බලන්න ඔයාලටත් මේ වැඩේ කරන්න පුළුවන්ද කිය&#3517

rock pora

Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    patta machan 20++
    thanx machoo
    rep back :)
    elakiri machoo :)
    මැක්සා ලස්සනයි.
    api danne maxxa eva yakoo :P

    ela ela :D
    පට්ටනේ බං...හදන්නේ කොහොමද???
    bumithel lampuvaka duma bothalekata dahan.velichcha bothalekata.ethakota duma bandenava bn viduruve.ita passe cotton buds valin hemihita andahan bn. :)
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,158
    113
    Panadura
    11.gif
    11.gif
    11.gif

    පට්ටයි මචං
    TFS!

    You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.
     

    Undead

    Well-known member
  • Dec 14, 2009
    1,918
    743
    113
    OSAKA
    maru bn.. kohomada uba me cotton bud walinda ande?... mata nam rawmak wath hariyata ada ganna baha..:shocked:
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    ela ela :)
    නහුතෙට ඉවසීමක් ඕනේ ඇති ඕවා කරන්න. :D
    පට්ට මචන් .
    aniva bn.nathnam ithin bothale hodala danna thama venne :D
    thanx machoo :)

    ochchra deyak nam bah loweth bothale polowe gahai
    ow bn.budu kattak kanna onene ithin :D

    11.gif
    11.gif
    11.gif

    පට්ටයි මචං
    TFS!

    You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.
    awlk na mchoooo
    elakiri ah :)

    maru bn.. kohomada uba me cotton bud walinda ande?... mata nam rawmak wath hariyata ada ganna baha..:shocked:
    mamanam nemei bn :D net eke thibba ekak.hmm cotton bud valin thama bn andala thibbe :) matath meva karanna amarui bn :D

    ela ela machoo :)
    elaaaaaaaaaz :)

    :P:P:P

    Patta bn. Rep denna balu.
    awlk na machooooo :)