බොදු බළ සේනා ගොන් තර්ක ගැන අරුණ47 ගේ අදහස....

tas

Well-known member
  • Jun 28, 2010
    1,875
    1,569
    113
    "බෑන්" වෙලත් තමුන්ගෙ ජාතිය වෙනුවෙන් මේ ලිපිය ලියූ aruna47 සොයුරාටත්, ලියල post කල සොයුරාටත් මාගේ ප්‍රණාමය!!!
    87490754.jpg


    :yes::yes:
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    අරුණ මගේ සහෝදරයා............
    යම් තාක් දුරට තර්කනයේ නියම මාර්ගයට ඇවිල්ලා කියල පේනවා. වෙන්න ඕනෙත් මේක........

    අනුන්ගේ කුණු කන්දල් නෙවෙයි මේ පෙන්වන්නේ අපේ ගොං කං.......
    සිංහල අය ඒක තේරුම් ගන්න.

    මෙතන ඉන්න සමහර අය දිය යටින් ගිනි ගෙනියන අය. වංක අය. එහෙම බැලුවාම එරෝෂාන්ල වගේ නොවෙනස්ව තමන් ගේ මතය වෙනුවෙන් ඉන්න මිනිස්සු හොදයි අර වසලයන්ට වඩා.

    කරුණාකරල ජංගි හෝදන කතා කියල මේක ඕෆ් ටොපික් අරින්න එපා. මේ කියල තියන දේ පිළිබද ව නියමිත තර්කයට එළැඹෙමු.

    අනික මේ හුය අවස්ථාවක් කර ගන්න, අන්‍ය ජාතීන්ට ගහනවට වඩා අපි අතර තියන බැදීම් වැඩිකර ගන්න, උදව් කරගන්න, අපෙන් වෙච්ච වැරදි හදා ගන්න.
    අපිට ජාතියක් විදියට නැගිටින්න පුළුවන් අපේ මේ තියන කුහක ගති පැත්තක දානව නම්......
    ඒක කරමු.....අනික් උන්ට කලින් අපි නැගිටිමු.
     
    • Like
    Reactions: MihiCherub

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015

    උඹ අර ඇරුණ කියන කොලු ගැටයගෙ නිල ජංගි අපුල්ලන්නාද? :P
    ඌ නැතුව සාංකාව වගේ පේන විදිහට :P
    වැඩක් නැත්තන් බුදිය ගනිනින් :P



    දැන් මෙතන තියෙන්නේ ජංගි ඇපිල්ලීමක් ගැනද?:dull:ටොපික් ඒකට කථා කරහන් ගොන් හම්බයෝ..
     

    nnjeevana

    Well-known member
  • Jan 19, 2009
    3,362
    771
    113
    තොපිට මොකෑ ඒක
    අරුණ මගේ සහෝදරයා............
    යම් තාක් දුරට තර්කනයේ නියම මාර්ගයට ඇවිල්ලා කියල පේනවා. වෙන්න ඕනෙත් මේක........

    අනුන්ගේ කුණු කන්දල් නෙවෙයි මේ පෙන්වන්නේ අපේ ගොං කං.......
    සිංහල අය ඒක තේරුම් ගන්න.

    මෙතන ඉන්න සමහර අය දිය යටින් ගිනි ගෙනියන අය. වංක අය. එහෙම බැලුවාම එරෝෂාන්ල වගේ නොවෙනස්ව තමන් ගේ මතය වෙනුවෙන් ඉන්න මිනිස්සු හොදයි අර වසලයන්ට වඩා.

    කරුණාකරල ජංගි හෝදන කතා කියල මේක ඕෆ් ටොපික් අරින්න එපා. මේ කියල තියන දේ පිළිබද ව නියමිත තර්කයට එළැඹෙමු.

    අනික මේ හුය අවස්ථාවක් කර ගන්න, අන්‍ය ජාතීන්ට ගහනවට වඩා අපි අතර තියන බැදීම් වැඩිකර ගන්න, උදව් කරගන්න, අපෙන් වෙච්ච වැරදි හදා ගන්න.
    අපිට ජාතියක් විදියට නැගිටින්න පුළුවන් අපේ මේ තියන කුහක ගති පැත්තක දානව නම්......
    ඒක කරමු.....අනික් උන්ට කලින් අපි නැගිටිමු.


