පොඩි කාලේ පිස්සුවෙන් වගේ ගහපු tank game එක
පොඩි කාලේ පිස්සුවෙන් වගේ ගහපු tank game එකේ Android app එක හම්බුනෝ. මෙන්න ලින්ක් එක
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.siqi.tank&hl=en
ඔන්න PC version එක ඉල්ලපු කට්ටියට online play කරන්න ලින්ක් එකකුත් දැම්මෝ
http://nintendo8.com/game/245/battle_city/
පොඩි කාලේ පිස්සුවෙන් වගේ ගහපු tank game එකේ Android app එක හම්බුනෝ. මෙන්න ලින්ක් එක

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.siqi.tank&hl=en
ඔන්න PC version එක ඉල්ලපු කට්ටියට online play කරන්න ලින්ක් එකකුත් දැම්මෝ
http://nintendo8.com/game/245/battle_city/
Last edited:



