පොලීසියට අහු නොවී බඩු පොට් එකක්?

milf

Junior member
  • Dec 26, 2018
    31
    4
    8
    පොලීසියට අහු නොවී බඩු පොට් එකක්?

    මේක නම් කලින් දාල තියෙන ත්‍රෙඩ් එකක් නෙමෙයි වෙන්නැති. පොලීසියට අහුනොවී බඩු (Prostitution) කරගෙන යන්න හොද විදි/ට්‍රික්ස් මොනාද ? පොඩ්ඩක් ක්‍රියේටිව් විදිහට කල්පනා කරල උත්තර ටිකක් දෙන්න බලන්න.
    :cool:

    උදාහරණ විදිහට...;

    * ස්පා එකක් විදිහට කරගෙන යාම


     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,291
    34,958
    113
    පොලොසියට අහු නොවී කරගෙන යන්න නම් OIC මාතියාට නොමිලේ හු%% දෙන්නම වෙනවා
     

    thinking_guy

    Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113
    ස්පා, බඩු පොට් වගේ හැමෝම කරන බිස්නස් කරල දැන් ගොඩ යන්න අමාරුයි ඕයි.
    ඒත් අද කාලෙට ගැලපෙන විදියට මොඩිෆයි කරල ගත්තොත් ලාබ ගන්න පුළුවන් වෙයි.
    පික් මී, ඌබර් වගේ ඇප් උදාහරනෙකට අරන් උඹ ඇප් එකක් හදපන් ෆක් මී වගේ නැගල
    යන නමක් දාල. ඊට පස්සෙ රටේම ඉන්න බඩු වලටයි බඩු කාරයන්ටයි රූම් දෙන එවුන්ටයි
    මේකෙ රෙජිස්ටර් වෙන්න දීපන්. බඩු කාරයන්ගෙන් ගානක් අය නොකර රූම් කාරයන්ගෙනුයි
    බඩු වලිනුයි කොමිස් එකක් ඇප් එක හරහා අය කරගනින්. ඒ වගේම බඩු වල කොලිටිය රූම්
    වල කොලිටිය බඩු ගහන්න එන කස්ටමර්ලගෙ කොලිටිය බලන්න රේටින් සිස්ටම් එකකුත් හදපන්.
    මේ කන්සෙප්ට් එක ගැලපෙන විදියට මොඩිෆයි කරල හදා ගන්න එක උබේ දක්ෂ කම. පොලිසියට
    මාට්ටු වෙන්න තියෙන ඉඩත් අඩුයි.

    හරියට දියුණු කරොත් අනාත සිංහලුන්ට ලංකාවෙ ඕන තැනක ඉඳන් මොබයිල් එකේ ලොකේෂන් ඔන් කරල බඩුවක් ගැසීමේ පහසු කම ලැබෙනව.
     
    Last edited:

    erandap

    Active member
  • Jun 11, 2008
    317
    30
    28
    බඩු විකිණීමට ඇත කියලා බෝඩ් එකක් ගහපන්. පොලිසියෙන් එන්නෙ නෑ ශුවර්..!!:lol::lol::lol:
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,984
    113
    ඕවාගෙන් ගොඩ ගිය කවුරුවත් නෑ. මොළේ යොදෝපන් සාධාරණ business එකකට.
     

    milf

    Junior member
  • Dec 26, 2018
    31
    4
    8
    ඕවාගෙන් ගොඩ ගිය කවුරුවත් නෑ. මොළේ යොදෝපන් සාධාරණ business එකකට.