    සම්පූර්ණ අැත්ත කථාව
     

    Sniff

    Active member
  • Jul 28, 2011
    508
    52
    28
    Sniff's world
    අරුණ මගේ සහෝදරයා............
    යම් තාක් දුරට තර්කනයේ නියම මාර්ගයට ඇවිල්ලා කියල පේනවා. වෙන්න ඕනෙත් මේක........

    අනුන්ගේ කුණු කන්දල් නෙවෙයි මේ පෙන්වන්නේ අපේ ගොං කං.......
    සිංහල අය ඒක තේරුම් ගන්න.

    මෙතන ඉන්න සමහර අය දිය යටින් ගිනි ගෙනියන අය. වංක අය. එහෙම බැලුවාම එරෝෂාන්ල වගේ නොවෙනස්ව තමන් ගේ මතය වෙනුවෙන් ඉන්න මිනිස්සු හොදයි අර වසලයන්ට වඩා.

    කරුණාකරල ජංගි හෝදන කතා කියල මේක ඕෆ් ටොපික් අරින්න එපා. මේ කියල තියන දේ පිළිබද ව නියමිත තර්කයට එළැඹෙමු.

    අනික මේ හුය අවස්ථාවක් කර ගන්න, අන්‍ය ජාතීන්ට ගහනවට වඩා අපි අතර තියන බැදීම් වැඩිකර ගන්න, උදව් කරගන්න, අපෙන් වෙච්ච වැරදි හදා ගන්න.
    අපිට ජාතියක් විදියට නැගිටින්න පුළුවන් අපේ මේ තියන කුහක ගති පැත්තක දානව නම්......
    ඒක කරමු.....අනික් උන්ට කලින් අපි නැගිටිමු.

    අපි තාමත් පරක්කු නෑ,.......... දෑන්වත් හෑදෙමු............
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    අරුණ මගේ සහෝදරයා............
    යම් තාක් දුරට තර්කනයේ නියම මාර්ගයට ඇවිල්ලා කියල පේනවා. වෙන්න ඕනෙත් මේක........

    අනුන්ගේ කුණු කන්දල් නෙවෙයි මේ පෙන්වන්නේ අපේ ගොං කං.......
    සිංහල අය ඒක තේරුම් ගන්න.

    මෙතන ඉන්න සමහර අය දිය යටින් ගිනි ගෙනියන අය. වංක අය. එහෙම බැලුවාම එරෝෂාන්ල වගේ නොවෙනස්ව තමන් ගේ මතය වෙනුවෙන් ඉන්න මිනිස්සු හොදයි අර වසලයන්ට වඩා.

    කරුණාකරල ජංගි හෝදන කතා කියල මේක ඕෆ් ටොපික් අරින්න එපා. මේ කියල තියන දේ පිළිබද ව නියමිත තර්කයට එළැඹෙමු.

    අනික මේ හුය අවස්ථාවක් කර ගන්න, අන්‍ය ජාතීන්ට ගහනවට වඩා අපි අතර තියන බැදීම් වැඩිකර ගන්න, උදව් කරගන්න, අපෙන් වෙච්ච වැරදි හදා ගන්න.
    අපිට ජාතියක් විදියට නැගිටින්න පුළුවන් අපේ මේ තියන කුහක ගති පැත්තක දානව නම්......
    ඒක කරමු.....අනික් උන්ට කලින් අපි නැගිටිමු.

    තමංගෙ වාසියට අම්මා තාත්තා උනත් බිල්ලට දෙන එකෙක් ඇරුණ කියන්නෙ.
    පරිස්සමින් අයියා ඕකුන් එක්ක ඩීල් කරන්නෙ.
    ඔයාගෙ හොඳට කිවුවෙ.

