පොහොට්ටුවට දෙන්නේ මේ පාර, හේතුව.

dmk695

Member
Dec 4, 2015
550
44
0
dan port city ekata kohenda gal kadanna one nahalu ban , dan eka nisa kisima parisara haniyak wenne nhalu eka nisa dan eka wahanna wirudda wenna one nahalu .

ah ara swimming pool eka parama ratata loku dhanaskandayk gennalla dhena nidanayk lu
 

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    i44l6c.jpg
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    ජෙප්පෝ කියන්නේ තැටිය රත් උන වෙලාවේ රොටී පුච්ච ගන්න හදන අමුම අමු කපටි පක්ෂයක්.චන්දෙ කුරුටු ගෑවත් ඕකුන්ට නම් දෙන්න එපා..
     

    rohan117560

    Well-known member
  • Feb 10, 2013
    960
    62
    48
    - රාජ්‍ය සේවකයො ගස් බඳින නිසා
    - ගුරුවරු දන ගස්සල ආතල් ගන්න පුළුවන්
    - ලංකාවෙ සංචාරය කරන්න මොකෙක් හරි ආවොත් උන්ව මරල ජාතිය බේරගන්න නිසා
    - ලැම්බොගිනි වලට බදු සහන දීල පුත්තු රේස් පදිනව බලන් ඉඳල ආතල් ගන්න පුළුවන්
    - මහ එකාගෙ පුත්තු රෂියන් කෑලි වල පු$ ඇඟිල්ල ගහනව බලන් ඉඳල ස්වයං වින්දනයෙ යෙදෙන්න
    - හෙජින් ගණුදෙනුවක් දාගෙන පෙට්‍රල් ඩීසල් වැඩි කරගන්න
    - මිග් ගණුදෙනු ටිකක් කරල ලොක්කගෙ කල්ල මරේ කරවන්න
    - දළදා මාළිගාව ඉදිරිපිට රේස් පද්දන්න බේබිලව
    - මත්තල වගේ ගුවන් තොටුපොළවල් හදල ඒකෙ වැඩ කරන උන්ට ගේම් ගස්සන්නයි ෆිල්ම් බලන්නයි ජොබ්ස් ටිකක් අරන් දෙන්න
    - හම්බන්තොට වරාය වගෙ නැව් එන්නැති තව වරාය දෙක තුනක් හදන්න
    - විදේශ සංචාර යනකොට ප්ලේන් එකක් පිරෙන්න කට්ටිය අරන් යන නිසා, කවද හරි මටත් ඒ වගේ චාන්ස් එකක් එයි කියල හිතෙන නිසා
    - හැම අමාත්‍යංශයකටම, රාජ්‍ය ආයතනයකම ඉහළ පුටු වලට තමන්ගෙ නෑදෑයො පුරවද්දි අපිටත් පොඩි වාසියක් වෙයි කියල හිතෙන නිසා
    - මොකක් හරි සංවර්ධන ව්‍යාපෘතියක් කරද්දි බැසිල්ට 10% කොමිස් දෙන නිසා සුවර් එකටම අපිටත් ප්‍රොජෙක්ට් එකක් කරගන්න පුළුවන් වෙයි කියල හිතෙන නිසා
    - උමා ඔය වගෙ ව්‍යාපෘති කරල ගොන් ටොයියන්ට කෙළවන්න
    - නෙළුම් කුළුණු වගෙ උස කුළුණු ගහල ඒව උඩ නැඟල සෙල්ෆි ගන්න තියෙන ආසාවට
    - ආතල් එකට සැටලයිට් යානා යවන්න
    - මාධ්‍ය වේදීන්ගෙ අත පය කඩල පදිරි කරල තියන් ඉන්න ආසයි
    - රජ කතා බලන්න තියෙන ආසාවට
    ඇයි යකෝ ඔච්චර කරුණු කාරනා උඹ ලඟ තියෙද්දී FCID ගිහිල්ලා නඩුවක් Fileකරන්නේ නැත්තේ... මෙතන නාහෙන් අඬ අඬා ජනේලෙන් පුක දෙන්නැතිව
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    අපි නම් කොහොමත් පොහොට්ටුවට තමයි. :love:

    :yes::yes::yes:

    මේකේ JVP කාඩර්ස් ල ඒ දවස්වල කියෝපුව ඔක්කොම නොපිට ගිහිං තිබ්බත් තවත් එනව නෙ උපදෙස් දෙන්න මොකේටද චන්දෙ දෙන්න ඕන කියල :lol:
     

