බියර්_බොනවාද ? කියමු බලන්න කැමතිම බැරැන්ඩ&#353

Mr.Feel

Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    Aniwa bn.Techno set 1 ahana gaman beer can tikak his karaddi uba divya loke bro :)

    Techno ekka beer beela wadak naa.... Eka ube taste eka wenna puluwan..

    Habai beer cult ekedi techno adala wen naa...in genaral beer ekka enne norwegian/ bohemian cult eke music..... celtic to classical operatic / norwegian wage ahanna puluwan...

    Lankawe beer nam bonna amarui german wage beer beela purudu unta ... eth asians lata nam lankawe beer wala waradak na...malaysian carlesberg special eka awe ..eth a taste mane.
     

    Astromaze

    Well-known member
  • Jun 9, 2013
    1,374
    208
    63
    අනන්තයේ
    Techno ekka beer beela wadak naa.... Eka ube taste eka wenna puluwan..

    Habai beer cult ekedi techno adala wen naa...in genaral beer ekka enne norwegian/ bohemian cult eke music..... celtic to classical operatic / norwegian wage ahanna puluwan...

    Lankawe beer nam bonna amarui german wage beer beela purudu unta ... eth asians lata nam lankawe beer wala waradak na...malaysian carlesberg special eka awe ..eth a taste mane.

    Ow bro oyage katahwa hari.Hamagema taste wenas ne :)
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    Techno ekka beer beela wadak naa.... Eka ube taste eka wenna puluwan..

    Habai beer cult ekedi techno adala wen naa...in genaral beer ekka enne norwegian/ bohemian cult eke music..... celtic to classical operatic / norwegian wage ahanna puluwan...

    Lankawe beer nam bonna amarui german wage beer beela purudu unta ... eth asians lata nam lankawe beer wala waradak na...malaysian carlesberg special eka awe ..eth a taste mane.

    Ado sirawata. Celtic music patta thamai. Mara relaxing.
     

    nuwan007lk

    Active member
  • Dec 27, 2012
    325
    64
    28
    In the Present
    Facebook-Budweiser-01.jpg


    :love::love::love:
     
    Last edited:

    lakki

    Well-known member
  • Mar 18, 2007
    3,963
    283
    83
    bottle eka 80 kin witara adui, bottle ekai 500ml can ekai ekama ganan 330ml wenne 100-120 atara
     

    thal

    Active member
  • Aug 31, 2011
    422
    98
    28
    beer

    :love:beer bona aya,mama me kiyana eka danna ayath athi......
    beer can ekata niyapoththak tharam table sault tikaka daapan, ethakota eeka pahenna gannawa, chuttaka uthurala yai,....himeeta gahapan.....eka cane ekenma goda......ath dakeemen kiyanne
    ..thiththath naha, maarama amuthu taste ekaka thiyenne
    maximum 2k gahai..no more...