බඩුමිල නගිනවා : ආණ්ඩුවට බැන බැන ඉමුද ගොඩ යමුද ?

bonty89

Well-known member
  • Feb 20, 2009
    3,908
    8,283
    113
    269750384_311003290900062_589399901336631235_n.jpg
     

    dilku5

    Well-known member
  • Feb 26, 2018
    996
    258
    83
    expo,lolc profit thiyana,expo eka lagadine profit wenna gaththe
    market manipulate karanawa hariyata ooke dhammika perera,uu rocell eka gaththe ehema

    stay away from lankan stock market bn

    anika mehe stock market complicated wadi,uba eeka diha hamadaama balagena inna one,wena wadak karann naa
    EXPO KIYANNE DAN 95% FOREIGN INCOME HOYANA COMPANY EKAK. මෙහෙ STOCK MARKET HODA නැත්නම් , UBA INVEST කරන FOREIGN MARKET ගැන මේකේ විස්තර දාපන්කෝ . එතකොට තවත් හොදයිනේ

    මේකේ ඉන්න සමහර එවුන් පට්ට බයයි තව එකෙක් දිඋණු wei කියලා . ඕක ලංකාවේ එවුන්ගේ හැටියක් . මෙතන දේසපාලන කතා එපා බන් . ඒ වගේම මොනවගේ හරි ඉන්වෙස්ට් කරන්ඩ කියනවනම් එහෙම එවුන් විස්තරත් එක්ක දාපන් . නිකන් ඕක එපා මේක හොදියි කියලා නිකන් අවුල් කරලා දණ්ඩ එපා . මම udawawak විදිහට දැම්මේ . මට උබලා අවා නවා කියලා වාසියක් නැ . kauru හරි ගොඩ යනවනම් ඒයේ ඇති .
    ------ Post added on Dec 24, 2021 at 7:34 AM
     
    • Haha
    Reactions: asanka+++

    dilku5

    Well-known member
  • Feb 26, 2018
    996
    258
    83
    doller wala invest karanawanam ewa ganne kohomada kiyana wistrara tikakuth dapan machan
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,119
    113
    expo,lolc profit thiyana,expo eka lagadine profit wenna gaththe
    market manipulate karanawa hariyata ooke dhammika perera,uu rocell eka gaththe ehema

    stay away from lankan stock market bn

    anika mehe stock market complicated wadi,uba eeka diha hamadaama balagena inna one,wena wadak karann naa
    Kohe stock market ut manipulated tamai. Kiyola balapan US wala frontrunning gena. A atin lankawa hondai. Ape unta ehema deyak karanna tama tech na
     

    namak nathi eka

    Well-known member
  • Aug 31, 2016
    2,039
    3,736
    113
    අනිවා අාණ්ඩුවට බැණ බැණ ඉන්නෙ පිං බත් ගිලින කාලකන්නි.
    උඹෙ අම්මා චීන වල් ඌරන්ගේ දල හුත්තේ අතුල්ලගෙන දවසට $2000 විතර හොයාගන්නවා....උඹත් කොලුකාර චීන ඌරෝ සෙට් එකක් හොයාගෙන පයිය අතුල්ලගෙන හොයාගනින් ඩොලර්...මේකේ රුපියලට පෝස්ට් දැම්මට වැඩක් වෙන්නෙ නෑනෙ :lol:
     
    • Haha
    Reactions: asanka+++

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    man oka ptn aran atharla damme 2013di
    lankawe share market eke invest krnwata wadiya hodai kiri harakek balaganna eka
    purajeruwa kiyawanna putha podi wadi
     
    • Like
    Reactions: Heisenberg

    pga

    Well-known member
  • Oct 4, 2006
    3,965
    914
    113
    man oka ptn aran atharla damme 2013di
    lankawe share market eke invest krnwata wadiya hodai kiri harakek balaganna eka
    purajeruwa kiyawanna putha podi wadi

    dan tiyenne bull market ekak. 2013 wage neme.
    hariyata plan karala invest/trade kaloth share market eka useful.
     
