බ්ලුටුත් හෙඩ්සෙට් එකෙන් වැලක් බලනකොට කොනේක්සෙන් එක ගියොත් pc /ලැප් ස්පිකරෙන් ගෙදරටම ෆ්රී පෝන් ඇහෙනවද?
එහාගෙදර සෙටප් එකෙන් ඇහෙන්නත් පුලුවන්බ්ලුටුත් හෙඩ්සෙට් එකෙන් වැලක් බලනකොට කොනේක්සෙන් එක ගියොත් pc /ලැප් ස්පිකරෙන් ගෙදරටම ෆ්රී පෝන් ඇහෙනවද?
eha gedara nangiya peyar kerot ehema weiඑහාගෙදර සෙටප් එකෙන් ඇහෙන්නත් පුලුවන්
බ්ලුටුත් හෙඩ්සෙට් එකෙන් වැලක් බලනකොට කොනේක්සෙන් එක ගියොත් pc /ලැප් ස්පිකරෙන් ගෙදරටම ෆ්රී පෝන් ඇහෙනවද?
LOL issara kathawak mathak una.එහාගෙදර සෙටප් එකෙන් ඇහෙන්නත් පුලුවන්

Ow, meka wenawa. godak welawata chinese VCD player walin. TNL frequency ekata thama transmit wenne. api danna ekek hitiya, u TNL tune karaddi allapu gedra ekage wala transmit wela thibba, clear ne lu, horizontal lines yanawa lu, eth balanna puluwanLOL issara kathawak mathak una.
issara computer hena aduwen tibbe. Itin kastiya wala ehema balanne VCD players waling (methana un ewa samaahara wita ahalth natuwa athi. VCD aawe DVD enna kalin).
Athal eka tiyenne VCD player eka on karala monahari baladdi antenawa through wena gewal walatath oka transmit wenawada koheda. Ekota untath tune karala balanna puluwan api balanne monada kiyala.
Itin VCD eken walak baluwoth anathai tama![]()
![]()
Mulin lap eke speaker sounds 0 karala eetpasse Bluetooth connect karanna.. ethakota bluetooth disconnect una gaman lap eke speaker walat maru wenwa. habai 0 karapu nisa sounds ahenne naබ්ලුටුත් හෙඩ්සෙට් එකෙන් වැලක් බලනකොට කොනේක්සෙන් එක ගියොත් pc /ලැප් ස්පිකරෙන් ගෙදරටම ෆ්රී පෝන් ඇහෙනවද?