ඇයි කේපී,කරුණා මුන්ගෙ ප්රධාන සටන් පාඨ මුන්ටම අමතකයි දැන්toiyo kiwuwa ned pilleyan wa arrest kranawa kiyala. Oya yasa ageta inne
Toiyo = wadabari tarzan


gamini dissanayke mahawaliye loku post ekakata basil damma e kale.
mkda miniha wada karaya hinda.
basil unp ekata panna eeta psse eken ain unma thama minihata enna kwwe mahawaliye post ekata.
basil gahala nm na basilta sahenna komis ekak nm ghn thiynwa.
mkda loku project walin ena komis eke hatiyata thawa sira bira gahanne mona gonada?
eetath sira meya gahala nm oppu karanna one.aniwa ethkota hire dnna pluwanne minihawa.
math pili gnnwa meya gahala nm hire dnna one.eke dekak na.
රජයේ වියපෘති වලින් කොමිස් ගන්න බැ බන් මිනිස්ටර්ට.. එහෙම ලොකේ කොහෙවත් නැ. කොමිස් එකක් එනවා නම් ඒක එන්න ඔනේ අමාත්යන්ශෙට. ගම්පහ සන්වර්ඩ්ශෙනෙන්, ගම නැගිල්ලෙන් ඔය යකා ගැහුවා සහෙනට.. මිනිහගේ මිනිස්ටරේ තිබ්බ වාහනවලටම වෙච්ච දෙයක් නැ..



ට හිකෙයි.. රොස් පානුයි සීනී සම්බොලයි.. හඩ්ඩා නේද මේ.. යකො හඩ්ඩො... දැන් නැනේ රේඩියො..