    ඌ උගෙ වැරදි වහගන්න මුලින් ට්‍රයි කලා ඒ ඇතිවෙච්ච ප්‍රශ්නෙ හම්බයොන්ගෙ වැඩක් කියලා පෙන්නන්න. ඒක බැක්ෆයර් වෙලා තොංඩුව වැටීගෙන එනකොට ඌ කලේ Moderatorsලා පිට දාලා ෂේප් වෙන්න ගියපු එක. මම අද කිවුවා කියල හිතාගනිං අයියංඩියේ ඕක උඹලටත් තොංඩුව සෙට් කරනව කවද හරි. :dull:
     

    Sniff

    Active member
  • Jul 28, 2011
    508
    52
    28
    Sniff's world

    උඹ අර ඇරුණ කියන කොලු ගැටයගෙ නිල ජංගි අපුල්ලන්නාද? :P
    ඌ නැතුව සාංකාව වගේ පේන විදිහට :P
    වැඩක් නැත්තන් බුදිය ගනිනින් :P



    g5s.gif

    තව ටික කාලයක් ඔය විදිහට නටමු....... :P:P
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    මිනිසෙක් උපතින් නෙවෙයි ක්‍රියාවෙන් තමා උසස් හෝ පහත් වෙන්නෙ.
    බෞද්ධ කියාගෙන දේවාල පස්සෙ යන්නයි, අමූලික බොරු කියන්නයි ගත්තහම ඌ නිකම්ම සමාජයෙන් කොං වෙනවා.

    රුණ47ටත් වුනේ ඒක කියලා තමා ඵළකිරි ඉතිහාසයේ රන් අකුරින් ලියවිලා තියෙන්නෙ :lol::lol::lol:
     

    PMUB

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    mata hambayo pennanna baha,habai ehema kiyala hambayonge panen siyuru kare daan wateta alla alla eka ekage idul kaka rate inna duppath ahinsaka bahutharaye pora wenna dagalana gana gediyoi unge gal kollontai dutu thana arinawa.

    arunaya gana kiwwoth u evoqe anathayek, u e gana kiyala thread ekak daaddima mama danagena hitiya mu kapaganne lidak kiyala. mita kalin kollo wahana aran thread damma
    kawruth ahanna giye naha e wahana ungemada kiyala.muge thread eka baladdima therenawa mu borukarana anathayek kiyala.eka nisa e thread eka mulinma dakkath comments damme naha.
    kibula kiwwa u erozan wage uge mathema hitiyalu,u hitiye uge mathe nemei puke,
    uma thread daala uma adminta kiyala delete karagaththa, thamange anathakama hambayongen wahagaththa ponnayek.
    hambayonta kunuharape baninawanam thamanta arala giyath kamak naha kiyala hithena
    jathiye ayath ekkanam katha karala therumak naha mewa gana.
     

    SeriousGuy

    Member
    Sep 7, 2012
    1,827
    291
    0
    Nawala

    මගේ පොස්ට් එක පල කරන කෙනාට ස්තුතියි. මු මට කඩේ යන්නේ නම් නැහැ :rofl: මු මට දීපු link එකට පිළිතුරක් මේ දුන්නේ..


    [/B]



    අරුණ47


    මේකේ අරුන කියන දේවල් වලට 100% ක්ම මම එකග නිසා මේක පල කලා. පෞද්ගලික පලිගැනීම් නිසා අනවශ්‍ය රන්ඩු ඇති කර නොගනී කියල හිතනවා.

    බෑන් වෙලත් තමුන්ගෙ ජාතිය වෙනුවෙන් මේ ලිපිය ලියල මට දුන්නු අරුනට මගෙ ප්‍රණාමය.


    ලිපිය තියෙන්නේ අරුණ ගැන නෙමෙයිනේ?:no:
    මචන් ලිපිය කියවපන්.:)
    ලිපියට අදාලව කතා කරපන්.
    :)

    දැන් මෙතන තියෙන්නේ ජංගි ඇපිල්ලීමක් ගැනද?:dull:ටොපික් ඒකට කථා කරහන් ගොන් හම්බයෝ..




