muslim gahanu kamatten ban owa adinne
un hithanneth thamange aga pennanna one thamange husband ta witharai kiyala...unge waraddakuth na eka athakin..eka unge kamatta...namuth othana itin gihin thiyenne thanikara brainwash paarak..
kohomath islam kiyanne brainwash karana aagamakane..nattam ochara milechcha dewal oluwa uda thiyan adahaida molayak thiyena ekek
un hithanneth thamange aga pennanna one thamange husband ta witharai kiyala...unge waraddakuth na eka athakin..eka unge kamatta...namuth othana itin gihin thiyenne thanikara brainwash paarak..kohomath islam kiyanne brainwash karana aagamakane..nattam ochara milechcha dewal oluwa uda thiyan adahaida molayak thiyena ekek

muslim unwa palaynaya karanna puluwan mole pawichchi karala witharai, habai ekath amarui. gender equility, anti religious extremism wage dewal muslim minissunge oluwalata danna one, ethakota samajayak widiyata un hithana widiya tika tika wenas wei, meka karanna amarui thamai eth yudda karala unwa genocide karana hadanawata wada hoda kramayak eka.


