පොඩ්ඩක් ජපානයේ ඉන්න අය එන්න ... ( Jobs In Japan )

Sep 11, 2014
476
165
0
Cinnamon Gardens
පොඩ්ඩක් ජපානයේ ඉන්න අය එන්න ... ( Jobs In Japan )

මට පොඩ්ඩක් කියනවා ද ජපන් යනවා නම් සාමන්යෙන් එහෙ ගියපු කෙනෙක් ට කරන්න තියන ජොබ්ස් මොනවද කියල ?
ජපන් භාෂාව අනිවාර්යෙන් දැනගෙන තියෙන්න ඕනෙද ?
help එකක් දෙන්න .. :yes:

ありがとう​
 

nlasasatha

Well-known member
  • Sep 2, 2009
    3,800
    1,581
    113
    Tsukuba
    arigoto nemei, godak then wala japanese ona bn. matath thama jobak ne japanese nethi nisa. anith ewun kiyana ewath ahalama balamu :(
     

    Black Puma

    Well-known member
  • Jun 24, 2014
    1,046
    256
    83
    Nihongo wa Daijobu desuka? (Japanese nathuwa job karanna japan yanna epa ban) but Degree karanna nam echcharama Japanese ona naa.
     

    nlasasatha

    Well-known member
  • Sep 2, 2009
    3,800
    1,581
    113
    Tsukuba
    student giyoth 2 years VISA thiyanwa da machn ?
    ehema nathnam sponser karala aragena lankawe kenek japan yanakota 3 Months walin visa expire wenawa da ?

    normally 1 LKH wage yanwada maasekata jeewath wenna ?

    mama dependent giye bn. eka nisa danne ne wediya. 1lks wath ona wage thamai inna.
     

    SKYLINER007

    Junior member
  • Nov 13, 2009
    259
    16
    18
    You must must have to learn Japanese and understand,if you can't understand the Japanese ,they will never give you a job . Nearly 1000¥ + per hour can earn if you know the language
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    mamat japan yanna inne:yes:

    dan api agent salli danna ona visa passprt eke wadunamada? nattanm elegibility cerficate eke copy ekak agent apita dunnamada?? menna me waege
    CEfor+Rebecca001.jpg


    mage agent kiwe machan eligibility eke copy ekak pennuwama salli bank ekata danna ona eta passe eka aran gihin japan embassy eken visa gaganna kiyla:dull: bari welawat visa reject unat evaraine ban dapu salli tika
     
    Last edited: