පොලිසිය ඉන්නේ අපිට කියලා පු* අැරගන්න

prisly

Well-known member
  • Oct 8, 2013
    1,584
    260
    83
    ගෙදර
    මේ හු*ත ලට නම් වැඩිය දගලන්න දෙන්න හොද නෑ...කොයි පක්ෂේ උනත් දේශපාලන වේ#ගෙ පුතාල තමයි මේකට වග කියන්න ඕනි...සිංහල එවුන් නිකන් කවදාවත් මුස්ලිම් එකෙකුට දෙමල එකෙකුට ගහන්නේවත් අපහාස කරන්නේවත් නෑ..තම්බි දැන් හොදටම වැඩි... ඔවුන්ට ලගදීම හොද සබ්බුවක් දෙන්න ඕනි
     
    • Like
    Reactions: chathu05

    chathu05

    Well-known member
  • Dec 22, 2006
    4,043
    262
    83

    මාලිගාවත්ත කියන්නේ සුද්ධ කරන්න ඕන තැනක්....2011 දි පකිස්තාන මැච් එක වෙලාවේ ගෝඨා උන්ව හිර කරලා ආමි දාලා තියාගත්තා...පිට්ටනියට යන්න නොදි....මිනි 20 ක් 30 ක් ඔය වත්තට යැව්වා නම් හරි.....මුජිබර් රහමාන් කියන බල්ලව උඩ දාන්න දෙන්න එපා....

    ඕකට අපි පාර්ලිමේන්තු යන්න දෙන්න ඕනද? එජාපයේ එවුන්ට මේක ගැන ගාණක් වත් නැද්ද?

    :yes::yes::yes:

    We need Rajapaksha brothers back !!!
     

    been10

    Banned
    Sep 17, 2012
    2,728
    397
    0
    බුදුන්ගේ දේශයේ
    මේ හු*ත ලට නම් වැඩිය දගලන්න දෙන්න හොද නෑ...කොයි පක්ෂේ උනත් දේශපාලන වේ#ගෙ පුතාල තමයි මේකට වග කියන්න ඕනි...සිංහල එවුන් නිකන් කවදාවත් මුස්ලිම් එකෙකුට දෙමල එකෙකුට ගහන්නේවත් අපහාස කරන්නේවත් නෑ..තම්බි දැන් හොදටම වැඩි... ඔවුන්ට ලගදීම හොද සබ්බුවක් දෙන්න ඕනි
    හරි නම් ඕකුන්ට බස් පිටින් ගිහින් බැහැලා නෙලන්න ඕනේ බන්!!!:angry:
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    ඔව් උන්ව අයින් කරන්න ඕනෙ ඔය වතු වලින්. එජාපේ නෙමෙයි මොන ලබ්බෙ ආන්ඩුවකින්වත් ඒක කලේ නෑ. හිර කරලා තිබ්බට හරියන්නෙ නෑ.. ස්තීර විසඳුමක් ඕනෙ. වෙනම ගෙවල් ටිකක් හදලා දිලා රස්සා ටිකක් දුන්නානම් ඔය ප්‍රශ්නෙ ඊලඟ generation එකෙන් ඉවර වෙනවා
     

    chashikajw

    Member
    Apr 2, 2015
    452
    50
    0
    Colombo
    පැටියා;18704289 said:
    පොලිසිය ඉන්නේ අපිට කියලා පු* අැරගන්න
    බොරුනේ මූ කියන්නෙ පොලිසිය ඉන්නෙ පුක දෙන්න කියලා

    සිංහල පොන්නයෝව අපි මරනවා....(පොලිසියත් එතන සිටි)
    සිංහල කියලා කෑල්ලක් කොහෙන්ද ආවේ? සිංහල කියන වචනේ මට නම් ඇහුනේ නෑ එක පාරක් වත්.

    වරෙව් සිංහල පොන්නයෝ ටික....තොපි මකබාවනවා අපි............ගැනු ටික වෙනම ගනින්...පොන්නයෝ වෙනම වරෙව්....

    මේ ටික කියන තැන පෙන්නුවනං.


    දේශපාලන වාසි ගන්න මෙතන ජාතිවාදයක් අවුස්සනවා කියලා මට හිතෙන්නෙ.

    ;)

    oya vidio eke bluwth nobaluwth ahapan eda match eka blanna giypu ekekgen... jathiwadayak gana ktha kranawa uba.. ubala wge sinhluo pakshyk sudda krgena natta akulgena htyma muslim thmbiyo mulu sinhlytama kelawala yai.... ukapuwath kola ewun ithn thmbi newe mokku me rata allgaththath unta one unge pakshe dinannane... tikak blapan oluwa ussala ratata wenne mkakda kiyla..
     
  • May 25, 2012
    4,819
    217
    63
    ගෙදර
    ඔව් උන්ව අයින් කරන්න ඕනෙ ඔය වතු වලින්. එජාපේ නෙමෙයි මොන ලබ්බෙ ආන්ඩුවකින්වත් ඒක කලේ නෑ. හිර කරලා තිබ්බට හරියන්නෙ නෑ.. ස්තීර විසඳුමක් ඕනෙ. වෙනම ගෙවල් ටිකක් හදලා දිලා රස්සා ටිකක් දුන්නානම් ඔය ප්‍රශ්නෙ ඊලඟ generation එකෙන් ඉවර වෙනවා.

    ඕක හිතන තරම් ලේසි නෑ බං...
     

    10ben

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    3,277
    3,068
    113
    maliga_zpspkytao9a.jpg

    
    ශ්‍රී ලංකාව සහ පකිස්ථානය අතර පැවති එක්දින තරගයේදී අන්තවාදී මුස්ලිම් කණ්ඩායමක් විසින් ශ්‍රී ලංකා කිකට් ලෝලීන්ට ප්‍රහාරයක් එල්ල කල අතර එහි නවතා තිබුනු වාහන වලට ද දැඩි අලාභ හානි කර තිබිනී. ඒ අතර එම ස්ථානයේ සිටි අයෙකු විසින් පටිගත කරන ලද වීඩියෝ පටයක් අපවෙත ලැබී ඇති අතර එම වීඩියෝවේ කොළඹ දිස්ත්‍රික් එක්සත් ජාතික පක්ෂ අපේක්ෂක මුජිබර් රහුමාන් මහතා ද සිටිමින් ප්‍රහාරය මෙහෙයවනු දක්නට ලැබේ. එම අපේකෂකයා සමඟ අවට සිටින පුද්ගලයන් " ඔක්කොම මරන්න ඕන" යැයි පවසනු වීඩියෝවේ හොඳින් අසන්නට ලැබේ.


    මේක ඇත්තද????


    Machan Mama Meke Kohevath Desapalane Katha Karala Nahe.. Mata Vadakuth Nahe.. Eheth Me Video Eka Baladdi Mata Hithena De..(Ubalath Ahanna, Balanna Ethi) Mama Ipaduna Davase Idan Jeevithe Vadi Hariyakma Geune Colaba 12he. Mama Hitapu Paththe ekama Sinhala Pawlakata Hitiye Api Vitharai. Eheth Oluwa Kelin Thiyan Hitiya. Upala Dannavada "Gunasingha Pure" Athiuna Sinhala Muslim Valiya? A Kale Mage Yaluvo une G, Sinhgha Pura Set ekak. Ape Geval Pare Ekekvavath Mama Asre kare nahe. (Dan Awrudu 4 venava Colabin Pita). Me para Chande Illana U.N.P kenekvath Laga Thiyan Meyala Me Katha Karana Vidiha Harida? Polisiyata Munatama Kiyanava P**a Dennalu... Gettu Tika Vata Karala Eliyata Ena Ayava Maramulu... Sinhalen Hara Demalen Monavada Kiyanne Kiyala Ubalata Therenavada??? Mata therenava Machan Mokada Mama Demala Hodata Danna Nisa...:angry::angry::angry: Neethiya Api Kawruth Athata Ganna Hoda Nahe Machan... Eheth Vagakivayuthu Aya Meyalava Palanaya Karanna Ona kiyana ekai Mama Kiyanne.. (Mujibur Rahman Monavage kenekda Kiyalath Dannava.):yes::yes::yes:
     

    10ben

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    3,277
    3,068
    113
    ඔව් උන්ව අයින් කරන්න ඕනෙ ඔය වතු වලින්. එජාපේ නෙමෙයි මොන ලබ්බෙ ආන්ඩුවකින්වත් ඒක කලේ නෑ. හිර කරලා තිබ්බට හරියන්නෙ නෑ.. ස්තීර විසඳුමක් ඕනෙ. වෙනම ගෙවල් ටිකක් හදලා දිලා රස්සා ටිකක් දුන්නානම් ඔය ප්‍රශ්නෙ ඊලඟ generation එකෙන් ඉවර වෙනවා

    Hodata Ho Narakata Ehema Uthsahayak Pahugiya Kale Thibuna.. Me Vage Than Colabin Ivath Karanna. Eheth eka karanna Dunne natte UNP Machan.. "slave Island" vala Muslim Vathu Tika Mulinma Ain Karanna Haduve. Sujeeva Serasinghe A Minissut ekka Ekathu Vela Naduvak Dala Eka Navattuva. Ekata Hethuva Thamai UNP Awrudu Ganak Meda Colaba Dinanne Me Chanda Valin. Meyalava Visuravanna UNP ya ida Dunne Nahe. A Vagema Me Minissuth Me than Valin Yanna kemathi Nahe.. Eyalage Kuppa Business Karagena Yanna Meva Athule Pahasui. Samajeta Viwrtha Unama Eva Karanna Apahasui.. Eka Thamai Eththa. :dull::dull::dull:
     

    vishwa a

    Member
    Oct 28, 2007
    693
    75
    0
    37
    kelaniya
    unp උන්ගේ ජාතික ලැයිස්තුව බලපන්කො බාගෙටත් වඩා හම්බයෝ, උන්ට අමතිකන් අරන් දීල මේ රටත් අරාබිය වගේ දියණු කරපල්ලා පක්කු
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113

    මම බලපු පාර මට මතක විදිහට දැම්මේ...ඔව් මෙතන ඔය වචන ටික අයින් කළාම කිසිම වැරැද්දක් නැ...මුජිබර් හොඳායි............


    මම කිව්වේ තව ටිකකින් යු එන් පි කාරයෙක් එයි කියලා මුව සුද්ද කරන්න

    umba dakala thianawada muslim aya me wage thread dala muslim waruni ekathu weyaw kiala. dharmapala thuma edath kivve sinhalun ekathu weyaw kiala ne, eh kianne eda indala sinhala aya wen wela indala thiyenne. eka ape hati wennathi ban, api kamathi nathuwa athi jaathi wadee wenna.

    okata unp da slfp da adala nah. umbata mathaka danna badurdeen la, hakimla katada issara ekathu wela hitiye. kotinma unp eken nagara sabawata apu mussamiluth MR la ekka sahena kituwen asraya kara neda.

    pudgalikawa math muslim agamata kamathi naha. eith me wage siddi walakwanna gahala marala bah. hondama e.g. eka ltte eka. kalin anduwen serama maruwa ne lttle eka. dan eh anduwe ayama kianawa aith hisa osawanawa kiala. wena ratawala unath balapan daas ganan maralath eith prashne gaha mara ganeemen ma iwara wenne naha. upaya margikawa kramanukoolawa karanna ona ehema eka agamaka pirisakata wenasak karanawa nam (eka hari kiala kianawa nevei).
     

    been10

    Banned
    Sep 17, 2012
    2,728
    397
    0
    බුදුන්ගේ දේශයේ
    මොළයක් තියනවා නම් තේරුම්ගනින් මේ රටට ගෝඨා වගේ තදින් ඉන්න ආරක්ෂක පැත්ත බලන එකෙක් අවශ්‍යයි....මුන් ගේ පදේට නටන පොන්සි රනිල් ට රට භාර දෙන්න එපා
    :yes::yes::yes:
    ඔව් උන්ව අයින් කරන්න ඕනෙ ඔය වතු වලින්. එජාපේ නෙමෙයි මොන ලබ්බෙ ආන්ඩුවකින්වත් ඒක කලේ නෑ. හිර කරලා තිබ්බට හරියන්නෙ නෑ.. ස්තීර විසඳුමක් ඕනෙ. වෙනම ගෙවල් ටිකක් හදලා දිලා රස්සා ටිකක් දුන්නානම් ඔය ප්‍රශ්නෙ ඊලඟ generation එකෙන් ඉවර වෙනවා
    :yes::yes::yes: