In theory yes... Also a letter of consent from parents should be attached along with the application. Anyone under the age of 16 years is considered as a minor.බබාලාගේ passport ගන්න යන්න , බබාව ගෙනියන්න ඔනිමද ? තවම අවුරුදැයි
online appointment danna oni ban https://eservices.immigration.gov.lk/MakeAppointments/දිනයක් වෙන් කරගන්නේ කොහොම ද?
online appointment danna oni ban https://eservices.immigration.gov.lk/MakeAppointments/
mama gatta wayasa 5 and 9 dennatamaubala ehema gattda ban?
siratwata... ahapanko... ara birth certificate aluth ewa wenna onida, mage eka 2023 gatta ekak.. ipadena kotama ganna ekamama gatta wayasa 5 and 9 dennatama
me lagadida gatte?mama gatta wayasa 5 and 9 dennatama
siratwata... ahapanko... ara birth certificate aluth ewa wenna onida, mage eka 2023 gatta ekak.. ipadena kotama ganna eka
me lagadida gatte?
------ Post added on Feb 2, 2025 at 4:54 PM
Hariyatama kiyanne. Baba ona na. Ammai thaththai aniwaryai.
Babage original birth certificate eka ona. Hospital eken dena eka newei. Orimajinal eka. eka naththan baba ipadunu hospital eka aithi wena AG office eken ganna. eka nathuwa baha.
mama dan 6 months before gaththu nisai kiyanne machan. okkoma documents tikai ammai thaththai witharai ona.
owww mage laga thiyenawa.. original Birth certificate eka .. namuth eka 2023 ekak.. mun kiyanwane.. nomile nikuth karana ladi ekata baha kiyala.... anemanda ban.. anithda appointment date ekaHariyatama kiyanne. Baba ona na. Ammai thaththai aniwaryai.
Babage original birth certificate eka ona. Hospital eken dena eka newei. Orimajinal eka. eka naththan baba ipadunu hospital eka aithi wena AG office eken ganna. eka nathuwa baha.
mama dan 6 months before gaththu nisai kiyanne machan. okkoma documents tikai ammai thaththai witharai ona.
ude pandara gihin polime idala. 4:30 wage polimata set unama 10:00 weddi masayak athin date ekak labunaඅපොයිමන්ට් එක දැම්මෙ කොහොම ද?