    ඇරුන එකා ගැන නෙමෙයිද පොඩි එකෝ තියෙන්නේ? ඇරුණ එකා තමයි කියල තියෙන්නේ මේ දේවල්. :D

    ඒ හොරිකඩයා මොන වෙස්මූන දාගෙන ආවත් සතා එකාමයි. EVOQUE අනාතයා :baffled:

    උඹල වගේ ජංගි හෝදන උන් ඉන්නකම් ඌට business තියෙනවා.. :rofl: :rofl: :rofl:
    පව් බං උඹලා.. එලකිරියේ active usersල තොගයකින් කීප දෙනයි හැබැයි තාම ආසාවෙන් ජංගි හෝදන්නේ :D

    හිත රිදුනා නම් පුලුවන් විදිහට රෙප් ටිකක් කපලා සාංකාව මග ඇර ගනිං. :P
    මොකෝ රෙප් වලින් මං කඩේ ගිහින් බඩු ගන්නයෑ?



    g5s.gif

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: radiax

    radiax

    Well-known member
  • Dec 9, 2007
    8,679
    985
    113
    සුන්දර හදවතක..-NRJ-

    ඇරුන එකා ගැන නෙමෙයිද පොඩි එකෝ තියෙන්නේ? ඇරුණ එකා තමයි කියල තියෙන්නේ මේ දේවල්. :D

    ඒ හොරිකඩයා මොන වෙස්මූන දාගෙන ආවත් සතා එකාමයි. EVOQUE අනාතයා :baffled:

    උඹල වගේ ජංගි හෝදන උන් ඉන්නකම් ඌට business තියෙනවා.. :rofl: :rofl: :rofl:
    පව් බං උඹලා.. එලකිරියේ active usersල තොගයකින් කීප දෙනයි හැබැයි තාම ආසාවෙන් ජංගි හෝදන්නේ :D

    හිත රිදුනා නම් පුලුවන් විදිහට රෙප් ටිකක් කපලා සාංකාව මග ඇර ගනිං. :P
    මොකෝ රෙප් වලින් මං කඩේ ගිහින් බඩු ගන්නයෑ?



    g5s.gif

    ලොක්කා මම කාගෙවත් රෙප් කපලා නෑ.කැපුවත් මම මගෙ නම දානවා.දැන් බලපන්කෝ උබේ රෙප් දිහා. ;)

    අනික උබ ඔය කියන අරුනට බනින එවුන් මගේ කපල තියෙන රෙප් සහ ඒවයේ තියෙන දෙවල් දැක්කම උන් මිනිස්සුද කියල හිතෙනවා. :no:

    එතකොට නම නොදා කුනුහරුපින් රෙප් කපන උන් වෙන්න ඇති හරි පොරවල්.:lol:

    උබ මේකේ තියෙන දේට එකඟ වෙන්න බැරි නම් ඒකට හේතු ඇතුව බුද්ධිමත් තර්කයක් ගොඩ නගන්න.:D
    අනික මේ ලිපියේ තියෙන දෙවල් උබලට ඔලුවට දාගන්න කියල බල කරල නෑනෑ.අකමැතිනම් නොදැක්ක වගේ පලයන්.උබල නෑ මෙතන අනවශ්‍ය ප්‍රශ්න ඇති කරන්නේ.
    :P
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015

    ඇරුන එකා ගැන නෙමෙයිද පොඩි එකෝ තියෙන්නේ? ඇරුණ එකා තමයි කියල තියෙන්නේ මේ දේවල්. :D

    ඒ හොරිකඩයා මොන වෙස්මූන දාගෙන ආවත් සතා එකාමයි. EVOQUE අනාතයා :baffled:

    උඹල වගේ ජංගි හෝදන උන් ඉන්නකම් ඌට business තියෙනවා.. :rofl: :rofl: :rofl:
    පව් බං උඹලා.. එලකිරියේ active usersල තොගයකින් කීප දෙනයි හැබැයි තාම ආසාවෙන් ජංගි හෝදන්නේ :D

    හිත රිදුනා නම් පුලුවන් විදිහට රෙප් ටිකක් කපලා සාංකාව මග ඇර ගනිං. :P
    මොකෝ රෙප් වලින් මං කඩේ ගිහින් බඩු ගන්නයෑ?





    ඒ උබගේ රෙප් අපි කැපුවට වැඩක් නැහැ උබගේ ජාතියේ උන් උබට රෙප් දෙනවනේ..:lol:
     
    • Like
    Reactions: nvhcc89

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ

    උඹ අර ඇරුණ කියන කොලු ගැටයගෙ නිල ජංගි අපුල්ලන්නාද? :P
    ඌ නැතුව සාංකාව වගේ පේන විදිහට :P
    වැඩක් නැත්තන් බුදිය ගනිනින් :P


    g5s.gif

    ස්ත්‍රී දූශක අල්ලගෙ ගඳ ජන්ගිය හෝදන සීරියස් ගේ..:lol::lol::lol:පල අනාතය යන්න..පුක උඩ දාගෙන අල්ලට වැදපන් ඌරු කොටුවකට ගිහින් කොරන්න වෙන වැඩක් නැත්තම්...:lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: dath kimbula

    siripala

    Member
    Oct 10, 2006
    2,869
    442
    0

    මචන් මෙතන නිවැරිදි කිරීමක් කරනම්. මම මේ රටවල් දෙකේම ඉඳල තියනවා. මම දැනත් US වල ඉන්න

    England වල සහ America වල ඉස්ලාම් ජාතික කාන්තාවන්ට මුහුණ පවා ආවරණය කරගන යන්න පුළුවන්. එකේ කිසිම බාධාවක් නැහැ. නමුත් ප්‍රංශයේ මුහුණ පමණක් වසන්න බැහැ. නමුත් හිස ආවරණය කරගන්න පුළුවන්. ඒවගේම තම ආගමික නිදහස ප්‍රංශයේ ඉතිමත් ඉහලින් තියනවා. ඔස්ට්‍රියාව ගැනනම් මම දන්නේ නැහැ.




    අන්තිම වශයෙන් මු කියනවා එන්ගලන්තේ ඇමරිකාවේ සහ අනෙක් රටවල හිජාබ් ඇඳලා බුර්කා ඇඳලා යනවාලු. රටකට නොගිය මුන් වගේ හරක් කතා කරන දේවල් වලින් හිනා යන්නේ. එන්ගලන්තේ සුද්දෝ ඉන්න පැත්තක බුර්කා එකක් ගියොත් එකී එන්නේ හෙළුවෙන් කියලා දන්නේ නැති උන් ඉන්නවා. ප්‍රංශයේ ඔස්ට්‍රලියාව වගේ රටවල් බුර්කා තහනම්. එහෙම තියෙද්දී මේ ලංකාව මොකටද. මානව හිමිකම් ලේබලයෙන් අද එංගලන්තේ ඇමරිකාව වගේ රටවල් දුක් විදින්නේ. දන්නේ නැත්නම් එංගලන්තේ ඉන්න ලංකාවේ එකෙක්ගෙන් අහපන් මුස්ලිම් සක්කිලි benefits කොච්චර හොර වැඩ කරලා ගන්නවද කියලා.
     

    BonziBUDDY

    Well-known member
  • Nov 11, 2010
    3,920
    631
    113
    අරුණ මගේ සහෝදරයා............
    යම් තාක් දුරට තර්කනයේ නියම මාර්ගයට ඇවිල්ලා කියල පේනවා. වෙන්න ඕනෙත් මේක........

    අනුන්ගේ කුණු කන්දල් නෙවෙයි මේ පෙන්වන්නේ අපේ ගොං කං.......
    සිංහල අය ඒක තේරුම් ගන්න.

    මෙතන ඉන්න සමහර අය දිය යටින් ගිනි ගෙනියන අය. වංක අය. එහෙම බැලුවාම එරෝෂාන්ල වගේ නොවෙනස්ව තමන් ගේ මතය වෙනුවෙන් ඉන්න මිනිස්සු හොදයි අර වසලයන්ට වඩා.

    කරුණාකරල ජංගි හෝදන කතා කියල මේක ඕෆ් ටොපික් අරින්න එපා. මේ කියල තියන දේ පිළිබද ව නියමිත තර්කයට එළැඹෙමු.

    අනික මේ හුය අවස්ථාවක් කර ගන්න, අන්‍ය ජාතීන්ට ගහනවට වඩා අපි අතර තියන බැදීම් වැඩිකර ගන්න, උදව් කරගන්න, අපෙන් වෙච්ච වැරදි හදා ගන්න.
    අපිට ජාතියක් විදියට නැගිටින්න පුළුවන් අපේ මේ තියන කුහක ගති පැත්තක දානව නම්......
    ඒක කරමු.....අනික් උන්ට කලින් අපි නැගිටිමු.
    qe24.jpg