බත්තරමුල්ලේ දියත උදෑසන 9 ට දිස් වූ අයුරු

kolavari

Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    muslim gahanu kamatten ban owa adinne :yes: un hithanneth thamange aga pennanna one thamange husband ta witharai kiyala...unge waraddakuth na eka athakin..eka unge kamatta...namuth othana itin gihin thiyenne thanikara brainwash paarak..

    kohomath islam kiyanne brainwash karana aagamakane..nattam ochara milechcha dewal oluwa uda thiyan adahaida molayak thiyena ekek :baffled:
     

    රඹා

    Well-known member
  • Feb 2, 2011
    2,492
    169
    63
    BBS kara wage moda widiyata unwa yatapath karanna ba, thawath civil war ekakata yana eka witharai BBS digatama giya nam wenne.
    ආයි යුද්දෙකට යයි කියල බයයි නම් ඉතින් ඕව ගැන කතා නොකර නොදැක්ක වගේ ඉන්න තියෙන්නෙ ඔය bbs වගේ. සිංහලයො ගැන කතා කරන්න ගිහින් සිංහලයොමනේ අන්තිමේදි කෙලෙව්වෙ. ආයිත් ඔය වගේ සංවිදාන බිහි උනත් ඕවටත් වෙන්න ඕකම තමයි. ධර්මපාල තුමාත් අන්තිමට කිව්වෙ ආයි ලංකාවෙ ඉපදෙන්නවත් එපා කියලනෙ. මේ ගුණමකු ජාතියට වෙන කියන්න දෙයක් නෑ.
     

    senal7

    Member
    Aug 20, 2013
    10,229
    562
    0
    with my newly born son
    ඔව් බන්. අපි දක්ෂ වෙන්න ඕනේ රටට ආදරේ නැති අයව එලවන්නත්, පොඩ්ඩක් හරි රටට ආදරේ අයව පත් කරගන්නත්.


    මන්දා බන්, මම අවන්කවම හිතුවා මේ පාරවත් සෙතක් වෙයි කියලා සොබිත හාමුදුරුවො අත ගහපු නිසා. ඒත් වැඩක් නැ.. බලේ ලැබුනම ස්වාමින් වහන්සේලා කියන දේවල් නෙමෙයි කොරන්නේ..
     

    Mayaratne

    Well-known member
  • Nov 24, 2014
    3,509
    344
    83
    ඔනැම දෙයක් ඔනැමට වඩා හොද නැහැ වගේ ඔය ඔක්කොම වහගන්න එකට නම් මම පෞද්ගලික එතරම් පැහැදිමක් නැහැ විශෙසයෙන්ම පුමුන කට වහගෙන නිජ්ජාවරුවගේ ඉන්න එකට ඒ වෙන මොන අමාරුවක් නිසා නොව එය අරාක්ශාවට තර්ජනයක් වන නිසා.

    අනෙක ඔනැම ආගමක් ගතත් සමහර එවා කියපු පරිසරය ඔවුන්ගේ සංසෘතිය වැනි සාධක බලන්න වෙනවා. මොහොමඩ් තුමා හිටියේ ආරාබිකරයේ වැලි සහිත කාන්තාර වැනි ප්‍රදෙශවල ක්‍රි.පු 700 වගේ කාලයක ඉතින් එ කාලයේ වහන නැහැ ගෙවල් දොරවල් වැඩිය නැහැ ඉතින් මේ වස්ත්‍රය එදා ඔවුනට ගොඩාක් ප්‍රයොජනවත් වෙන්නට ඇති නමුත් අදට ඒය කොතරම් දුරට වලංගුද කිය්න එක ප්‍රශ්නයක්

    හැබැයි ශ්‍රි ලංකාව තුලා අපි සියල්ල එකමුතු වෙලා ප්‍රශනයක් තියෙනවා නම් කතා කරලා බලලා නිවැරදි කර ගත් යුතුයි.
     

    senal7

    Member
    Aug 20, 2013
    10,229
    562
    0
    with my newly born son
    ඔනැම දෙයක් ඔනැමට වඩා හොද නැහැ වගේ ඔය ඔක්කොම වහගන්න එකට නම් මම පෞද්ගලික එතරම් පැහැදිමක් නැහැ විශෙසයෙන්ම පුමුන කට වහගෙන නිජ්ජාවරුවගේ ඉන්න එකට ඒ වෙන මොන අමාරුවක් නිසා නොව එය අරාක්ශාවට තර්ජනයක් වන නිසා.