    ගොඩ ගියපු උන් නැත්තේ කොහෙද යකෝ...මම දන්නම කියක් ඉන්නවද!!වැඩේ කියන්නේ උන් කිසි දෙයක් කියල දෙන්නේ නැහැ :(කුහකයෝ
     

    freddy

    Well-known member
  • Oct 6, 2017
    1,582
    423
    83
    www.subsinhalen.com
    ස්පා, බඩු පොට් වගේ හැමෝම කරන බිස්නස් කරල දැන් ගොඩ යන්න අමාරුයි ඕයි.
    ඒත් අද කාලෙට ගැලපෙන විදියට මොඩිෆයි කරල ගත්තොත් ලාබ ගන්න පුළුවන් වෙයි.
    පික් මී, ඌබර් වගේ ඇප් උදාහරනෙකට අරන් උඹ ඇප් එකක් හදපන් ෆක් මී වගේ නැගල
    යන නමක් දාල. ඊට පස්සෙ රටේම ඉන්න බඩු වලටයි බඩු කාරයන්ටයි රූම් දෙන එවුන්ටයි
    මේකෙ රෙජිස්ටර් වෙන්න දීපන්. බඩු කාරයන්ගෙන් ගානක් අය නොකර රූම් කාරයන්ගෙනුයි
    බඩු වලිනුයි කොමිස් එකක් ඇප් එක හරහා අය කරගනින්. ඒ වගේම බඩු වල කොලිටිය රූම්
    වල කොලිටිය බඩු ගහන්න එන කස්ටමර්ලගෙ කොලිටිය බලන්න රේටින් සිස්ටම් එකකුත් හදපන්.
    මේ කන්සෙප්ට් එක ගැලපෙන විදියට මොඩිෆයි කරල හදා ගන්න එක උබේ දක්ෂ කම. පොලිසියට
    මාට්ටු වෙන්න තියෙන ඉඩත් අඩුයි.

    හරියට දියුණු කරොත් අනාත සිංහලුන්ට ලංකාවෙ ඕන තැනක ඉඳන් මොබයිල් එකේ ලොකේෂන් ඔන් කරල බඩුවක් ගැසීමේ පහසු කම ලැබෙනව.

    :lol::lol::lol:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,166
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ස්පා, බඩු පොට් වගේ හැමෝම කරන බිස්නස් කරල දැන් ගොඩ යන්න අමාරුයි ඕයි.
    ඒත් අද කාලෙට ගැලපෙන විදියට මොඩිෆයි කරල ගත්තොත් ලාබ ගන්න පුළුවන් වෙයි.
    පික් මී, ඌබර් වගේ ඇප් උදාහරනෙකට අරන් උඹ ඇප් එකක් හදපන් ෆක් මී වගේ නැගල
    යන නමක් දාල. ඊට පස්සෙ රටේම ඉන්න බඩු වලටයි බඩු කාරයන්ටයි රූම් දෙන එවුන්ටයි
    මේකෙ රෙජිස්ටර් වෙන්න දීපන්. බඩු කාරයන්ගෙන් ගානක් අය නොකර රූම් කාරයන්ගෙනුයි
    බඩු වලිනුයි කොමිස් එකක් ඇප් එක හරහා අය කරගනින්. ඒ වගේම බඩු වල කොලිටිය රූම්
    වල කොලිටිය බඩු ගහන්න එන කස්ටමර්ලගෙ කොලිටිය බලන්න රේටින් සිස්ටම් එකකුත් හදපන්.
    මේ කන්සෙප්ට් එක ගැලපෙන විදියට මොඩිෆයි කරල හදා ගන්න එක උබේ දක්ෂ කම. පොලිසියට
    මාට්ටු වෙන්න තියෙන ඉඩත් අඩුයි.

    හරියට දියුණු කරොත් අනාත සිංහලුන්ට ලංකාවෙ ඕන තැනක ඉඳන් මොබයිල් එකේ ලොකේෂන් ඔන් කරල බඩුවක් ගැසීමේ පහසු කම ලැබෙනව.

    ado oka matat matak una concept ekak ban.. eeyeth kalpana una. namath okamai mama hitapu.. :rofl::rofl:

