thanx machoopatta machan 20++

elakiri machooniyamayi

api danne maxxa eva yakooමැක්සා ලස්සනයි.

ela elabump

bumithel lampuvaka duma bothalekata dahan.velichcha bothalekata.ethakota duma bandenava bn viduruve.ita passe cotton buds valin hemihita andahan bn.පට්ටනේ බං...හදන්නේ කොහොමද???

ela ela

aniva bn.nathnam ithin bothale hodala danna thama venneනහුතෙට ඉවසීමක් ඕනේ ඇති ඕවා කරන්න.
පට්ට මචන් .


ow bn.budu kattak kanna onene ithinochchra deyak nam bah loweth bothale polowe gahai

awlk na mchoooo![]()
![]()
![]()
පට්ටයි මචං
TFS!
You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.

mamanam nemei bnmaru bn.. kohomada uba me cotton bud walinda ande?... mata nam rawmak wath hariyata ada ganna baha..![]()
net eke thibba ekak.hmm cotton bud valin thama bn andala thibbe
matath meva karanna amarui bn 
ela ela machoobump

elaaaaaaaaaz




awlk na machoooooPatta bn. Rep denna balu.

thanx machoooo++++++++++++++++

ela ela machoobump
