බින්දු;16057436 said:
1.මෝඩකම පෙන්නන්න එපා බන්. PP එපා කියල රජ ටෝක් දෙන එවුන්මයි වැඩිපුර PP වලට යන්නේ.
පෝලිමක ඉන්න පුරුදු නෑ, පොඩ්ඩක් කට්ට කන්න බෑ, ආන්ඬුවේ ඉස්පිරිතාල පොශ් මදි රටේ නැති හේතු
උඹ ඉස්පිරිතාලෙකින් එක පාරක් හරි බෙහෙත් අරන් තියෙද
කවුරැවත් කාටවත් PP කරන්න එපා කියන්නේ නෑ. මෙතන තියන්නේ පිනට ඉගෙන ගෙන ආන්ඩුවේ ඉස්පිරිතාල වල මිනිස්සුන්ට බලු බැනුම් බැනල PP එකේදි සල්ලි තියන උන් ඉස්සරහ දෙකට නැමෙන දොස්තරල ගැන.
අනික ඉස්පිරිතාල පොශ්ද නැද්ද නෙමේ ප්රශ්නෙ ඉස්පිරිතාලේන් දෙන සර්විස් එක. සර්විස් එක හොද වෙන්න ඉස්පිරිතාලෙට හැම පහසුකමක්ම තියෙන්න ඕන නෑ.
කට්ට කන එක ගැනත් එච්චරයි කියන්න තියෙන්නේ. මිනිස්සු අතපල්ලන් වැටුනු උන් නෙමේනෙ කට්ට කන්න. දුප්පත් එකා උනත් කැමති ඉක්මනට තමන්ගෙ වැඩේ ඉවර කරන් ගෙදර යන්න. එහෙම නැතුව මේ කැම්පස් ගිය උන්ගෙ රැස් බලන්න නෙමේ.
බින්දු;16057436 said:
2.වෛද්ය සභාව මොනා කරන්නද සෞඛ්ය අමාතයංශෙං කරන දේවල් වලට. ඩොක්කු පැටව් ගස්සලා ජොබ් දෙන්න ලංකාවේ බෑ. ආණ්ඩුවට සල්ලි නෑ(ලු)
![]()
අනේ බොල දැන ගනින් ලන්කාවේ තියන්නේ දොස්තරල හිගයක්. ඔය වෛද්ය සභාව තමයි අවුරැද්දකට පිටවෙන දොස්තරල ගාන ලිම්ට් කරල දොස්තරලට තියෙන ඩිමාන්ඩ් එක නග්ගල තියෙන්නේ.
ඕක ආන්ඩුවේ වැරැද්දක්නන් අන්ත් ෆීල්ඩ් වලත් තියෙන්න එපෑ ඕවගේ හිගයක්.
බින්දු;16057436 said:
3. සැලරි ගැනත් නොදන්න බයිලා ගහන්න එපා බන්.Intern HO කෙනෙක්ගෙ පඩිය 33000. දීමනා නැත. පර්මිට් නැත. කොන්සෙක්ගෙ පඩිය average 60 000 ටෙලිෆෝන් ඇන්ඩ් ඉන්ටර්නෙට් වලට 6000ක් හම්බෙනවා.
කාර් පර්මිට් හම්බෙන්නෙ අවුරුදු 5කට එකයි. උඹලා හිතං ඉන්නේ ඩොකෙක් වුනාම හතරමහ නිධානේ පහල වෙනවා කියලද
![]()
ඉතින් ඉන්ටර්න් පඩිය මදිද?
අනිත් ඩොකාලටත් එව්වර තමා මුලික පඩිය අඩු උනාට දීමනා එක්ක එකතු වෙලා එනකොට හොද පඩියක් ලැබෙනවා. අනික පර්මිට් එකෙන්ම කොව්වර ලාබද.
දොස්තරලා පඩිය ගැනම හිතන එකෙන් පේනවා උන්ගෙ අතින් වෙන සේවාවෙ තත්වෙ!











