Ehema yanna be bn...inamaluwen behela wheel ekaka hari bus ekaka hari yanna oniකදුරුවෙල බස් එකේ ගිහින් සීගිරි enterance එකෙන්බැහැපන්
machan ape wahaneka awoth, parking eke idan sigiriyata gihin nagala bahinna kochchara welawak yaida?Mama Dambulle bn...
wahane parking ekata dala udata negala behela enna peya 3k wath yanava bn....pidurangalata enna aye wahanema enna oni..issalla pidurangala gihin ethanin pain yannath puluwan eth wahanema yana eka hodai..me dawas wala patta auwa bn udema ena eka hodai...peya 5k wage yai bn dekatama gihin ennamachan ape wahaneka awoth, parking eke idan sigiriyata gihin nagala bahinna kochchara welawak yaida?
pidurangalath nagala bahinna. sigiriya ude nagala pidurangalata eddi dawal wenawane awlk na nadda e time. one day gihin enna baluwe.
දඹුල්ලේ ඉඳලා සීගිරිය ගල ගාවට යන්න බස් තියෙනවද?
Entrance eka laginma bahinna puluwan bn...ithuru tika pain yanna oni....entrance 3k withra thiyanavaගල ගාවටම බස් එකෙ යන්න බෑ. පඩිපෙල් දිය අගල් අහු වෙනවා යනකොට.
thanks machan.wahane parking ekata dala udata negala behela enna peya 3k wath yanava bn....pidurangalata enna aye wahanema enna oni..issalla pidurangala gihin ethanin pain yannath puluwan eth wahanema yana eka hodai..me dawas wala patta auwa bn udema ena eka hodai...peya 5k wage yai bn dekatama gihin enna
Lagama station eka habarana. ethana idan bus eke apahu enna oneColombo walin train eke enawanam kohomada?