ඕක මචං ඇමේසින්ගෙ සුනාමි ත්රෙඩ් එකේ තිබුන ආතල් පෝස්ට් එකකින් අහුලගත්ත වචනයක්. මතක විදිහට දාල තිබුනෙ @maxtalkerposh minissu poddai kanne
wel thunatama breakfast denne koheda yako?![]()
Ow ow pora kiwwe dinner eka thamai main meal eka kiyalat and dinner eka dawalta gannawa kiwweඕක මචං ඇමේසින්ගෙ සුනාමි ත්රෙඩ් එකේ තිබුන ආතල් පෝස්ට් එකකින් අහුලගත්ත වචනයක්. මතක විදිහට දාල තිබුනෙ @maxtalker

Yakka puththu ehema thamaඅපේ ලකාවෙ අය්යලා, හොද රෙස්ටොරන්ට් වලට ගිහින් මෙනු එක වත් බලන්නෙ නැතුව මල්ලි ෆ්රයිඩ් රයිස් ගේන්න කියනවා,
ඊට පස්සෙ චිකන් හොදි ගේන්න කියනවා, ඊට පස්සෙ බැන බැන එනවා, හොදි පොඩ්ඩක් වත් දෙන්නෙ නැත්නම් ඔච්චර ගනන් ඇයි කියලා![]()
කෙල්ල එක්ක එයා කැමති තැන් වලින් කාලා ආයේ දෙන්නා එක්ක මඟ තියෙන කොත්තු කඩේකින්, තෝසේ කඩේකින් බඩ පුරවගත්ත ඒ සොඳුරු අතීතෙ සිහිවෙනවා. පස්සේ පස්සේ කෙල්ල හම්බෙන්න ඉස්සෙල්ලා කාල යන්න පුරුදු වුනා.![]()
අන්තිමට බඩගින්න දරාගන්න බැරිව කෙල්ල තේරුං ගත්තා පොඩි තැනකින් බඩ පැලෙන්න කන එකේ සනීපේ
ඔෆිස් එකෙත් දවසක් නයිටක් ගහද්දී චයිනීස් රෙස්ටොරන්ට් එකකින් එකෙක් මල්ලි බඩ පැලෙන්න කන්න තියෙන ජාතියක් දෙන්න කියලා මොකක්ද උට්ටක් ඕඩකරලා හොදි පැකට් දෙකක් එව්වා. මොළේ කල්පනාකරලා පාං ගෙඩි දෙකක් ගෙන්නං බඩ පුරෝගත්තා. අරූට අදටත් මතක්වුනොත් බනිනවා![]()

මට නම් දැක්කම හෙන හිනා........ පස්සෙ ඇඩෙනව. දහස් ගානක් දෙනව කන්න. පොෂ් විදියට ගෙනත් දෙනව. ඒ උනාට ප්ලේට් එකේ හෙන පොඩ්ඩයි. ඒ උනාටම කැටයම් නම් තියෙනව ලොකුවට. සෝස් උනත් ලතාවට දාල, චෙරි ගෙඩියක් ගහල, ලූනූ රවුම් තියල. මුං හිතන් ඉන්නවද දන්නෑ අපි ගොන්නු කියල.
ඒකනම් සහතික ඇත්ත මචං.. සෝබනේ පෙන්නන්න ගියාම එහෙම වෙනවා. කොත්තුවක් එහෙම අඩුවෙන් දුන්නොත් නම් ගිරිය පුප්පලා සද්දේ දාලා නීති රීති එහෙමත් කියලා දෙයි. අතන එහෙම නෑ අර මොනවද කෑව රිලවා වගේ කටයි පුපයි වහගෙන එලියට එන්න තියෙන්නේ.![]()
minissu owata yanne sathiyakata sarayak api kanne mewagen kiyala pennanna,photo ekak gahala status ekak daganna bn.ubata 27k welath eka therenne nahaneeමට නම් දැක්කම හෙන හිනා........ පස්සෙ ඇඩෙනව. දහස් ගානක් දෙනව කන්න. පොෂ් විදියට ගෙනත් දෙනව. ඒ උනාට ප්ලේට් එකේ හෙන පොඩ්ඩයි. ඒ උනාටම කැටයම් නම් තියෙනව ලොකුවට. සෝස් උනත් ලතාවට දාල, චෙරි ගෙඩියක් ගහල, ලූනූ රවුම් තියල. මුං හිතන් ඉන්නවද දන්නෑ අපි ගොන්නු කියල.
ඉංග්ලිශ් බ්රෙකෆස්ට් එකේ ආතල් එක දන්නෙ මේකෙ ටික දෙනයිඕක මචං ඇමේසින්ගෙ සුනාමි ත්රෙඩ් එකේ තිබුන ආතල් පෝස්ට් එකකින් අහුලගත්ත වචනයක්. මතක විදිහට දාල තිබුනෙ @maxtalker
ඉංග්ලිශ් බ්රෙකෆස්ට් එකේ ආතල් එක දන්නෙ මේකෙ ටික දෙනයි![]()
මම එදා ලන්ඩන් වල හිටියෙ. කඩ ගොඩක් වහල හින්දා දවල්ටත් ඉංග්ලිෂ් බ්රෙක්ෆස්ට් අරගන ... ඔක්ස්ෆර්ඩ් ස්ටියුඩන්ට් කෙනෙක් හිටියා මම උදව් කරපු. එයා ආව ගේ අස්කරල දෙන්න. ඊට පස්සෙ වොෂ් එකක් දාගන ආවට පස්සෙ අපි ෆක් කරා. පස්සෙ නිව්ස් දකිද්දි දැක්කා සුනාමියක් ඇවිත් තියනවා කියලා.. පව් ඉතිං ඒත් මොනා කරන්නද .. අපි පස්සෙ ඩිනර් එකට ගිහිං ආයෙ ඉංග්ලිෂ් බ්රෙක්ෆස්ට්ම ගත්තා.. ගර්ල් ආයෙ යන්න බෑ කිව්වා.. ඒ හින්දා මගෙ ලක්ෂරි එපාට්මන්ට් එකට ආයෙ ගියා. මට ඒකිව එපා වෙලා හිටියෙ දවල් ෆක් කරලා. පස්සෙ එහා එපාට්මන්ට් එකේ ලේඩි වැඩට ගිහිං ඇවිත් තනියම හිටියෙ. එයාටත් එන්න කිව්වා අපි එක්ක වින්ටේජ් වයින් එකක් බොන්න. පස්සෙ අපි රූෆ්ටොප් එකට වෙලා 3 some එකක් කලා.. එහෙම්මම නින්ද ගියා තුන්දෙනාටම.