පොඩි කාලෙ රුපියල් දෙකකින් ලොකු ගේමක් ගැහුව

tarson

Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,840
    6,109
    113
    3.50 ට. ඊට මාස නමයකට පස්සේ ආපහු රුපියක් හත කරා

    ඒ කාලෙ පාරෙ පාන් විසිකරනව මිනිස්සු ගනන් අඩු නිසා අගයක් නෑ.

    කෑමක අගය වත් දන්නෙ නැති මී හරක් සෑහෙන්න හිටිය ඒ කාලෙ.

    සිගරට් බිව්වෙ 22ට

    අඩෝ සිගරට් පැකට් එකම රු 100 ට තිබ්බ බන්. හොද බ්‍රෑන්ඩ්ස්.
    ඒ කාලෙ ඉතින් ඉස්කෝලෙ යනව ඉතින් පැකට් දාගෙන.

    පීරියඩ් කට් කරල ඉතින් ඉස්කෝලෙ එහා පැත්තෙ ගුලි විකුනන එකාගෙන් ගුලිත් අරන් ඒකත් තල්ලෙ අලවන් සිගරට් ගහනව.

    සමහර වෙලාවට සූස්තියක් අදිනව. ආතල් කාලයක් ගොඩක් දේවල් ගනන් අඩුයි සහ කොලිටිය හොදයි.
    ------ Post added on Aug 31, 2026 at 8:33 PM
     
    • Wow
    Reactions: Tricle_Buwa

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,137
    5,947
    113
    canada
    යකෝ චන්ඩ්‍රිකාගෙ කාලෙ රුපියල් 4ට හෝ 5 ටද කොහෙද පාන් වික්ක නේද.

    සමහර කඩවල 2-2.50 වගේ පාන් බාගෙ වික්ක.
    3.50. ඒ කාලේ හෙන වලිය බේකරි කාරයන්ගෙන් පන් ගෙඩිය 3.50 දෙන්න බැහැ කියල.
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,997
    18,914
    113



    අඩෝ සිගරට් පැකට් එකම රු 100 ට තිබ්බ බන්. හොද බ්‍රෑන්ඩ්ස්.
    ඒ කාලෙ ඉතින් ඉස්කෝලෙ යනව ඉතින් පැකට් දාගෙන.

    පීරියඩ් කට් කරල ඉතින් ඉස්කෝලෙ එහා පැත්තෙ ගුලි විකුනන එකාගෙන් ගුලිත් අරන් ඒකත් තල්ලෙ අලවන් සිගරට් ගහනව.