    අනෙක ඔනැම ආගමක් ගතත් සමහර එවා කියපු පරිසරය ඔවුන්ගේ සංසෘතිය වැනි සාධක බලන්න වෙනවා. මොහොමඩ් තුමා හිටියේ ආරාබිකරයේ වැලි සහිත කාන්තාර වැනි ප්‍රදෙශවල ක්‍රි.පු 700 වගේ කාලයක ඉතින් එ කාලයේ වහන නැහැ ගෙවල් දොරවල් වැඩිය නැහැ ඉතින් මේ වස්ත්‍රය එදා ඔවුනට ගොඩාක් ප්‍රයොජනවත් වෙන්නට ඇති නමුත් අදට ඒය කොතරම් දුරට වලංගුද කිය්න එක ප්‍රශ්නයක්

    හැබැයි ශ්‍රි ලංකාව තුලා අපි සියල්ල එකමුතු වෙලා ප්‍රශනයක් තියෙනවා නම් කතා කරලා බලලා නිවැරදි කර ගත් යුතුයි.

    ඔක මචන්, මේ ලගදි ඉදන් අරාබි උන් ටුවරිසම් වලට මෙහේ එනකොට ඔය ඇදුම ඇදන් ආවා.. ඔක දැකපු මෙහේ මුස්ලිම් උනුත් ඔක අදින්න ගත්තා. නැතුව මෙහේ වැලි කුනාටු තියන එකක්යැ.. ඔය නවත්තන්න තිබ්බේ ඒ වගේ අරාබිකාරයො රටට ඇතුල් වෙනකොටමයි ඉනිග්‍රේශන් එකෙන්.. ඒක නොකරපු පව තමා..
     

    KaalaGola

    Well-known member
  • Nov 13, 2009
    6,634
    1,089
    113
    35
    දික්තලාගෙ ගෙදර
    mahinda-in-mousque1.jpg4_.jpg
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,002
    40,909
    113
    රඹා;18235993 said:
    ආයි යුද්දෙකට යයි කියල බයයි නම් ඉතින් ඕව ගැන කතා නොකර නොදැක්ක වගේ ඉන්න තියෙන්නෙ ඔය bbs වගේ. සිංහලයො ගැන කතා කරන්න ගිහින් සිංහලයොමනේ අන්තිමේදි කෙලෙව්වෙ. ආයිත් ඔය වගේ සංවිදාන බිහි උනත් ඕවටත් වෙන්න ඕකම තමයි. ධර්මපාල තුමාත් අන්තිමට කිව්වෙ ආයි ලංකාවෙ ඉපදෙන්නවත් එපා කියලනෙ. මේ ගුණමකු ජාතියට වෙන කියන්න දෙයක් නෑ.

    BBS සිංහලයෝ ගැනම නෙවෙයි කතා කරේ මහින්ද ගැන. ඒත් අපි හිතුවේ BBS සිංහලයෝ ගැන කතා කරනවා කියලා. ආගම දහම මුවාවෙන් මිනිස්සු මුලා වෙල BBS එකට සප් කරේ නෑ. ඒකයි BBS එකට කෙල උනේ.

    හලාල් වත් අයින් කරන්න බැරි උනා. උත්ගෝශන විතරයි වැඩ නෑ. එහෙම වැඩක් නෑ.


    මන්දා බන්, මම අවන්කවම හිතුවා මේ පාරවත් සෙතක් වෙයි කියලා සොබිත හාමුදුරුවො අත ගහපු නිසා. ඒත් වැඩක් නැ.. බලේ ලැබුනම ස්වාමින් වහන්සේලා කියන දේවල් නෙමෙයි කොරන්නේ..

