හොද නම් නෑ නේ කොල්ලො. කිව්වට මාත් දවසක් හැර දවසක් හෝ සමහර වෙලාවට ඩේලි 50ක් හෝ 100ක් දාගන්නව. බියර් නම් අඩු කරල තියෙන්නෙ බෝතලයක්ම බොන නිසා.
ane manda nawatwanna gemak denawa eth thma beri unaහොද නම් නෑ නේ කොල්ලො. කිව්වට මාත් දවසක් හැර දවසක් හෝ සමහර වෙලාවට ඩේලි 50ක් හෝ 100ක් දාගන්නව. බියර් නම් අඩු කරල තියෙන්නෙ බෝතලයක්ම බොන නිසා.
50ට මාරු වෙයන්. ඒක ශේප්ane manda nawatwanna gemak denawa eth thma beri una
ane manda nawatwanna gemak denawa eth thma beri una
eka awlak nedda bangal 50ml beepan
gal awlak nedda50ට මාරු වෙයන්. ඒක ශේප්
මම නම් බොන්නෑ හැබැයි. ඒත් ඕව සේරම ඉතිං අන්තිම ඵ්ලේ එකයිනෙ.
gal awlak nedda
ow.Low alcohol beer maru wela ewata purudu wunama nawaththanna lesi wei ne



.biwwama patta sanipay ban engata.Happa. තො හෙන keriyek නේදNope thama eka parak wath use karala na
8% ban bonne.hamadama ithin sukana seen neha.office eketh dawasama indagena.5%ද 8%ද..?
පොඩි Beer එකක් ගැහුවට කමක්නැ හැමදාම. ඔය ඩේලි කසිප්පු ගහන එවුන් යසට 80ක් 90ක් දාන්නෙ.
හැබැයි ඉතින් ව්යායාම කරන්න ඕන. ඕක ගහලා බත් එකකුත් ගිලලා නිදාගත්තොත් වැඩක් නෑ..
අඩුගානෙ ඩේලි සංසර්ගයේ යෙදනවනම් බය නැතුව ගහපන් අවුලක් නෑ...
ow..biwwama patta sanipay ban engata.
Happa. තො හෙන keriyek නේද
eka awlak neha banBada enawa
thanks.reta balannamAra video ek balanna
somersby ekak wild apple ekak gahala chill eke movie ekak balana eka wage athal ekak ganna katat ba bro..5%ද 8%ද..?
පොඩි Beer එකක් ගැහුවට කමක්නැ හැමදාම. ඔය ඩේලි කසිප්පු ගහන එවුන් යසට 80ක් 90ක් දාන්නෙ.
හැබැයි ඉතින් ව්යායාම කරන්න ඕන. ඕක ගහලා බත් එකකුත් ගිලලා නිදාගත්තොත් වැඩක් නෑ..
අඩුගානෙ ඩේලි සංසර්ගයේ යෙදනවනම් බය නැතුව ගහපන් අවුලක් නෑ...
Ewa pani rasa wadi bansomersby ekak wild apple ekak gahala chill eke movie ekak balana eka wage athal ekak ganna katat ba bro..
ඔලුවට relax වෙන්න අතේ පාරක් ගහපන්Podi 1k ban bonne
mw 2 awlak neha kiyamuko.sini ewa mewa hadenawada
------ Post added on Nov 18, 2025 at 3:31 PM
lawata ban weda wadi nisa ouwa relax wenna e athi
------ Post added on Nov 18, 2025 at 3:32 PM