thanxx yaluape chint kollagen ahanna u dannawa athi
Bus stand eka....wena mona magulakwath naha.....
thanxx yalu
umba balangoda da..?
Belihuloya paththe niyami......~!
Balangoda film hall ekak nan thiyenawa dakala thiyenawa........mama inna dawasaka awoth nan ubawa ape campus eke watayak danna ekkagena yanna puluwan......

Balangoda film hall ekak nan thiyenawa dakala thiyenawa........mama inna dawasaka awoth nan ubawa ape campus eke watayak danna ekkagena yanna puluwan......


මෙන්න වගකිවයුත්තෝ ඇවිල්ල.......අපි නං ඉතින් හොර පාරවල් දන්නේ නෑ .......මේ අය්යගෙන් අහගන්න........waren campus eka paththata e paththe thama ithin balanna dewal thiyenne balangoda nam balanna deyak na ban



උබට ඕනේ දෙයක් පෙන්නන්නංඋඹේ කැම්පස් එකේ මොනවද බලන්න තියෙන්නේ
ටිකට් කීයද![]()