    ඒක නම් ඇත්ත බන්.
     

    toiya

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව
    අපි ඉස්සර හිටියේ සිංහල බෞද්ධ නමින් රට ජාතිය ආගම ආරක්ෂ කරන්න
    එක කොටසක් බයියෝ නමින් රට ජාතිය ආගම ආරක්ෂා කරන්න හදනවා.
    තව කොටසක් ටොයියෝ නමින් රට ජාතිය ආගම ආරක්ෂ කරන්න හදනවා.
     

    රඹා

    Well-known member
  • Feb 2, 2011
    2,492
    169
    63
    BBS සිංහලයෝ ගැනම නෙවෙයි කතා කරේ මහින්ද ගැන. ඒත් අපි හිතුවේ BBS සිංහලයෝ ගැන කතා කරනවා කියලා. ආගම දහම මුවාවෙන් මිනිස්සු මුලා වෙල BBS එකට සප් කරේ නෑ. ඒකයි BBS එකට කෙල උනේ.

    මහින්දට සහයෝගය පල කලේ අන්තිම කාලෙ නේ. එතකොට bbs එතකල් සිංහල ජාතිය මුස්ලිම් ව්‍යාප්තිය ගැන කියපුව බොරු වෙනවද? මහින්දට සහය දෙනව කිව්ව හැටියෙ අර සිංහල කැක්කුම ඔක්කොම දියවෙලා ගිහින් මුස්ලිම් සහජීවනේට ආලයක් ඇතිවෙනව නම් නියම විදියට ආගමයි දේසපාලනෙයි පටලවගෙන තියෙන්නෙ කවුද? ඔය සිංහලයම නේද?
     

    senal7

    Member
    Aug 20, 2013
    10,229
    562
    0
    with my newly born son
    රඹා;18236080 said:

    මහින්දට සහයෝගය පල කලේ අන්තිම කාලෙ නේ. එතකොට bbs එතකල් සිංහල ජාතිය මුස්ලිම් ව්‍යාප්තිය ගැන කියපුව බොරු වෙනවද? මහින්දට සහය දෙනව කිව්ව හැටියෙ අර සිංහල කැක්කුම ඔක්කොම දියවෙලා ගිහින් මුස්ලිම් සහජීවනේට ආලයක් ඇතිවෙනව නම් නියම විදියට ආගමයි දේසපාලනෙයි පටලවගෙන තියෙන්නෙ කවුද? ඔය සිංහලයම නේද?
    පූජ්‍ය අතුරුලියේ රතන ස්වාමින් වහන්සේ වැඩ වසපු බූමියට් ඇවිත් ගල් ගස්සපු නාගරික සබාවේ උන් ආන්ඩුවේ උනාම ඒ වෙනුවෙන් බොදු බල සේනාව කතා නොකිරීම සාදාරනීකරනය කරහන්කො..
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    රඹා;18235993 said:
    ආයි යුද්දෙකට යයි කියල බයයි නම් ඉතින් ඕව ගැන කතා නොකර නොදැක්ක වගේ ඉන්න තියෙන්නෙ ඔය bbs වගේ. සිංහලයො ගැන කතා කරන්න ගිහින් සිංහලයොමනේ අන්තිමේදි කෙලෙව්වෙ. ආයිත් ඔය වගේ සංවිදාන බිහි උනත් ඕවටත් වෙන්න ඕකම තමයි. ධර්මපාල තුමාත් අන්තිමට කිව්වෙ ආයි ලංකාවෙ ඉපදෙන්නවත් එපා කියලනෙ. මේ ගුණමකු ජාතියට වෙන කියන්න දෙයක් නෑ.

    ayeth yuddekata yanawata bayai thamai,:no: muslim unwa palaynaya karanna puluwan mole pawichchi karala witharai, habai ekath amarui. gender equility, anti religious extremism wage dewal muslim minissunge oluwalata danna one, ethakota samajayak widiyata un hithana widiya tika tika wenas wei, meka karanna amarui thamai eth yudda karala unwa genocide karana hadanawata wada hoda kramayak eka.
     
