EXPO KIYANNE DAN 95% FOREIGN INCOME HOYANA COMPANY EKAK. මෙහෙ STOCK MARKET HODA නැත්නම් , UBA INVEST කරන FOREIGN MARKET ගැන මේකේ විස්තර දාපන්කෝ . එතකොට තවත් හොදයිනේexpo,lolc profit thiyana,expo eka lagadine profit wenna gaththe
market manipulate karanawa hariyata ooke dhammika perera,uu rocell eka gaththe ehema
stay away from lankan stock market bn
anika mehe stock market complicated wadi,uba eeka diha hamadaama balagena inna one,wena wadak karann naa
Kohe stock market ut manipulated tamai. Kiyola balapan US wala frontrunning gena. A atin lankawa hondai. Ape unta ehema deyak karanna tama tech naexpo,lolc profit thiyana,expo eka lagadine profit wenna gaththe
market manipulate karanawa hariyata ooke dhammika perera,uu rocell eka gaththe ehema
stay away from lankan stock market bn
anika mehe stock market complicated wadi,uba eeka diha hamadaama balagena inna one,wena wadak karann naa
උඹෙ අම්මා චීන වල් ඌරන්ගේ දල හුත්තේ අතුල්ලගෙන දවසට $2000 විතර හොයාගන්නවා....උඹත් කොලුකාර චීන ඌරෝ සෙට් එකක් හොයාගෙන පයිය අතුල්ලගෙන හොයාගනින් ඩොලර්...මේකේ රුපියලට පෝස්ට් දැම්මට වැඩක් වෙන්නෙ නෑනෙඅනිවා අාණ්ඩුවට බැණ බැණ ඉන්නෙ පිං බත් ගිලින කාලකන්නි.

man oka ptn aran atharla damme 2013di
lankawe share market eke invest krnwata wadiya hodai kiri harakek balaganna eka
purajeruwa kiyawanna putha podi wadi
cse hodama kalayak 2009 thibba eka 2010 iwara una. uba idala thiyene 2013 narakama kalayaka. oya kaledi mama market eken exit una. ayi lokuwata patan gathe 2020 superi kalayak dan. -2022 hodatama hoda wei. podiwata ayeth dala balapan 2013 wageda kiyal. ubatama puduma hitheiman oka ptn aran atharla damme 2013di
lankawe share market eke invest krnwata wadiya hodai kiri harakek balaganna eka
purajeruwa kiyawanna putha podi wadi
daana eka post ekakata keeyak hamba wenawada danna..$ walinda danna gewanne..lolආණ්ඩුවෙනම කකා ආණ්ඩුවමට වහල් කම් කරන වහලෙක්
![]()
issara tikak dala balapan. hoda upades walata foundamentally sound shares wala witharak dapan bun. karanda puluwan. mama oka kala.math vehicle ekak ganna kiyala salli tikak thiyan innawa.. baluwe ekath share market eke invest karanna .. me welawe vehicle ekak ganna eka moda wadak kiyala hithenawa..
economy crisis ekath ekka share market ekata monawa weida machan.. 2009 wala una wage deyak wei da aye?issara tikak dala balapan. hoda upades walata foundamentally sound shares wala witharak dapan bun. karanda puluwan. mama oka kala.
mama gedara tile karanda kiyala 10 laks 2020 mula gatha. namuth mata hithuna share mkt hoda nisa eke dala profit eken tile karanawa kiyala. passe ehema karala. laksa dahayama hoyala eka aran ge wade kara. dan mata eyeta wadiya share mkt eke thiyanawa labama. FB ehema wadiya hoda recommendation adui. hoda Video ehema youtube thiyanawa. uda share thread eka balapan. manipulate walata ahu wenda epa. thamanuth study karala karoth meka hodata karanda puluwan. www.cse.lk report thiyanawa. hama comany ekema.
https://www.theequitycheck.com/foru...mpanies-with-global-footprint/page4#post61091
------ Post added on Dec 26, 2021 at 8:09 AM
අනිවා.. ගූ ගහලා පන්නන්න ඕනේ උද්දික පුතාලට බැන බැන ඉඳලා හරියන් නෑ..අනිවා අාණ්ඩුවට බැණ බැණ ඉන්නෙ පිං බත් ගිලින කාලකන්නි.

economy crisis ekath ekka share market ekata monawa weida machan.. 2009 wala una wage deyak wei da aye?
2009 thamai share market hodama bull(up) market . danuth eye wagema up (bull ) market. company profit up and up machan. doller sortage ekak thiyenne. ekath share market ekata positive. export company okkoma uda yanawa.economy crisis ekath ekka share market ekata monawa weida machan.. 2009 wala una wage deyak wei da aye?