    සමහර වෙලාවට සූස්තියක් අදිනව. ආතල් කාලයක් ගොඩක් දේවල් ගනන් අඩුයි සහ කොලිටිය හොදයි.
    ------ Post added on Aug 31, 2026 at 8:33 PM
    ඒ මොන අවුරුද්දේ ද
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,959
    167,773
    113
    එකමත් එක රටක
    මම පොඩි කාලේ ගිය ඉස්කෝලේ ලග අච්චාරු කඩයක් තිබ්බ . එකේ famous එක තමයි දිවුල් කුඩු අච්චාරු එක.. රුපියලට දෙකට වගේ දෙන්නේ ගොට්ටක් . තව ගොඩක් දවස් වලට වෙරළු අච්චාරුත් තියනව .
    අපේ ගෙදර තිබ්බ නෙල්ලි ගහක් . බෙහෙත් නෙල්ලි නෙවෙයි අනිත් එක . මම 2 වසරේ දී බිස්නස් එකක් කරන්න හිතල කඩේ අන්කල් කාරයට කිව්වා අපේ ගෙදර තියනව නෙල්ලි ගෙනත් දෙන්නද කියලා .. මූ කිව්වා ගෙන්න කියලා . මම ඉතින් ගෙදර නෙල්ලි කඩන්න හෙන මිෂන් එකක් දුන්න . ගහ තිබ්බේ වත්ත මායිමේ . පිටිපස්සේ නැන්දගේ ඉඩමට යන අඩි පාරක් තියෙන්නේ පැත්තෙන් . ගහට නගින්න බෑ .. ගහ උස වැඩි මම පොඩි වැඩි . මම පාරෙයි මායිමේ යි ගෙදර තිබ්බ පරණ සාරි එලලා නෙල්ලි ටික කැඩුව පොලු ගහල . ඉස්කෝලේ යද්දී උදේම ලොකු ෂොපින් එකකින් එකක් අරන් ගියා නෙල්ලි . කඩේ අරින්නේ හවසට .. පොර හිටිය උදේ . මම දුන්නා . සල්ලි ඇහුවම හවසට එන්න කිව්වා .
    හවස යද්දී මූ ආරකින් තඩි බේසමක් ම නෙල්ලි අච්චාරු හදන් විකුනනවා . මම අනිත් පැත්තෙන් ගිහින් අච්චාරු වල සල්ලි ඉල්ලුව . .
    මේ යකා මට රු 5ක් කොහෙද දුන්නා . මට මල පැන්නා . :angry: ... යකෝ මම හෙන ගේමක් දීල මේව කැඩුවේ . මම ගියේ නෑ . උගේ දිහා අවුලෙන් බලලා මෙච්ච්රද කියලා ඇහුව . අරු දාගෙන බිස්නස් කරනවා . තව රු 5ක් ද 2ක් ද කොහෙද දුන්නා ඒ පාර .
    ආයිත් නම් කැරියට ජිවිතේට නෙල්ලි ගිහින් දුන්නේ නෑ ................ :growl:
    මම හෙන ලොකු ගානක් බලපොරොත්තු උනා මම හිතන්නේ නෙල්ලි බෑග් එකෙන් . 🥱
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,137
    5,947
    113
    canada
    මම පොඩි කාලේ ගිය ඉස්කෝලේ ලග අච්චාරු කඩයක් තිබ්බ . එකේ famous එක තමයි දිවුල් කුඩු අච්චාරු එක.. රුපියලට දෙකට වගේ දෙන්නේ ගොට්ටක් . තව ගොඩක් දවස් වලට වෙරළු අච්චාරුත් තියනව .
    අපේ ගෙදර තිබ්බ නෙල්ලි ගහක් . බෙහෙත් නෙල්ලි නෙවෙයි අනිත් එක . මම 2 වසරේ දී බිස්නස් එකක් කරන්න හිතල කඩේ අන්කල් කාරයට කිව්වා අපේ ගෙදර තියනව නෙල්ලි ගෙනත් දෙන්නද කියලා .. මූ කිව්වා ගෙන්න කියලා . මම ඉතින් ගෙදර නෙල්ලි කඩන්න හෙන මිෂන් එකක් දුන්න . ගහ තිබ්බේ වත්ත මායිමේ . පිටිපස්සේ නැන්දගේ ඉඩමට යන අඩි පාරක් තියෙන්නේ පැත්තෙන් . ගහට නගින්න බෑ .. ගහ උස වැඩි මම පොඩි වැඩි . මම පාරෙයි මායිමේ යි ගෙදර තිබ්බ පරණ සාරි එලලා නෙල්ලි ටික කැඩුව පොලු ගහල . ඉස්කෝලේ යද්දී උදේම ලොකු ෂොපින් එකකින් එකක් අරන් ගියා නෙල්ලි . කඩේ අරින්නේ හවසට .. පොර හිටිය උදේ . මම දුන්නා . සල්ලි ඇහුවම හවසට එන්න කිව්වා .
    හවස යද්දී මූ ආරකින් තඩි බේසමක් ම නෙල්ලි අච්චාරු හදන් විකුනනවා . මම අනිත් පැත්තෙන් ගිහින් අච්චාරු වල සල්ලි ඉල්ලුව . .
    මේ යකා මට රු 5ක් කොහෙද දුන්නා . මට මල පැන්නා . :angry: ... යකෝ මම හෙන ගේමක් දීල මේව කැඩුවේ . මම ගියේ නෑ . උගේ දිහා අවුලෙන් බලලා මෙච්ච්රද කියලා ඇහුව . අරු දාගෙන බිස්නස් කරනවා . තව රු 5ක් ද 2ක් ද කොහෙද දුන්නා ඒ පාර .
    ආයිත් නම් කැරියට ජිවිතේට නෙල්ලි ගිහින් දුන්නේ නෑ ................ :growl:
    මම හෙන ලොකු ගානක් බලපොරොත්තු උනා මම හිතන්නේ නෙල්ලි බෑග් එකෙන් . 🥱
    මිනිස්සුන්ට business කරන්න තේරෙන්නේ නැහැ. රවටලා හරි පුළුවන් තරම් එක පාර ලබා ලබන්න තමයි ඕනේ. එක පාරක් මට කඩේකින් බඩ ඉරිගු දුන්න. කන්න ගත්තම තමයි තේරුනේ පරණ ජරාවක් කියල. අපහු ගෙනිහින් දුන්න. කඩේ එකාගේ මුනෙන් කියන්න පුළුවන් ඌ මාව අන්දන්න හැදුව කියල. උට තේරෙන්නේ නැහැ ඊලග දවසේ ඉදන් මම එතනින් බඩු ගන්නේ නැහැ කියල
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,959
    167,773
    113
    එකමත් එක රටක
    මිනිස්සුන්ට business කරන්න තේරෙන්නේ නැහැ. රවටලා හරි පුළුවන් තරම් එක පාර ලබා ලබන්න තමයි ඕනේ. එක පාරක් මට කඩේකින් බඩ ඉරිගු දුන්න. කන්න ගත්තම තමයි තේරුනේ පරණ ජරාවක් කියල. අපහු ගෙනිහින් දුන්න. කඩේ එකාගේ මුනෙන් කියන්න පුළුවන් ඌ මාව අන්දන්න හැදුව කියල. උට තේරෙන්නේ නැහැ ඊලග දවසේ ඉදන් මම එතනින් බඩු ගන්නේ නැහැ කියල
    ඔව් .. අපේ ගෙවල් පැත්තේ කඩේක හිටය නාකි අන්කල් කාරයෙක් . .ඌ මාත් එක්ක ෆිට් මොකද ගොඩක් පොඩි කාලේ මම ඌට කලින් බඩු ටිකේ ගාන හිතින් හදනවා සමහර වෙලවට ඌ ට ගාන වැරදුනාම මම කියනව . දවසක් ගියා අයිස්ක්‍රීම් කප් එකක් ගන්න මම . මූ ෆීසර් එකෙන් කප් එකක් අරන් හොරෙන් ඇරල බලලා තමයි අරන් ආවේ . මම ඕක දැක්කා........ ඌ මට අයිස්කරීම් එක දීපු ගමන් මම අනිත් පැත්තට ඇරල බැලුවා . අයිස් ක්‍රීම් එකේ බාගයක් විතර නෑ . එක්කෝ අර පරණ උනාම යටට බැහැල , අමුතු පාටයි.. කල් ඉකුත් වෙලා . මම පෙන්නුවා . . පොරට වස නෝන්ඩිය . එහෙම මොකෙක්වත් අයිස්ක්‍රීම් ඇරලා බලන්නේ නෑ නේ . ඌ දන්නවා දැන් මම ඌ කරපු වැඩේ දැක්කා කියලා .
    මූ බොරුවට ගෙදර උන්ට කෑගහල බනිනව කවුරු මේ ව ෆ්‍රිජ් එකේ දානවද මන්ද මේ කල් ඉකුත් වෙලා නේ කියලා .
    එදාට පස්සේ ඒ කඩේට ගියෙත් නෑ .. 🥱
     

