියෙයි. බය වෙන්න ඕනෙ වෙලාව ආවම මම කියන්නම්. එතකොට බය උනාම ඇති.
    Current Situation
    Card company (WireCard Card solutions) is the UK subsidiary of the parent company that is going insolvent.

    FCA, the regulator in UK has basically frozen the activities of the card company pending an audit, to ensure that the funds of the card customers are safe.

    By regulation, these funds are held in escrow accounts typically with multiple banks and not with WireCard Card solutions itself. so the funds are perfectly safe.

    What is your impact?

    What is happening?
    Your Payoneer Mastercard Card was issued by Wirecard Solutions Limited which is a UK entity and as such bound by the regulations of the FCA .
    The FCA has ordered a freeze on all funds within these accounts in order to protect customer money.

    https://www.fca.org.uk/news/news-stories/requirements-imposed-wirecard-authorisation

    Which of my funds are impacted?
    At this stage only your funds associated with your card balance will be impacted. They are being frozen by the FCA requirements.

    These funds are held in a major UK bank and Payoneer has applied additional safeguards to ensure the security of these funds. Wirecard is merely the card provider for Payoneer and our funds are not held with them.

    The funds held in your currency balances (is USD, GBP, Euro etc) are not affected by this situation as they are held separately with major banking institutions such as: Bank of America, Barclays and NAB.

    Payoneer is not reliant on Wirecard for the movement or storage of any funds associated with our currency accounts, they are purely a card service.

    Some of my other funds are impacted?

    Payoneer has taken steps to block funds from being sent to these card accounts and are working on an alternative solution.

    Due to these sudden changes across our infrastructure, there may be some unintended disruptions to other services, such as account balance top ups and withdrawals and Payoneer to Payoneer transfers.



    These are temporary interruptions and we are working around the clock to have them rectified as quickly as possible.
     

    CoolMan88

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,786
    2,802
    113
    mage kalin balance eka GBP walin pennuwe. Dan pennane USD walin. E kiyanne card eke indan account ekata maru karalada?