බැංකු වල වීසා කර්ඩ් හිඟයක්

2TesticleSpectreTrespass

Well-known member
  • Jun 7, 2017
    1,173
    750
    113
    null island
    වීසා කාඩ් එකක් ගන්න කිව්වා තාත්තට, කොමර්ශල් බැංකුවෙන් දීලා තියෙන්නේ මාස්ටර් කාර්ඩ් එකක්. මම අද බැංකු 3කට ගියා තුනේම වීසා කර්ඩ් ඉවරයි. බැංකු 1ට වහන හින්දා හෙටත් යන්න වෙනවා. මොකක්ද දන්නේ නෑ හේතුව?
     
    • Like
    Reactions: Emarald

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    Oke chip eka hingaylu ekalu awla thiyenne.Dan Masa ganak endan oya case eka thiyenawa.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    Oke chip eka hingaylu ekalu awla thiyenne.Dan Masa ganak endan oya case eka thiyenawa.
    Lokema ehemaluda lol
    Lakepankawe dollars hora kapu nisada?
    Private bank wala foreign currency thiyanawane...
    Ewagen genna puluwanne...
     

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,421
    4,672
    113
    වීසා කාඩ් එකක් ගන්න කිව්වා තාත්තට, කොමර්ශල් බැංකුවෙන් දීලා තියෙන්නේ මාස්ටර් කාර්ඩ් එකක්. මම අද බැංකු 3කට ගියා තුනේම වීසා කර්ඩ් ඉවරයි. බැංකු 1ට වහන හින්දා හෙටත් යන්න වෙනවා. මොකක්ද දන්නේ නෑ හේතුව?
    Debit or Credit.?
    Visa platinum debit card එකක් නම් රිනිව් කර ගත්තා දැන් සතියකට කලින් HNB එකෙන්
     

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,286
    8,183
    113
    Debit or Credit.?
    Visa platinum debit card එකක් නම් රිනිව් කර ගත්තා දැන් සතියකට කලින් HNB එකෙන්
    Hnb debit card walin online pay karanna puluwanda
    Mokkakda use karana app eka
    Kiypankko poddak
     

    el_professor

    Well-known member
  • May 8, 2020
    1,738
    1,082
    113
    ada com bank eken mastercard debit card ekak gaththa, eken usd 2k payment karanna denne nane, any idea?
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,542
    5,767
    113
    මගෙ එකත් මේ මසේ ඉවරයි. අහල බලන්න ඔනේ
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    වීසා කාඩ් එකක් ගන්න කිව්වා තාත්තට, කොමර්ශල් බැංකුවෙන් දීලා තියෙන්නේ මාස්ටර් කාර්ඩ් එකක්. මම අද බැංකු 3කට ගියා තුනේම වීසා කර්ඩ් ඉවරයි. බැංකු 1ට වහන හින්දා හෙටත් යන්න වෙනවා. මොකක්ද දන්නේ නෑ හේතුව?
    BOC එකෙන් මට ඔය කතාව ම කිව්වා ඉතින් ගන්න බැරි උණා
    Com Bank Hotline එකෙන් මම Stock තියෙනවා ද ඇහුවා කාඩ් මටනම් කිව්වේ Stock තියෙනවා කියලා සතියකට කලින්
     

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,421
    4,672
    113
    Hnb debit card walin online pay karanna puluwanda
    Mokkakda use karana app eka
    Kiypankko poddak
    HNB Digital Banking - දැනට මම යූස් කරපු හොඳම මොබයිල් ඇප් එක. අනෙක සම්පත් වගේ්මෙ ොොබයිල්බෑ න්කින් වලට අනුවල් ෆී එකක් නෑ. මම යූස් කරපු අනෙක්වා ගත්තොත් BOC, Sampath, Seylan සෙලාන් නම් අජූතයි.
    Online Pay කරන්න පුළුවන්. කාර්ඩ් සෙන්ටර් කතා කරලා ඇක්ටිව් කර ගන්න ඕනේ. රට යනවනම් වගේ ඒ කාල සීමාවට පිටරටදි ඩියුටි ෆ්‍රී ෂොප් වලදි වගගේ පේමනට් කරන්න සල්ලි ගන්න වගේ දෙවල් වලදි කියලා ඇක්ටිව් කරන් ගියාම ලේසි.
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    ada malli ghin gatghtha HNB horana eken, visa tibba. habai card ekanam pattama cheap quality bn, kalin BOC wage, baye be kedila yawi kiyala.
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    hari physical ona unta deela anik unta denna puluwanne...
    ethakota physical ganna unuth aduwei.
    mama kiwe bank un gena bn, tama ekakakwath online bank account ekak open karanna behene, ekko ara frimy wage apps, use karanna oni ekata.
     
    • Like
    Reactions: jhnnwp