    • Like
    Reactions: dilku5

    dilku5

    Well-known member
  • Feb 26, 2018
    996
    258
    83
    man oka ptn aran atharla damme 2013di
    lankawe share market eke invest krnwata wadiya hodai kiri harakek balaganna eka
    purajeruwa kiyawanna putha podi wadi
    cse hodama kalayak 2009 thibba eka 2010 iwara una. uba idala thiyene 2013 narakama kalayaka. oya kaledi mama market eken exit una. ayi lokuwata patan gathe 2020 superi kalayak dan. -2022 hodatama hoda wei. podiwata ayeth dala balapan 2013 wageda kiyal. ubatama puduma hithei
     

    dilku5

    Well-known member
  • Feb 26, 2018
    996
    258
    83
    math vehicle ekak ganna kiyala salli tikak thiyan innawa.. baluwe ekath share market eke invest karanna .. me welawe vehicle ekak ganna eka moda wadak kiyala hithenawa..
    issara tikak dala balapan. hoda upades walata foundamentally sound shares wala witharak dapan bun. karanda puluwan. mama oka kala.
    mama gedara tile karanda kiyala 10 laks 2020 mula gatha. namuth mata hithuna share mkt hoda nisa eke dala profit eken tile karanawa kiyala. passe ehema karala. laksa dahayama hoyala eka aran ge wade kara. dan mata eyeta wadiya share mkt eke thiyanawa labama. FB ehema wadiya hoda recommendation adui. hoda Video ehema youtube thiyanawa. uda share thread eka balapan. manipulate walata ahu wenda epa. thamanuth study karala karoth meka hodata karanda puluwan. www.cse.lk report thiyanawa. hama comany ekema.

    https://www.theequitycheck.com/foru...mpanies-with-global-footprint/page4#post61091
    ------ Post added on Dec 26, 2021 at 8:09 AM
     

    kasun102

    Active member
  • Mar 16, 2007
    470
    117
    43
    wadduwa, sri lanka.
    issara tikak dala balapan. hoda upades walata foundamentally sound shares wala witharak dapan bun. karanda puluwan. mama oka kala.
    mama gedara tile karanda kiyala 10 laks 2020 mula gatha. namuth mata hithuna share mkt hoda nisa eke dala profit eken tile karanawa kiyala. passe ehema karala. laksa dahayama hoyala eka aran ge wade kara. dan mata eyeta wadiya share mkt eke thiyanawa labama. FB ehema wadiya hoda recommendation adui. hoda Video ehema youtube thiyanawa. uda share thread eka balapan. manipulate walata ahu wenda epa. thamanuth study karala karoth meka hodata karanda puluwan. www.cse.lk report thiyanawa. hama comany ekema.

    https://www.theequitycheck.com/foru...mpanies-with-global-footprint/page4#post61091
    ------ Post added on Dec 26, 2021 at 8:09 AM
    economy crisis ekath ekka share market ekata monawa weida machan.. 2009 wala una wage deyak wei da aye?
     

    Maui_15

    Well-known member
  • Jan 13, 2018
    5,239
    9,137
    113
    අනිවා අාණ්ඩුවට බැණ බැණ ඉන්නෙ පිං බත් ගිලින කාලකන්නි.
    අනිවා.. ගූ ගහලා පන්නන්න ඕනේ උද්දික පුතාලට බැන බැන ඉඳලා හරියන් නෑ.. :angry::angry:
     
    • Like
    Reactions: Mugen

    dilku5

    Well-known member
  • Feb 26, 2018
    996
    258
    83
    economy crisis ekath ekka share market ekata monawa weida machan.. 2009 wala una wage deyak wei da aye?
    2009 thamai share market hodama bull(up) market . danuth eye wagema up (bull ) market. company profit up and up machan. doller sortage ekak thiyenne. ekath share market ekata positive. export company okkoma uda yanawa.
     

    Similar threads