මචන්ලා උඹලා එහෙම සල්ලි ඉතුරු කරනවද පොඩි එකාගේ higher studies වලට ?
මම මේ බැලුවේ රත්තරං කාසි ටිකක් (5ක් වගේ) අරන් තියමුද කියලා. පොඩි එකාට දැන් අවුරු 4යි හැබයි උ school ඉවර වෙද්දී ඔය කාසි 5 atleast 3 times හරි වැඩි වෙලා ඇති එතකොට higher studies වල cost එක බාගයක් හරි කව කරගන්ඩ පුළුවන්නේ කියලා බැලුවේ.
උඹලා එහෙම කොහොමද සල්ලි save කරන්නේ පොඩු උන්ට ? FD දැම්මත් අවුරුදු 15කටම සෙට් වෙන්නේ 2 times වගේ.
මම මේ බැලුවේ රත්තරං කාසි ටිකක් (5ක් වගේ) අරන් තියමුද කියලා. පොඩි එකාට දැන් අවුරු 4යි හැබයි උ school ඉවර වෙද්දී ඔය කාසි 5 atleast 3 times හරි වැඩි වෙලා ඇති එතකොට higher studies වල cost එක බාගයක් හරි කව කරගන්ඩ පුළුවන්නේ කියලා බැලුවේ.
උඹලා එහෙම කොහොමද සල්ලි save කරන්නේ පොඩු උන්ට ? FD දැම්මත් අවුරුදු 15කටම සෙට් වෙන්නේ 2 times වගේ.
