බබාලාගේ passport ගන්න යන්න , බබාව ගෙනියන්න ඔනිමද ? තවම අවුරුදැයි

chullahattipadopana

Well-known member
  • Oct 4, 2022
    1,189
    1,231
    113
    බබාලාගේ passport ගන්න යන්න , බබාව ගෙනියන්න ඔනිමද ? තවම අවුරුදැයි
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY

    ඔකෙන් අවුරුදු 16ට අඩු නම් දෙමව්පියන්ගේ NIC දාල දිනයක් වෙන් කරගන්න කියලා තිබ්බාට බන්. එහෙම දානකොට NIC එකට උපන්දිනය ගැලපෙන්නෙ නෑ කියලා එනවා නෙ බබාගේ උපන්දිනයක් දාපුවාම.
     
    • Like
    Reactions: Gunther and MR.YOLO

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    siratwata... ahapanko... ara birth certificate aluth ewa wenna onida, mage eka 2023 gatta ekak.. ipadena kotama ganna eka


    me lagadida gatte?
    ------ Post added on Feb 2, 2025 at 4:54 PM

    පලවෙනියටම හදනවා නම් මාස 6ක් ඇතුලත ගත්ත එකක් වෙන්න ඔන.
     
    • Like
    Reactions: MR.YOLO

    kp_man

    Well-known member
  • Jan 2, 2014
    530
    412
    63
    Negombo
    Hariyatama kiyanne. Baba ona na. Ammai thaththai aniwaryai.

    Babage original birth certificate eka ona. Hospital eken dena eka newei. Orimajinal eka. eka naththan baba ipadunu hospital eka aithi wena AG office eken ganna. eka nathuwa baha.

    mama dan 6 months before gaththu nisai kiyanne machan. okkoma documents tikai ammai thaththai witharai ona.
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    Hariyatama kiyanne. Baba ona na. Ammai thaththai aniwaryai.

    Babage original birth certificate eka ona. Hospital eken dena eka newei. Orimajinal eka. eka naththan baba ipadunu hospital eka aithi wena AG office eken ganna. eka nathuwa baha.

    mama dan 6 months before gaththu nisai kiyanne machan. okkoma documents tikai ammai thaththai witharai ona.

    අපොයිමන්ට් එක දැම්මෙ කොහොම ද?
     
    • Like
    Reactions: MR.YOLO

    chullahattipadopana

    Well-known member
  • Oct 4, 2022
    1,189
    1,231
    113
    Hariyatama kiyanne. Baba ona na. Ammai thaththai aniwaryai.

    Babage original birth certificate eka ona. Hospital eken dena eka newei. Orimajinal eka. eka naththan baba ipadunu hospital eka aithi wena AG office eken ganna. eka nathuwa baha.

    mama dan 6 months before gaththu nisai kiyanne machan. okkoma documents tikai ammai thaththai witharai ona.
    owww mage laga thiyenawa.. original Birth certificate eka .. namuth eka 2023 ekak.. mun kiyanwane.. nomile nikuth karana ladi ekata baha kiyala.... anemanda ban.. anithda appointment date eka
     
    • Like
    Reactions: MR.YOLO