Yako body eka kiyanne sex machine ekak newe.ekata one unamai sex karanne.
ow machan, e unata issara mehema nane, ekai mata danaganna oni

For how long have you been married ?
3 months
රටේ තත්වය
ane mnda machan
exercises adu unama matath ohoma wenawa
jogging palayan 3km wath dawasata![]()
ow neda, good point bro
ඕකට හේතු ගොඩක් ඇති මචන්. ඒකෙන් උබට මොකක් බලපාලද දන්නේ නෑ.
දවසට පැය 6-7 ක් වත් නිදා ගනින්.
mokada machan karanne mekata,
dr kenek hambunoth?depression ban. hodama de wadiya hitanne nathiwa idapan.
machan mata hithaganna bari ehema wenna hethuwa, mama ehema aulenuth neme inne. me ekakakara life eka wenna puluwan habai
WFH ne anika api thama