පොඩි එකාගේ studies වලට සල්ලි ඉතුරි කිරීම්

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    බිට් කොයින් හරි alt අරන් දාන්න කියපිය ඕං, දෙක ලමයින්ට වියදම් කරන්න එපා ඕයි උන්ටම රස්සාවක්/බිස්නස් කර්ලා ඉගෙනිමට සල්ලි හොයාගන්න දීපිය ඕන්නම් මුල් ටික විතරක් දෙන්න කියාපිය ඕං
     

    vckeranda

    Well-known member
  • Nov 12, 2013
    1,388
    1,007
    113
    මචන්ලා උඹලා එහෙම සල්ලි ඉතුරු කරනවද පොඩි එකාගේ higher studies වලට ?

    මම මේ බැලුවේ රත්තරං කාසි ටිකක් (5ක් වගේ) අරන් තියමුද කියලා. පොඩි එකාට දැන් අවුරු 4යි හැබයි උ school ඉවර වෙද්දී ඔය කාසි 5 atleast 3 times හරි වැඩි වෙලා ඇති එතකොට higher studies වල cost එක බාගයක් හරි කව කරගන්ඩ පුළුවන්නේ කියලා බැලුවේ.

    උඹලා එහෙම කොහොමද සල්ලි save කරන්නේ පොඩු උන්ට ? FD දැම්මත් අවුරුදු 15කටම සෙට් වෙන්නේ 2 times වගේ.
    land purchase
     
    • Like
    Reactions: c gate

    Dias21

    Well-known member
  • Oct 24, 2020
    682
    530
    93
    Gold මිල නගිනවා වගේම bahina kalayakuth එනවා..

    Indiawe gold මිල, gold production එක, රටවල් වල සංචිත සංචිත වගේ බලපානවා..

    හොඳම දේ ඉඩමක් ගණනa..

    Kandy- colombo highways එක එන route map eka අරගෙන, highway entance ekakata kittu karala, town ekakin idamak ganna..

    Example- gampaha highway exit වගේ

    Perches 7-10 ඇති.

    Galle highways eken පින්නදූව ඉඩම් issara ගියේ 65,000 highway එක හැදුවට passe dan මිල laksha 800000
     

    ltty head

    Well-known member
  • May 28, 2009
    3,683
    647
    113
    Gold මිල නගිනවා වගේම bahina kalayakuth එනවා..

    Indiawe gold මිල, gold production එක, රටවල් වල සංචිත සංචිත වගේ බලපානවා..

    හොඳම දේ ඉඩමක් ගණනa..

    Kandy- colombo highways එක එන route map eka අරගෙන, highway entance ekakata kittu karala, town ekakin idamak ganna..

    Example- gampaha highway exit වගේ

    Perches 7-10 ඇති.


    Galle highways eken පින්නදූව ඉඩම් issara ගියේ 65,000 highway එක හැදුවට passe dan මිල laksha 800000
    Thank you machan
     

    Dias21

    Well-known member
  • Oct 24, 2020
    682
    530
    93
    thanks machan
    ඔව් පුළුවන් තරම් උගන්වන්න..

    විශේෂයෙන්ම engreesi. එහෙම උනොත් රටකට හරි paniwi.. ලංකාව ගැන sure කරන්න අමාරුයි නේ ගොඩක්..
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,123
    1
    58,474
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    රත්තරන් ගන්න එක ලොකු තේරුමක් නෑ. අදකාලෙ රන් පවුම් 5කින් කරන්න පුලුවන් දේ තව අවුරුදු 10කින් ඒ රත්තරන් විකුණල කරන්න බෑ.
     
    Last edited:

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    රත්තරන් ගන්න එක ලොකු තේරුමක් නෑ. අදකාලෙ රන් පවුම් 5කින් කරන්න පුලුවන් දේ තව අවුරුදු 10කින් ඒ රත්තරන් විකුණල කරන්න බෑ.
    sure?
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,123
    1
    58,474
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මම හිතන්නෙ එහෙමයි කියල. මොකක් හරි ඩිග්‍රියක දැන් අවුරුදු 10කට කලින් මිලයි, ඒ කාලෙ රත්තරන් මිලයි අදකාලෙ මිලයි බැලුවනම් හොයාගන්න පුලුවන්
     

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    loku interest ekak labena wadak wenna one, Gold wala price eka lokuwata wenas wen na. dan awruddakata pvt campus ekaka sem fee eka 15-25K athara ganakin wadi wenw. ehm bluwoth thawa awrudu 15kin 20 kin kochchra wadi weid. proparties thama hodama mn htnne. coins risk wadi. me yana widihata issarahata middle class wala aytth private education eka daranna amaru wei.
     

    ltty head

    Well-known member
  • May 28, 2009
    3,683
    647
    113
    loku interest ekak labena wadak wenna one, Gold wala price eka lokuwata wenas wen na. dan awruddakata pvt campus ekaka sem fee eka 15-25K athara ganakin wadi wenw. ehm bluwoth thawa awrudu 15kin 20 kin kochchra wadi weid. proparties thama hodama mn htnne. coins risk wadi. me yana widihata issarahata middle class wala aytth private education eka daranna amaru wei.
    Thanks machanla
     

    mazzit

    Active member
  • Jul 16, 2015
    244
    117
    43
    Com bank eke tyenawa account ekak. Mama 5000 gane per month 10 yrs danna one. Daruwa 18 yrs old unama ganna puluwan 21 laks denawa.

    Land ekak ganna aniwa after 10 yrs 3 timeswath wadi wenawa.
    ------ Post added on Mar 7, 2021 at 9:13 PM

    Cryptocurrency hodai uba bonapat kenek nam. Monthly bonna yana ganen aran dala tyapan. Habai puthe pyramid cryptocurrency karanna epa.
    ------ Post added on Mar 7, 2021 at 9:15 PM
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,123
    1
    58,474
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    රත්තරන් ගන්න එක ලොකු තේරුමක් නෑ. අදකාලෙ රන් පවුම් 5කින් කරන්න පුලුවන් දේ තව අවුරුදු 10කින් ඒ රත්තරන් විකුණල කරන්න බෑ.
    මම මේක ඉල්ලා අස්කරගන්නව. සමහරවිට රත්තරන් අරන් තියාගන්න එකේ වටිනාකමක් තියෙන්න පුලුවන් බැංකුවල සල්ලි දානවට වඩා. මම අරන් තියෙන රත්තරන් මිල බලල කිව්වෙ