    CryptoMan

    Active member
  • Feb 4, 2018
    325
    102
    43
    myether වොලට්ටුවේ
    - රාජ්‍ය සේවකයො ගස් බඳින නිසා
    - ගුරුවරු දන ගස්සල ආතල් ගන්න පුළුවන්
    - ලංකාවෙ සංචාරය කරන්න මොකෙක් හරි ආවොත් උන්ව මරල ජාතිය බේරගන්න නිසා
    - ලැම්බොගිනි වලට බදු සහන දීල පුත්තු රේස් පදිනව බලන් ඉඳල ආතල් ගන්න පුළුවන්
    - මහ එකාගෙ පුත්තු රෂියන් කෑලි වල පු$ ඇඟිල්ල ගහනව බලන් ඉඳල ස්වයං වින්දනයෙ යෙදෙන්න
    - හෙජින් ගණුදෙනුවක් දාගෙන පෙට්‍රල් ඩීසල් වැඩි කරගන්න
    - මිග් ගණුදෙනු ටිකක් කරල ලොක්කගෙ කල්ල මරේ කරවන්න
    - දළදා මාළිගාව ඉදිරිපිට රේස් පද්දන්න බේබිලව
    - මත්තල වගේ ගුවන් තොටුපොළවල් හදල ඒකෙ වැඩ කරන උන්ට ගේම් ගස්සන්නයි ෆිල්ම් බලන්නයි ජොබ්ස් ටිකක් අරන් දෙන්න
    - හම්බන්තොට වරාය වගෙ නැව් එන්නැති තව වරාය දෙක තුනක් හදන්න
    - විදේශ සංචාර යනකොට ප්ලේන් එකක් පිරෙන්න කට්ටිය අරන් යන නිසා, කවද හරි මටත් ඒ වගේ චාන්ස් එකක් එයි කියල හිතෙන නිසා
    - හැම අමාත්‍යංශයකටම, රාජ්‍ය ආයතනයකම ඉහළ පුටු වලට තමන්ගෙ නෑදෑයො පුරවද්දි අපිටත් පොඩි වාසියක් වෙයි කියල හිතෙන නිසා
    - මොකක් හරි සංවර්ධන ව්‍යාපෘතියක් කරද්දි බැසිල්ට 10% කොමිස් දෙන නිසා සුවර් එකටම අපිටත් ප්‍රොජෙක්ට් එකක් කරගන්න පුළුවන් වෙයි කියල හිතෙන නිසා
    - උමා ඔය වගෙ ව්‍යාපෘති කරල ගොන් ටොයියන්ට කෙළවන්න
    - නෙළුම් කුළුණු වගෙ උස කුළුණු ගහල ඒව උඩ නැඟල සෙල්ෆි ගන්න තියෙන ආසාවට
    - ආතල් එකට සැටලයිට් යානා යවන්න
    - මාධ්‍ය වේදීන්ගෙ අත පය කඩල පදිරි කරල තියන් ඉන්න ආසයි
    - රජ කතා බලන්න තියෙන ආසාවට

    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
     

    හදයා

    Well-known member
  • Oct 14, 2011
    2,654
    379
    83
    අපරාදේ එහෙමනම් ...චන්දෙන් පස්සේ අපහු පොහොට්ටු කාරයෝ 2015 දී අප්පචි මලෝ කියාගෙන පැන්නා වගේ ආණ්ඩුව ශක්තිමත් කරන්න පනිනනවා :lol::lol::lol::lol:

    2015 පස්සේ ටින්කිරි ගාගත්ත බයියෝ වගේ අඩ අඩ ඉන්න වෙන්නේ ඉන්න වෙන්නේ


    අලුත් ව්‍යවස්ථාව කියෙවුවද? මොකද්ද එකග වෙන්න බැරි තැන් සහ එකග වෙන්න පුළුවන් තැන් ? කියවලා නැහැ ලින්ක් එකක් දාපන්කෝ
    දන්න පකක් කතා කරපන්
     

    හදයා

    Well-known member
  • Oct 14, 2011
    2,654
    379
    83
    - රාජ්‍ය සේවකයො ගස් බඳින නිසා
    - ගුරුවරු දන ගස්සල ආතල් ගන්න පුළුවන්
    - ලංකාවෙ සංචාරය කරන්න මොකෙක් හරි ආවොත් උන්ව මරල ජාතිය බේරගන්න නිසා
    - ලැම්බොගිනි වලට බදු සහන දීල පුත්තු රේස් පදිනව බලන් ඉඳල ආතල් ගන්න පුළුවන්
    - මහ එකාගෙ පුත්තු රෂියන් කෑලි වල පු$ ඇඟිල්ල ගහනව බලන් ඉඳල ස්වයං වින්දනයෙ යෙදෙන්න
    - හෙජින් ගණුදෙනුවක් දාගෙන පෙට්‍රල් ඩීසල් වැඩි කරගන්න
    - මිග් ගණුදෙනු ටිකක් කරල ලොක්කගෙ කල්ල මරේ කරවන්න
    - දළදා මාළිගාව ඉදිරිපිට රේස් පද්දන්න බේබිලව
    - මත්තල වගේ ගුවන් තොටුපොළවල් හදල ඒකෙ වැඩ කරන උන්ට ගේම් ගස්සන්නයි ෆිල්ම් බලන්නයි ජොබ්ස් ටිකක් අරන් දෙන්න
    - හම්බන්තොට වරාය වගෙ නැව් එන්නැති තව වරාය දෙක තුනක් හදන්න
    - විදේශ සංචාර යනකොට ප්ලේන් එකක් පිරෙන්න කට්ටිය අරන් යන නිසා, කවද හරි මටත් ඒ වගේ චාන්ස් එකක් එයි කියල හිතෙන නිසා
    - හැම අමාත්‍යංශයකටම, රාජ්‍ය ආයතනයකම ඉහළ පුටු වලට තමන්ගෙ නෑදෑයො පුරවද්දි අපිටත් පොඩි වාසියක් වෙයි කියල හිතෙන නිසා
    - මොකක් හරි සංවර්ධන ව්‍යාපෘතියක් කරද්දි බැසිල්ට 10% කොමිස් දෙන නිසා සුවර් එකටම අපිටත් ප්‍රොජෙක්ට් එකක් කරගන්න පුළුවන් වෙයි කියල හිතෙන නිසා
    - උමා ඔය වගෙ ව්‍යාපෘති කරල ගොන් ටොයියන්ට කෙළවන්න
    - නෙළුම් කුළුණු වගෙ උස කුළුණු ගහල ඒව උඩ නැඟල සෙල්ෆි ගන්න තියෙන ආසාවට
    - ආතල් එකට සැටලයිට් යානා යවන්න
    - මාධ්‍ය වේදීන්ගෙ අත පය කඩල පදිරි කරල තියන් ඉන්න ආසයි
    - රජ කතා බලන්න තියෙන ආසාවට

    තොට පුකේ ඇරගන්න ?
     

    Tchuk

    Member
    Nov 1, 2012
    207
    37
    0
    අපරාදේ එහෙමනම් ...චන්දෙන් පස්සේ අපහු පොහොට්ටු කාරයෝ 2015 දී අප්පචි මලෝ කියාගෙන පැන්නා වගේ ආණ්ඩුව ශක්තිමත් කරන්න පනිනනවා :lol::lol::lol::lol:

    2015 පස්සේ ටින්කිරි ගාගත්ත බයියෝ වගේ අඩ අඩ ඉන්න වෙන්නේ ඉන්න වෙන්නේ


    අලුත් ව්‍යවස්ථාව කියෙවුවද? මොකද්ද එකග වෙන්න බැරි තැන් සහ එකග වෙන්න පුළුවන් තැන් ? කියවලා නැහැ ලින්ක් එකක් දාපන්කෝ


    pohottuwe un kohe pannath kamak ne yako, pohottuwata chanda thiyena bawa pennuwahama ethi. 40% cahnda ganna puluwan unoth mokek wath aye paninneth ne, bulath kole unth pohottuwata enawa ethakota, ..m3 ta wada 1 kin hari pohottuwa dinannayi ona...
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    pohottuwe un kohe pannath kamak ne yako, pohottuwata chanda thiyena bawa pennuwahama ethi. 40% cahnda ganna puluwan unoth mokek wath aye paninneth ne, bulath kole unth pohottuwata enawa ethakota, ..m3 ta wada 1 kin hari pohottuwa dinannayi ona...

    මෛත්‍රීට වඩා එකකින් හරි දිනන්න 😂😂😂
    මෛත්‍රීට වඩා මිලියනයකින් දිනන්න 😜 පුලුවන් වෙයි
     

    Tchuk

    Member
    Nov 1, 2012
    207
    37
    0
    මම Jan 8 : MY3 / Aug 17 : JVP / Feb 10 : පොහොට්ටුව

    දෙපැත්තේම ඉන්නේ හොරු, නමුත් පොහොට්ටුවට දෙන්නේ මේ පාර. හේතුව.
    1. වත්මන් ආණ්ඩුවට විරුද්ද බව පෙන්වීමට.
    2.රට බෙදන ව්‍යවස්ථාවක් අවොත් ඕකට වැඩිපුරම විරුද්ද වෙන්න chance එක තියෙන්නේ පොහොට්ටුවේ කට්ටිය නිසා.(ජ.වි.පෙ. ය දැනටමත් මෙම ව්‍යවස්ථාවට සහාය පල කිරිම).


    ekenma...ela ela...