බැංකු වල වීසා කර්ඩ් හිඟයක්

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    mama kiwe bank un gena bn, tama ekakakwath online bank account ekak open karanna behene, ekko ara frimy wage apps, use karanna oni ekata.
    nandalal buwa therum ganna ona bank walin onawata wada restrictions, rules dana nisa thamai minissu ganudenu walin athwenne kiyala..... me lake pankawe onna okane aula, okkoma karaganna langata yanna ona wahallu wage, online karanna baha.
     
    • Like
    Reactions: reddit