බම්බලපිටියේ Nokia Care Center එක ගැන
එළකිරියේ මේකෙන් වැඩක් කරවගත්ත අය ගොඩක් ඇතිනේ.
මට දැනගන්න ඕනෙ මෙතනින් service එකක් ගන්න පුළුවන් Softlogic එකෙන් ගත්ත Nokia phones වලට විතරද?
එහෙම නැත්තං ඕනෙම Nokia phone එකකට පුලුවන්ද?
එහෙම පුළුවන් නම් charges එහෙම කොහොමද?
දන්න කෙනෙක් කියනවනම් ලොකු උදව්වක්.



එළකිරියේ මේකෙන් වැඩක් කරවගත්ත අය ගොඩක් ඇතිනේ.
මට දැනගන්න ඕනෙ මෙතනින් service එකක් ගන්න පුළුවන් Softlogic එකෙන් ගත්ත Nokia phones වලට විතරද?
එහෙම නැත්තං ඕනෙම Nokia phone එකකට පුලුවන්ද?
එහෙම පුළුවන් නම් charges එහෙම කොහොමද?
දන්න කෙනෙක් කියනවනම් ලොකු උදව්වක්.





