Sirawatama.... ekak rs 50 wath karanna tharam watinawa... rocket fuel thiyana eke... cigerratte walin barida danne ne handata yanna..




Sirawatama.... ekak rs 50 wath karanna tharam watinawa... rocket fuel thiyana eke... cigerratte walin barida danne ne handata yanna..
me okkoma ekathuwelada ehnam thara parak hadenne............![]()
machan foods ehmath danwa ney bang Okaa kiyala naha



















ai machan.....flavours ....kohomada chocolate parak damma namm...........yumy.........mmmmmmmmm...............
![]()






ai machan.....flavours ....kohomada chocolate parak damma namm...........yumy.........mmmmmmmmm...............
![]()





Sirawatama.... ekak rs 50 wath karanna tharam watinawa... rocket fuel thiyana eke... cigerratte walin barida danne ne handata yanna..