    uba mama mada manda :baffled::baffled::rofl::P
     

    RaZor_911

    Well-known member
  • Jul 14, 2011
    14,284
    1
    4,526
    113
    Unknown
    ස්පා, බඩු පොට් වගේ හැමෝම කරන බිස්නස් කරල දැන් ගොඩ යන්න අමාරුයි ඕයි.
    ඒත් අද කාලෙට ගැලපෙන විදියට මොඩිෆයි කරල ගත්තොත් ලාබ ගන්න පුළුවන් වෙයි.
    පික් මී, ඌබර් වගේ ඇප් උදාහරනෙකට අරන් උඹ ඇප් එකක් හදපන් ෆක් මී වගේ නැගල
    යන නමක් දාල. ඊට පස්සෙ රටේම ඉන්න බඩු වලටයි බඩු කාරයන්ටයි රූම් දෙන එවුන්ටයි
    මේකෙ රෙජිස්ටර් වෙන්න දීපන්. බඩු කාරයන්ගෙන් ගානක් අය නොකර රූම් කාරයන්ගෙනුයි
    බඩු වලිනුයි කොමිස් එකක් ඇප් එක හරහා අය කරගනින්. ඒ වගේම බඩු වල කොලිටිය රූම්
    වල කොලිටිය බඩු ගහන්න එන කස්ටමර්ලගෙ කොලිටිය බලන්න රේටින් සිස්ටම් එකකුත් හදපන්.
    මේ කන්සෙප්ට් එක ගැලපෙන විදියට මොඩිෆයි කරල හදා ගන්න එක උබේ දක්ෂ කම. පොලිසියට
    මාට්ටු වෙන්න තියෙන ඉඩත් අඩුයි.

    හරියට දියුණු කරොත් අනාත සිංහලුන්ට ලංකාවෙ ඕන තැනක ඉඳන් මොබයිල් එකේ ලොකේෂන් ඔන් කරල බඩුවක් ගැසීමේ පහසු කම ලැබෙනව.
    :rofl::rofl:
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    මම නම් කියන්නේ හොද ලක්සරි බස්, KDH අරන් ජංගම මඩමක් දාපන්. මොකද බන් ඕවා කොලබ පැත්තට සීමා වෙලා බෑ. රටම ආවරනය වෙන්න ඕනේ මොකද ඒ අවශ්‍යතාව තියෙන උන් රටේ හැමතැනම ඉන්නවනේ. ඕවා දාපුවම ස්ත්‍ර්‍රී දූශන. ලමා අපචාර නවත්තන්න පුලුවන්.

    ඔහොම උපදෙසක් දුන්නට මම නම් බඩු ගහන එක අනුමත කරන්නෙ නෑ. බඩු ගහලත් නෑ. ගහන්නෙත් නෑ
     

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,704
    11,512
    113
    හඳට කිට්ටුව
    ස්පා, බඩු පොට් වගේ හැමෝම කරන බිස්නස් කරල දැන් ගොඩ යන්න අමාරුයි ඕයි.
    ඒත් අද කාලෙට ගැලපෙන විදියට මොඩිෆයි කරල ගත්තොත් ලාබ ගන්න පුළුවන් වෙයි.
    පික් මී, ඌබර් වගේ ඇප් උදාහරනෙකට අරන් උඹ ඇප් එකක් හදපන් ෆක් මී වගේ නැගල
    යන නමක් දාල. ඊට පස්සෙ රටේම ඉන්න බඩු වලටයි බඩු කාරයන්ටයි රූම් දෙන එවුන්ටයි
    මේකෙ රෙජිස්ටර් වෙන්න දීපන්. බඩු කාරයන්ගෙන් ගානක් අය නොකර රූම් කාරයන්ගෙනුයි
    බඩු වලිනුයි කොමිස් එකක් ඇප් එක හරහා අය කරගනින්. ඒ වගේම බඩු වල කොලිටිය රූම්
    වල කොලිටිය බඩු ගහන්න එන කස්ටමර්ලගෙ කොලිටිය බලන්න රේටින් සිස්ටම් එකකුත් හදපන්.
    මේ කන්සෙප්ට් එක ගැලපෙන විදියට මොඩිෆයි කරල හදා ගන්න එක උබේ දක්ෂ කම. පොලිසියට
    මාට්ටු වෙන්න තියෙන ඉඩත් අඩුයි.

    හරියට දියුණු කරොත් අනාත සිංහලුන්ට ලංකාවෙ ඕන තැනක ඉඳන් මොබයිල් එකේ ලොකේෂන් ඔන් කරල බඩුවක් ගැසීමේ පහසු කම ලැබෙනව.


    Hammata, mama patan gannawa....