Questions බ්ලුටුත් හෙඩ්සෙට් එකෙන් වැලක් බලනකොට

dilan_randika

Well-known member
  • Feb 18, 2015
    4,153
    4,147
    113
    බ්ලුටුත් හෙඩ්සෙට් එකෙන් වැලක් බලනකොට කොනේක්සෙන් එක ගියොත් pc /ලැප් ස්පිකරෙන් ගෙදරටම ෆ්‍රී පෝන් ඇහෙනවද?
     

    PoweruseR

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    11,008
    8,795
    113
    In Your Heart
    pissuda oi bluetooth walin wela balanna.. hard corded head set ekak hara wireless kisi deyak use karanna epa ..

    auto disconnect unoth aniwa inbuilt speaker walin ahenawa...
     
    • Love
    Reactions: dilan_randika

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    බ්ලුටුත් හෙඩ්සෙට් එකෙන් වැලක් බලනකොට කොනේක්සෙන් එක ගියොත් pc /ලැප් ස්පිකරෙන් ගෙදරටම ෆ්‍රී පෝන් ඇහෙනවද?
    එහාගෙදර සෙටප් එකෙන් ඇහෙන්නත් පුලුවන්
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,019
    153,078
    113
    ඔබතුමා විභාග දෙපාර්තමේන්තුවේ ද වැඩ කරන්නෙ? තනිකරම ප්‍රශ්න පත්තරයක්නෙ.🙄
     
    • Haha
    Reactions: mykiriala

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    බ්ලුටුත් හෙඩ්සෙට් එකෙන් වැලක් බලනකොට කොනේක්සෙන් එක ගියොත් pc /ලැප් ස්පිකරෙන් ගෙදරටම ෆ්‍රී පෝන් ඇහෙනවද?
    එහාගෙදර සෙටප් එකෙන් ඇහෙන්නත් පුලුවන්
    LOL issara kathawak mathak una.

    issara computer hena aduwen tibbe. Itin kastiya wala ehema balanne VCD players waling (methana un ewa samaahara wita ahalth natuwa athi. VCD aawe DVD enna kalin).

    Athal eka tiyenne VCD player eka on karala monahari baladdi antenawa through wena gewal walatath oka transmit wenawada koheda. Ekota untath tune karala balanna puluwan api balanne monada kiyala.

    Itin VCD eken walak baluwoth anathai tama :lol: :lol:
     

    tKia

    Well-known member
  • May 3, 2023
    517
    819
    93
    LOL issara kathawak mathak una.

    issara computer hena aduwen tibbe. Itin kastiya wala ehema balanne VCD players waling (methana un ewa samaahara wita ahalth natuwa athi. VCD aawe DVD enna kalin).

    Athal eka tiyenne VCD player eka on karala monahari baladdi antenawa through wena gewal walatath oka transmit wenawada koheda. Ekota untath tune karala balanna puluwan api balanne monada kiyala.

    Itin VCD eken walak baluwoth anathai tama :lol: :lol:
    Ow, meka wenawa. godak welawata chinese VCD player walin. TNL frequency ekata thama transmit wenne. api danna ekek hitiya, u TNL tune karaddi allapu gedra ekage wala transmit wela thibba, clear ne lu, horizontal lines yanawa lu, eth balanna puluwan
     
    • Wow
    Reactions: mykiriala

    dilan_randika

    Well-known member
  • Feb 18, 2015
    4,153
    4,147
    113
    ranil-wickremesinghe.jpg
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,879
    1
    51,857
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    බ්ලුටුත් හෙඩ්සෙට් එකෙන් වැලක් බලනකොට කොනේක්සෙන් එක ගියොත් pc /ලැප් ස්පිකරෙන් ගෙදරටම ෆ්‍රී පෝන් ඇහෙනවද?
    Mulin lap eke speaker sounds 0 karala eetpasse Bluetooth connect karanna.. ethakota bluetooth disconnect una gaman lap eke speaker walat maru wenwa. habai 0 karapu nisa sounds ahenne na
     
    • Love
    Reactions: dilan_randika