    Last edited:

    රඹා

    Well-known member
  • Feb 2, 2011
    2,492
    169
    63
    පූජ්‍ය අතුරුලියේ රතන ස්වාමින් වහන්සේ වැඩ වසපු බූමියට් ඇවිත් ගල් ගස්සපු නාගරික සබාවේ උන් ආන්ඩුවේ උනාම ඒ වෙනුවෙන් බොදු බල සේනාව කතා නොකිරීම සාදාරනීකරනය කරහන්කො..
    උඹත් කූරගල මුස්ලිම් ආක්‍රමණය සාදාරණිකරනය කරහන්කො. ඔය විදියට එක එකා compare කර කර වැරදි හොය හොය හිටහන් සිංහලය නැතිවෙනකන්. උඹල වගේ එවුන් හින්ද තමයි ධර්මපාල තුමාටත් ලංකාව තිත්ත උනේ.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,002
    40,909
    113
    රඹා;18236080 said:

    මහින්දට සහයෝගය පල කලේ අන්තිම කාලෙ නේ. එතකොට bbs එතකල් සිංහල ජාතිය මුස්ලිම් ව්‍යාප්තිය ගැන කියපුව බොරු වෙනවද? මහින්දට සහය දෙනව කිව්ව හැටියෙ අර සිංහල කැක්කුම ඔක්කොම දියවෙලා ගිහින් මුස්ලිම් සහජීවනේට ආලයක් ඇතිවෙනව නම් නියම විදියට ආගමයි දේසපාලනෙයි පටලවගෙන තියෙන්නෙ කවුද? ඔය සිංහලයම නේද?

    කියපුවා ඇත්ත. නැත්තටම නැති උනෙත් මහින්දට සප් කරපු කාලේනේ. අන්තිමට රැලිය තිබ්බේ හයිඩ් එකේද කොහේ නේද? හේදීලාම ගියා නේ.

    මුස්ලිම් අන්තවාදෙට මුවා වෙලා මුස්ලිම් උන්ට පන දෙන මහින්දට සප් කරන්න මිනිස්සුන්ට පිස්සුවක් නෑ.
    කැලෑ එලි කරනව, චෛත්‍ය ඩෝසර් කරනවා, හලාල් ගේනවා, ෆ්‍රිරී මක්කම් අරිනවා.
    කුඩ්ඩෝ ඔඩොක්කුවෙ දා ගත්තු අප්පච්චි කෙනෙක්ට අපි කැමති නෑ.

    මුස්ලිම් උන් එක්ක අපේ කිසිම ආලයක් නෑ. හැබැයි දුටු තැන කැත්තෙන් කොටන්නෙත් නෑ :lol:
    අන්තවාදෙට විරුද්දයි :)
     

    senal7

    Member
    Aug 20, 2013
    10,229
    562
    0
    with my newly born son
    රඹා;18236138 said:
    උඹත් කූරගල මුස්ලිම් ආක්‍රමණය සාදාරණිකරනය කරහන්කො. ඔය විදියට එක එකා compare කර කර වැරදි හොය හොය හිටහන් සිංහලය නැතිවෙනකන්. උඹල වගේ එවුන් හින්ද තමයි ධර්මපාල තුමාටත් ලංකාව තිත්ත උනේ.

    වැරදියි මචන්. කූරගල මුස්ලිම් උන්ගේ අයිතිය කියන එක වැරදියි. මම උබෙන් අහන ප්‍රශ්නේ මුස්ලිම් එවුන් හරිද වැරදිද කියන එක නෙමෙයි.. බොදු බල සේනාව ආන්ඩුවේ බලල් අතක් නොවුනානම් ඇයි, ඔබේසේකරපුරදී චීවරේට ගල් ගස්සපු ශ‍්‍රී ජයවර්ධනපුර කෝට්ටේ නගරාධිපති ජනක රණවක ගැන කතා නොකලේ.. මම මෙතන කිව්ව ඩේ තෙරුම් ගනින් ඉස්සෙල්ලා. මම කිව්වේ මුස්ලිම් උන් හරියි කියලද? මම උබෙන් අහන්නේ බොදු බල සේනාව ඇත්තටම හිටියේ ජාතිය ආගම වෙනුවෙන් නම් ඇයි රතන ස්වාමින් වහන්සේට ගල් ගහපු එකට කට නැරීයේ. උත්තරේ සරලයි මචන්.. රතන ස්වාමින් වහන්සේ ආන්ඩුවේ නෙමෙයි.. :rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    කාලකන්නිම ජාතියක් බන්. ඕකුන් හදන්න බැහැ. ඕක උන්ගෙ ආගමෙන් පොවන දෙයක්. වෙන කිසිම ආගමක් මේ වගේ තිරිසන් නැහැ. මගෙත් යාලුවො ඉන්නව මුස්ලිම්(එලකිරි එකෙත් ඉන්නව). ඒත් කරන්න දෙයක් නැහැ බන් උඹලගෙ ආගමේ එවුන් කරන මේ වැඩ නිසා තමයි අපිට එහෙම හිතන්න වෙලා තියෙන්නෙ. :dull::dull:
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    මේ අය මෙහෙම අඳින්නෙ ලාබෙට බන්...!! ඇඳුම් වලට යන වියදම අඩුකරගන්න, යට ඇඳුම විතරක් ඇන්දත් අවුලක් නැහැ, කකුල් දෙකට මේස් දෙක දැම්මම වැඩේ ගොඩ
     

    රඹා

    Well-known member
  • Feb 2, 2011
    2,492
    169
    63
    වැරදියි මචන්. කූරගල මුස්ලිම් උන්ගේ අයිතිය කියන එක වැරදියි. මම උබෙන් අහන ප්‍රශ්නේ මුස්ලිම් එවුන් හරිද වැරදිද කියන එක නෙමෙයි.. බොදු බල සේනාව ආන්ඩුවේ බලල් අතක් නොවුනානම් ඇයි, ඔබේසේකරපුරදී චීවරේට ගල් ගස්සපු ශ‍්‍රී ජයවර්ධනපුර කෝට්ටේ නගරාධිපති ජනක රණවක ගැන කතා නොකලේ.. මම මෙතන කිව්ව ඩේ තෙරුම් ගනින් ඉස්සෙල්ලා. මම කිව්වේ මුස්ලිම් උන් හරියි කියලද? මම උබෙන් අහන්නේ බොදු බල සේනාව ඇත්තටම හිටියේ ජාතිය ආගම වෙනුවෙන් නම් ඇයි රතන ස්වාමින් වහන්සේට ගල් ගහපු එකට කට නැරීයේ. උත්තරේ සරලයි මචන්.. රතන ස්වාමින් වහන්සේ ආන්ඩුවේ නෙමෙයි.. :rofl::rofl::rofl::rofl:
    උඹ අහන ප්‍රස්නෙට උත්තරේ මම දන්නෙ නෑ මචන් මොකද මම bbs එකෙ නෙවෙයිනෙ. ඒක උන්ගෙ මාධ්‍ය සාකච්චාවකදි ඇහුවොත් උත්තරයක් දෙයි. හැබැයි ලංකාව මුස්ලිම් ආගම වෙලා ගනිමින් තියනව කියන එක උඹටත් මටත් පේන දෙයක්. ඒ වෙනුවෙන් හඩක් නගන්න කෙනෙක් දැන් නෑ. එහෙම කතා කරන එකාටත් මොනව හරි කියල වට්ටනව.
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    රඹා;18236263 said:
    උඹ අහන ප්‍රස්නෙට උත්තරේ මම දන්නෙ නෑ මචන් මොකද මම bbs එකෙ නෙවෙයිනෙ. ඒක උන්ගෙ මාධ්‍ය සාකච්චාවකදි ඇහුවොත් උත්තරයක් දෙයි. හැබැයි ලංකාව මුස්ලිම් ආගම වෙලා ගනිමින් තියනව කියන එක උඹටත් මටත් පේන දෙයක්. ඒ වෙනුවෙන් හඩක් නගන්න කෙනෙක් දැන් නෑ. එහෙම කතා කරන එකාටත් මොනව හරි කියල වට්ටනව.

    BBS eka kale Gotage contract ekak. unta aththa uwamanawak naha. un kale nathi prashna athi karanna hadapu eka. Muslim unta gahala marala oka karanna baha. BBS eka kale rajapaksalage political contract ekak. dan sadda na gala uda reepu balala wage :dull::dull::dull: