මුල ඉඳල කියවගෙන ආවා.හීනෙකින් වත් හිටපුනැත් එකක් උබ උගෙන් අහල
මට හිතෙන්නෙම ඔවනේ බං කොහොමත් ඉතිං..

එහෙම එලවනවා නං ඌට මාස තුනක පඩි ලැබෙන්නම ඕනේ..

මුල ඉඳල කියවගෙන ආවා.හීනෙකින් වත් හිටපුනැත් එකක් උබ උගෙන් අහල


මට හිතෙන්නෙම ඔවනේ බං කොහොමත් ඉතිං..
එහෙම එලවනවා නං ඌට මාස තුනක පඩි ලැබෙන්නම ඕනේ..![]()
මූට අයින් වෙන්න කිවුවම මූ අයින් වෙලා වගේ සීන් එකක් තමා මට තේරන්නෙ.එහම වුනාම මාස තුනක පඩි දෙන්න ඕනෙ නෑ නේද මචන්.පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරපන්කො
මට හිතෙන්නෙම ඔවනේ බං කොහොමත් ඉතිං..
එහෙම එලවනවා නං ඌට මාස තුනක පඩි ලැබෙන්නම ඕනේ..![]()

ඔව්..
ලොක්ක අදම යන්න කිව්වට පස්සේ මූ කොහොමත් යන එකේ එහෙමනං මට අස්වීමේ ලියුම දෙන්න කියල ඉල්ලන්න තිබ්බේ..
මූ ගෙදර නතර උනාම ගන්න බෑ..
කොහොමත් අයින්වෙන එකේ මටත් මේ රස්සාව ලොකු නෑ ඕයි දෙනවා මගේ අස්වීමේ ලියුම කියල මූටත් ඌ බලුවෙලා යන්න ටෝක් කරන්න තිබ්බේ...
එහෙමනං මාස තුනක සලරි ෂුවර්..
ehema pluwanda?![]()

ඔව්..
එක්කෝ අයින්කරන්න මාස තුනකට කලින් නෝටිස් එකක් දෙන්න ඕනේ තව මාස තුනකින් අයින් කරනවා කියල.. එතකොට එහෙම පඩි දෙන්න ඕනේ නෑ..
ඔහොම ක්ෂණිකව එළවනවනන් මාස තුනක පඩි දෙන්න ඕනේ..
උන් මුව බල්ල ගානට දාල කතා කරලා රස්සවෙනුත් යන්න ඇරලා තියෙද්දිත් මුගේ උන්ට තියන Xක දීම තවත් ඉවර නැහැ.. ඉතින් මු මාස තුනක පඩි ඉල්ලයිද බන්..
5 years work kara kiyanne,still in the same place nah kukuloh...මුගේ කලින් Thread වල තියෙන විදියට නම් මූ වැඩ කරලා තියෙන්නේ මාතර Lucky Yogurt එකේ.
සිරාවට බන්. තමන්ගේ වැරද්දක් නිසා අයින් කළා නම් තව කමක් නෑ.
මොනවා උනත් මු හොඳ කොල්ලෙක් මචන්.මම එලකිරියට joint උනු දවස්වල මගේ වැඩකට ගොඩක් උදව් කලා.NO එකත් ඒ දවස් වල තිබුන,දැන් නැති වෙලා මගේ අතින්.
ඔය වගේ සෝබන වැඩ ගොඩක් තැන් වල තියෙනවා බන්, බලාගෙන ඉන්න තමා වෙලා තියෙන්නේ විරුද්ද උනොත් එළියේ.මම වැඩ කරන තැනත් එහෙමය් දැනට අවරුදු 9ක් මම වැඩ.දැන් නම් බලන් ඉඳල ඇති වෙලා තව උපරිම අව්රුද්දය් ඉන්න බලා පොරොත්තුව.
කියල වැඩක් නෑ බන් company වල වැඩ ගැන නම්. උන් අපෙන් උපරිම professional වීම බලාපොරොත්තු වෙනවා, ඒත් උන් වැඩ කරන්නේ පට්ටම සක්කිලි විදියට.
ඕකුන්ට කඹුරලා එපාම වෙලා තමයි බන් දැන් මේ freelancing පාරක් දාගෙන ඉන්නේ.![]()
ඔව් ඒක හොඳය් එක එකාට නැමෙනවට වඩා.මම ඔන්ලය්න් ජොබ් නම් දන්නේ නැහැ එත් මොකක් හරි බිස්නස් එකකට බහිනවා බන් දැනටත් ඔය පොඩි පොඩි සය්ඩ් බිස්නස් කරනවා.තියෙන වියදම එක්ක නැත්තනම් ඔලුව උස්සනවා බොරු.