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,377
    6,099
    113
    මූ බොරුවට ගෙදර උන්ට කෑගහල බනිනව කවුරු මේ ව ෆ්‍රිජ් එකේ දානවද මන්ද මේ කල් ඉකුත් වෙලා නේ කියලා .
    හම්මෝ කැරීම හොර හුත්තෝ නේ උඹලයි පැත්තේ ඉඳල තියෙන්නේ? ගෙවල් වනාතේද බන්..
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,990
    10,280
    113
    මිනිස්සුන්ට business කරන්න තේරෙන්නේ නැහැ. රවටලා හරි පුළුවන් තරම් එක පාර ලබා ලබන්න තමයි ඕනේ. එක පාරක් මට කඩේකින් බඩ ඉරිගු දුන්න. කන්න ගත්තම තමයි තේරුනේ පරණ ජරාවක් කියල. අපහු ගෙනිහින් දුන්න. කඩේ එකාගේ මුනෙන් කියන්න පුළුවන් ඌ මාව අන්දන්න හැදුව කියල. උට තේරෙන්නේ නැහැ ඊලග දවසේ ඉදන් මම එතනින් බඩු ගන්නේ නැහැ කියල
    රත්තරන් බිත්තර දාන කිකිලිගෙ කතාව පොඩි කාලෙ කියල දුන්නා මතකද?
     
    • Like
    Reactions: BINGU_PUTHA

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,137
    5,947
    113
    canada
    ඔව් .. අපේ ගෙවල් පැත්තේ කඩේක හිටය නාකි අන්කල් කාරයෙක් . .ඌ මාත් එක්ක ෆිට් මොකද ගොඩක් පොඩි කාලේ මම ඌට කලින් බඩු ටිකේ ගාන හිතින් හදනවා සමහර වෙලවට ඌ ට ගාන වැරදුනාම මම කියනව . දවසක් ගියා අයිස්ක්‍රීම් කප් එකක් ගන්න මම . මූ ෆීසර් එකෙන් කප් එකක් අරන් හොරෙන් ඇරල බලලා තමයි අරන් ආවේ . මම ඕක දැක්කා........ ඌ මට අයිස්කරීම් එක දීපු ගමන් මම අනිත් පැත්තට ඇරල බැලුවා . අයිස් ක්‍රීම් එකේ බාගයක් විතර නෑ . එක්කෝ අර පරණ උනාම යටට බැහැල , අමුතු පාටයි.. කල් ඉකුත් වෙලා . මම පෙන්නුවා . . පොරට වස නෝන්ඩිය . එහෙම මොකෙක්වත් අයිස්ක්‍රීම් ඇරලා බලන්නේ නෑ නේ . ඌ දන්නවා දැන් මම ඌ කරපු වැඩේ දැක්කා කියලා .
    මූ බොරුවට ගෙදර උන්ට කෑගහල බනිනව කවුරු මේ ව ෆ්‍රිජ් එකේ දානවද මන්ද මේ කල් ඉකුත් වෙලා නේ කියලා .
    එදාට පස්සේ ඒ කඩේට ගියෙත් නෑ .. 🥱
    කලාතුරකින් හොද business කරන අයත් ඉන්නවා. ඒ බොහොම ටික දෙනයි.
     

    sandun2

    Well-known member
  • Jan 11, 2009
    912
    324
    63
    **SRI LANKA**
    පාන් කාලෙ ඒවා දෙකයි බිත්තර රෝල් එකයි. තුනම රුපියල් 12ක් වුනේ.
    ගෙදරින් 20ක් තමා දෙන්නෙ.උදේට කන්නෑ.
    එකපාර ඉන්ටවල් එකටම කනවා. :D
    සුපිරි දවස් බන්. :love:
    දැන් වගේ ඔලුවට කිසිම බරක් නෑනෙ, එග්සෑම් එකක් ආවොත් විතරයි.
    ආයෙ ඒ කාලෙට යන්න තිබුනානම් :(
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,703
    8,975
    113
    kandy
    ඉස්සර චන්දන මෙන්ඩිස් පරිවර්තනය කරපු ෂර්ලොක් හෝම්ස් පොතක් රුපියල් 195 .
    ගෙදරින් දවසේ වියදම දෙන්නේ රුපියල් 10යි .
    10 ගානේ ඉතුරු කරලා සරසවි එකෙන් ෂර්ලොක් හෝම්ස් පොතක් ගන්නවා ,
    එතකොට හරියට නිදානයක් හම්බ උනා වගේ
     
    • Like
    Reactions: dilann

    elakiri_boy_22

    Well-known member
  • Oct 2, 2022
    1,981
    3,028
    113
    ඔම්ලට් බනිස් එකයි, තඩි කට්ලට් එකයි ඉස්කෝලෙ කැන්ටිමේ තිබ්බෙ රු: 15. ඒ දවස්වල මගෙ ප්‍රියතම කෑම
     
    • Like
    Reactions: san**

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,653
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    3.50 පාන් ගත්තා මතකයි හෙන ස්ටොරියක් ගියා ඔය රුපියල් 3 පාන් සීන් එකක් ඒ කාලෙ

    ඒ කාලේ රුපියල් 4 ලැබෙන්නේ බස් එකේ ගිහින් එන්න, දෙකේ කාසිය කියන්නේ සැහෙන වැඩක් කරගන්න පුලුවන් . ඉදලා හිටලා 10 ලැබුනා . බඩුම තමා ඉතින් කනවා තමා එකෙන් එක එක උත්තවල්
     
    • Like
    Reactions: san**