බියර්_බොනවාද ? කියමු බලන්න කැමතිම බැරැන්ඩ&#353

fakerandi

Well-known member
  • Jan 19, 2008
    3,859
    166
    63
    Awama ta hikena ganan ne bn. Cider ekak 600 LKR wage. Mehe 200 LKR wage. :baffled:

    Ryder’s Wild apple maru. Rs 250 bottle eka. wadinawa 8.8%

    mama dan dakke ekath gahanne Lion eken kiyala.

    Ryders.jpg


    Ryders
    BEER TYPE
    Flavoured Beer
    ALCOHOL BY VOLUME (ABV)
    8.8%
    Ryder’s Wild apple is a delicious apple flavoured beer that is brewed with finest ingredients and contains real apple juice. The low level of bitterness gives a refreshing crispy liquid with a lasting kick. Ryder’s Wild apple is introduced with a youthful packaging design coupled with an innovative pull off crown to the consumer for the first time in Sri Lanka. Grab a Ryder’s Wild apple and experience the real apple beer.

    http://lionbeer.com/our-beer.html
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    Ryder’s Wild apple maru. Rs 250 bottle eka. wadinawa 8.8%

    mama dan dakke ekath gahanne Lion eken kiyala.

    Ryders.jpg


    Ryders
    BEER TYPE
    Flavoured Beer
    ALCOHOL BY VOLUME (ABV)
    8.8%
    Ryder’s Wild apple is a delicious apple flavoured beer that is brewed with finest ingredients and contains real apple juice. The low level of bitterness gives a refreshing crispy liquid with a lasting kick. Ryder’s Wild apple is introduced with a youthful packaging design coupled with an innovative pull off crown to the consumer for the first time in Sri Lanka. Grab a Ryder’s Wild apple and experience the real apple beer.

    http://lionbeer.com/our-beer.html

    Mehe owa na bn. Somersby cider nam thiyanawa.
    Habai godak beer enne 4% - 5% wage.
    Ita uda ewa sahenna adui.
    Habai ithin whiskey & brandy ganan adui. 2200 LKR per leter wage, Vodka ehema nam 1500 LKR per leter wage ganda puluwan.
    Mehe delum flavoured ekak thiyanawa. Man eka samahara data aran enawa. 4.5%. Eka patta. Naththan ithin wine thamai.
     
    Last edited:

    fakerandi

    Well-known member
  • Jan 19, 2008
    3,859
    166
    63
    Mehe owa na bn. Somersby cider nam thiyanawa.
    Habai godak beer enne 4% - 5% wage.
    Ita uda ewa sahenna adui.
    Habai ithin whiskey & brandy ganan adui. 2200 LKR per leter wage, Vodka ehema nam 1500 LKR per leter wage ganda puluwan.
    Mehe delum flavoured ekak thiyanawa. Man eka samahara data aran enawa. 4.5%. Eka patta. Naththan ithin wine thamai.

    ah mama kiwwe lankawe.. ubata seethalata ithn beer nam set wenne na. whiskey thamai maru :cool:

    uba inne russia laga pattakada? ehe nam un vodka bonne wathra bona gaanata ne..
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    Ryder’s Wild apple maru. Rs 250 bottle eka. wadinawa 8.8%

    mama dan dakke ekath gahanne Lion eken kiyala.

    Ryders.jpg


    Ryders
    BEER TYPE
    Flavoured Beer
    ALCOHOL BY VOLUME (ABV)
    8.8%
    Ryder’s Wild apple is a delicious apple flavoured beer that is brewed with finest ingredients and contains real apple juice. The low level of bitterness gives a refreshing crispy liquid with a lasting kick. Ryder’s Wild apple is introduced with a youthful packaging design coupled with an innovative pull off crown to the consumer for the first time in Sri Lanka. Grab a Ryder’s Wild apple and experience the real apple beer.

    http://lionbeer.com/our-beer.html

    Oka wdinne na bn...
    8.8 kiwwata mokak hari awulak thiyanawa..
    Patta rasai habai..
     

    fakerandi

    Well-known member
  • Jan 19, 2008
    3,859
    166
    63
    Oka wdinne na bn...
    8.8 kiwwata mokak hari awulak thiyanawa..
    Patta rasai habai..

    wadinne kiyane dope wenne na. lawata kick ekak enawa. athal ekak thiyanawa.beer beela dope wunahama hena awul mata nam. dope wenna bonawa nam rockland old arrack maru
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    ah mama kiwwe lankawe.. ubata seethalata ithn beer nam set wenne na. whiskey thamai maru :cool:

    uba inne russia laga pattakada? ehe nam un vodka bonne wathra bona gaanata ne..
    Athule siithala na bn. Weekend eke film ekak balana gaman beer 2k bonawa.
    Wathura 1.5L 1 Euro da koheda. Vodka 1L 8 - 9 Euro wage ganna puluwan wei.
    Man aran na. :baffled:
     

    crhunter

    Active member
  • Aug 21, 2016
    614
    118
    43
    බියර් කියන්නේ වෙනම කලාවක් බන්.,:yes:
    හැබයි ලංකාවෙනම් තියෙන්නේ සේරෝම ජරාවල්., :baffled: