රජයේ වියපෘති වලින් කොමිස් ගන්න බැ බන් මිනිස්ටර්ට.. එහෙම ලොකේ කොහෙවත් නැ. කොමිස් එකක් එනවා නම් ඒක එන්න ඔනේ අමාත්යන්ශෙට. ගම්පහ සන්වර්ඩ්ශෙනෙන්, ගම නැගිල්ලෙන් ඔය යකා ගැහුවා සහෙනට.. මිනිහගේ මිනිස්ටරේ තිබ්බ වාහනවලටම වෙච්ච දෙයක් නැ..
mn katha kare gama naguma neme bn.ewagen commison enne na thama.
mn kiynne mahawaliya ,highways wage projects
ubala nkn babala wage kathawa dn gamini dissanayake ochchara hamba kare kohomada?
oka direct ministry ekka wechcha ewa nm ewa ministry ekata thama yanna one.
(mn gamini dissanayaketa baninne na mkda wadak gnna pluwan project ekak karapu hinda.mn ex ekakata kiwwe)
eth ehema project wenwa adui 3rd class ratawala.
mahawaliyeth eka thama une.
hitapn mn ithuru tika liynnam.
wadath ekka mewa karanneth bump krnwa wage neme hithala liynna one

Last edited:

