ඇත්තටම උතුම් දෙයක් මේ වගේ දේවල් වලට අපිට දායක වෙන්න පුලුවන් නම්..
ලස්සනට කරුණු පහදලා තියෙනවා..
රෙප් දෙන්න විදියක් නෑල්ලු..~
ලස්සනට කරුණු පහදලා තියෙනවා..

රෙප් දෙන්න විදියක් නෑල්ලු..~

pudumai meka thama hadala iwara karanne nathi eka
thanks for da post
cant spread reps ne 
ela....Mamat gihin naa.. dawasak aniwa yanawa....
Thankz Bro ~ !
Have To Spread![]()
Good Post
You must spread some Reputation around before giving it to kingdewi again.
මාත් යන්න ගොඩක් ආසාවෙන් ඉන්න තැනක්..
ගොඩක් පිං අය්යට මේක අපෙත් එක්ක බොදාගත්තට..
Ela macho. Thanks for sharing. Rep 3+
නියමයි අයියා
මාත් ගිහින් තියනවා
රෙප් දෙන්න බැරිලු
සෑය ඇතුලේ පොඩි සද්දයක් දලා බලන්න
මේ අට්ටලේ දෙදරනවා
Fatta machan
Rep++++
ශා................... ලොක්කයියා ගෙන් තවත් එලකිරි වැඩක්. ම්රුඅයියේ මරු.
රෙප් දෙන්න බෑ කියනවා නේ![]()
ඇත්තටම උතුම් දෙයක් මේ වගේ දේවල් වලට අපිට දායක වෙන්න පුලුවන් නම්..
ලස්සනට කරුණු පහදලා තියෙනවා..
රෙප් දෙන්න විදියක් නෑල්ලු..~
ගොඩාක වටින පෝස්ට් එකක්.......
ස්තූතියි බෙදාගත්තට.....
රෙප්+++
වටිනා තොරතුරු ටිකක.......ස්තුතියි යාළුවා........
Rep++
mama kalin gihin thiyenawa .. mechchara weda iwara wela nam thibune na !pudumai meka thama hadala iwara karanne nathi eka
thanks for da post
cant spread reps ne
![]()
mamath giya aurudu 5 withara kalin, thamath iwara nane meka!!!!
ANY WAY ONNA DUNNA REP +4


