Ane mu hamathissema deyak unata passe eke hoda naraka kiyawanawa......
Lankawe captain la kiyak innawada mu witharai pissu kiyawanne......
Lankawe captain la kiyak innawada mu witharai pissu kiyawanne......
මැතිව්ස් ආයෙ ඌව එක්කන් ආවත් වැඩක් නෑ. එක පාරක් වොර්න් කලාට තේරෙන්නෙ නෑ උන්ට. හොඳටම අපේ මහත්මා ගුණය පෙන්නන තිබ්බ මේ විදිහට.වොර්න් කරල ලඟට ගිහින් ඔලුව අතගාල, උම්ම එකක් දීල, පස්ස පැත්තට තට්ටුවක් දාල, මගෙ චූචි පැටිය ආයෙ විකට් එකෙන් පැන්නොත් නම් ඔන්න මං අවුට් කරනව හොඳේ, කිව්ව නම් තමයි හරිම විදිහ![]()




'ගෞරවනීය ආකාරය' ලොල් ආච්චිගේ රෙද්ද..අර එක පාරක් අර්ජුනයගේ ගෙදරට වැටුන බොලේ අහුලන්න ගිය පොඩි එකාට එකාට හොදටම තඩි බෑවේ උගේ මහත්මා ගතියට වෙන්න ඇති.අපේම උන් තමා අපිට කෙලින්නේ..ඔය වගේ උන් ඉස්සරත් හිටියා..දැනුත් ඉන්නවා.
![]()


meka lankawatama karapu nigawk anthimata me wage deyak une 1992 di ekath indian padyek kale.ape mettews srilankan cricket walata kalu pellamk ekathu kala![]()

'ගෞරවනීය ආකාරය' ලොල් ආච්චිගේ රෙද්ද..අර එක පාරක් අර්ජුනයගේ ගෙදරට වැටුන බොලේ අහුලන්න ගිය පොඩි එකාට එකාට හොදටම තඩි බෑවේ උගේ මහත්මා ගතියට වෙන්න ඇති.අපේම උන් තමා අපිට කෙලින්නේ..ඔය වගේ උන් ඉස්සරත් හිටියා..දැනුත් ඉන්නවා.
![]()
Oya minihata mama ada wenakam garu kara deshapalane monawa karath . adin passe nam eka iwarai . kuhaka ballo irisiyawe palenawa
meka lankawatama karapu nigawk anthimata me wage deyak une 1992 di ekath indian padyek kale.ape mettews srilankan cricket walata kalu pellamk ekathu kala![]()