බියර් කියන්නේ වෙනම කලාවක් බන්.,
හැබයි ලංකාවෙනම් තියෙන්නේ සේරෝම ජරාවල්.,![]()
Aniwa bn.Techno set 1 ahana gaman beer can tikak his karaddi uba divya loke bro

බියර් කියන්නේ වෙනම කලාවක් බන්.,
හැබයි ලංකාවෙනම් තියෙන්නේ සේරෝම ජරාවල්.,![]()

Aniwa bn.Techno set 1 ahana gaman beer can tikak his karaddi uba divya loke bro![]()
Techno ekka beer beela wadak naa.... Eka ube taste eka wenna puluwan..
Habai beer cult ekedi techno adala wen naa...in genaral beer ekka enne norwegian/ bohemian cult eke music..... celtic to classical operatic / norwegian wage ahanna puluwan...
Lankawe beer nam bonna amarui german wage beer beela purudu unta ... eth asians lata nam lankawe beer wala waradak na...malaysian carlesberg special eka awe ..eth a taste mane.

Techno ekka beer beela wadak naa.... Eka ube taste eka wenna puluwan..
Habai beer cult ekedi techno adala wen naa...in genaral beer ekka enne norwegian/ bohemian cult eke music..... celtic to classical operatic / norwegian wage ahanna puluwan...
Lankawe beer nam bonna amarui german wage beer beela purudu unta ... eth asians lata nam lankawe beer wala waradak na...malaysian carlesberg special eka awe ..eth a taste mane.
100k adu wela kiyanne aththada?
bottle eka 80 kin witara adui, bottle ekai 500ml can ekai ekama ganan 330ml wenne 100-120 atara
beer bona aya,mama me kiyana eka danna ayath athi......