බැංකු වල කුකුලනි...උදාආආආඅව්
ලගදි බැන්දා..රටින් ආපු මගේ නෑදෑයෝ වගයක් ඩොලර් ($) ටික්ක් දීලා ගියා බන්..
වයිප් ගාවත් ටිකක් තියනවා.. හිතුවේ බැංකුවක දාන්න..
දැන් අපිට NRFC ගිණුම් පටන්න් ගන්න පුලුවන් නිසා හිතන් ඉන්නේ සල්ලිටික ඉතුරුවෙන්න කියලා පොතක දාන්න..
උදව්වාක් දීපල්ලා...
ඩොලර් Savings Account ද FD ද දාන්න පුලුවන්ද?
මොකක්ද හොද?
ලගදි බැන්දා..රටින් ආපු මගේ නෑදෑයෝ වගයක් ඩොලර් ($) ටික්ක් දීලා ගියා බන්..
වයිප් ගාවත් ටිකක් තියනවා.. හිතුවේ බැංකුවක දාන්න..
දැන් අපිට NRFC ගිණුම් පටන්න් ගන්න පුලුවන් නිසා හිතන් ඉන්නේ සල්ලිටික ඉතුරුවෙන්න කියලා පොතක දාන්න..
උදව්වාක් දීපල්ලා...
ඩොලර් Savings Account ද FD ද දාන්න පුලුවන්ද?
මොකක්ද හොද?
