බඳිමු වඳිමු අපි මහවැළි මහ සෑය...( සංචාරය)

coollifestyle4u

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    39,931
    2,501
    113
    .:මහනුවර:.
    ඇත්තටම උතුම් දෙයක් මේ වගේ දේවල් වලට අපිට දායක වෙන්න පුලුවන් නම්..
    ලස්සනට කරුණු පහදලා තියෙනවා.. :)

    රෙප් දෙන්න විදියක් නෑල්ලු..
    ~
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    mama kalin gihin thiyenawa .. mechchara weda iwara wela nam thibune na ! :) pudumai meka thama hadala iwara karanne nathi eka :( thanks for da post :D cant spread reps ne :(
     

    osa

    Well-known member
  • Jun 8, 2007
    3,465
    117
    63
    mamath giya aurudu 5 withara kalin, thamath iwara nane meka!!!!
    ANY WAY ONNA DUNNA REP +4
     

    kingdewi

    Well-known member
  • ela....Mamat gihin naa.. dawasak aniwa yanawa....

    Thankz Bro ~ !
    Have To Spread :(

    Good Post

    You must spread some Reputation around before giving it to kingdewi again.

    මාත් යන්න ගොඩක් ආසාවෙන් ඉන්න තැනක්..
    ගොඩක් පිං අය්යට මේක අපෙත් එක්ක බොදාගත්තට..

    Ela macho. Thanks for sharing. Rep 3+

    නියමයි අයියා
    මාත් ගිහින් තියනවා
    රෙප් දෙන්න බැරිලු

    සෑය ඇතුලේ පොඩි සද්දයක් දලා බලන්න
    මේ අට්ටලේ දෙදරනවා


    Fatta machan
    Rep++++

    ශා................... ලොක්කයියා ගෙන් තවත් එලකිරි වැඩක්. ම්රුඅයියේ මරු.
    රෙප් දෙන්න බෑ කියනවා නේ :(

    ඇත්තටම උතුම් දෙයක් මේ වගේ දේවල් වලට අපිට දායක වෙන්න පුලුවන් නම්..
    ලස්සනට කරුණු පහදලා තියෙනවා.. :)

    රෙප් දෙන්න විදියක් නෑල්ලු..
    ~

    ගොඩාක වටින පෝස්ට් එකක්.......:D
    ස්තූතියි බෙදාගත්තට.....:);)
    රෙප්+++

    වටිනා තොරතුරු ටිකක....:D...ස්තුතියි යාළුවා........:P
    Rep++

    mama kalin gihin thiyenawa .. mechchara weda iwara wela nam thibune na ! :) pudumai meka thama hadala iwara karanne nathi eka :( thanks for da post :D cant spread reps ne :(

    mamath giya aurudu 5 withara kalin, thamath iwara nane meka!!!!
    ANY WAY ONNA DUNNA REP +4

    බොහොමත්ම ස්තුතියි යාලුවනේ!!
     
    • Like
    Reactions: gceal

    Silver bird

    Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    අහලවත් තිබ්බේ නැති දෙයක්. ස්තුතියි දැනුවත් කරාට :)
    අපරාදේ අපි ලඟදි නුවර එලියට ගියාට මේක බලන්න ගියේ නැහැ :(
     

    hansa1018

    Member
    Sep 9, 2008
    13,509
    1,621
    0
    Colombo
    මම ඕක දුරට දැක්ක... ලඟට යන්න බැරි උනා...... නියමියි සහෝ..... ++රෙප්
     

    chamikawp

    Well-known member
  • May 14, 2008
    4,986
    3,844
    113
    Galle
    අයියා නියම තොරතුරුනේ!:eek:
    අද තමා මේ ගැන දැනගත්තේ!:yes:
    එලකිරි වැඩක්!
    11.gif
     

    cspmaxx

    Well-known member
  • Feb 12, 2007
    12,622
    1,354
    113
    42
    පැය 3.5 කලියෙන්
    නියමයි සහෝ..
    හැබැයි මේක හදන්න පටන් අරන් ගොඩාක් කල් නේද.
    විවිධ හේතු හින්දා පරක්කු වෙනව කියලයින් කියන්නේ
    හරිම අපුරු විස්තරයක් සහෝ..:D