බොදු බළ සේනා ගොන් තර්ක ගැන අරුණ47 ගේ අදහස....

suuraya

Member
Apr 27, 2013
1,036
65
0
පැටියා;15537877 said:
User CP ගිහිං බලපං මගෙ නමයි රෙප් පවර් එකයි වැටිල ඇති රතු කොටුවක් එක්ක :rofl:

ෆුක දෙන්න එන්න එපා මචං. කොල්ලො ගහන්නෙ නෑ මම :rofl::rofl::rofl:


may i ask something:confused: මල්ලිට තරහා ගිහින් වගේ
උබ මොකො බන් රෙප් පවර් 3 තියන ෆේක් ID එකක් යූස් කරන්නේ ?:confused::confused:


9GtNfYB.png


ඊයේ රෑ මූ 2.30ට විතර මගේ ත්‍ර්ඩ් එකට රිගනවා මං බලන් හිටියේ Who is Online page එකෙන්:yes:

දෙවනි පාර කැපුව ෆේක් එකේ නම කියපන් කොන්දක් තියනවා නම්;):yes: උබට මල පැනල තියෙන්නෙ පොන්ස් කෙනෙක් වගේ වෙන ත්‍ර්ඩ් වල රෙප් කපල මාරු වෙලා අහු උනාහම :P
කොල්ලො ගහන්නෙ කොහොමද ඕයී තමුසේ :lol: පොන්ස් නෙ බං.
මනුස්සයෙක් වෙන්න බලපන් මුලින්.. දැන් කුජීත වෙලා බයිලා කියන්න එපා තෙරියා

enough for you. mama kaepuna.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: erozan
Aug 2, 2009
31,526
1,506
0
Good bye machan
may i ask something:confused: මල්ලිට තරහා ගිහින් වගේ
උබ මොකො බන් රෙප් පවර් 3 තියන ෆේක් ID එකක් යූස් කරන්නේ ?:confused::confused:


9GtNfYB.png


ඊයේ රෑ මූ 2.30ට විතර මගේ ත්‍ර්ඩ් එකට රිගනවා මං බලන් හිටියේ Who is Online page එකෙන්:yes:

දෙවනි පාර කැපුව ෆේක් එකේ නම කියපන් කොන්දක් තියනවා නම්;):yes: උබට මල පැනල තියෙන්නෙ පොන්ස් කෙනෙක් වගේ වෙන ත්‍ර්ඩ් වල රෙප් කපල මාරු වෙලා අහු උනාහම :P
කොල්ලො ගහන්නෙ කොහොමද ඕයී තමුසේ :lol: පොන්ස් නෙ බං.
මනුස්සයෙක් වෙන්න බලපන් මුලින්.. දැන් කුජීත වෙලා බයිලා කියන්න එපා තෙරියා

enough for you. mama kaepuna.

අඩො සක්කිලියා. තෝ ඕනෙ එකක් හිතාගනිං. GTට PM කරලා මම ෆේක් එකකින් තොගෙ රෙප් කැපුවා කියලා කියපං වේ*ගෙ පුතා නිකං පුකේ ටෝන් නොදී. GT අවශ්‍ය විදියට අවශ්‍ය ක්‍රියාමාර්ග ගනී වල් සක්කිලියා. :rofl::rofl::rofl:

කොන්දක් තියනවා බලු සක්කිලියෝ ඒකයි නම දාල රෙප් කැපුවේ. බල්ලා බලු කතා කියන්න එපා ගූ සක්කිලියා මගෙත් ඉවසීමේ සීමාවක් තියනවා බල්ලෙකුට ජාතක වෙච්ච බලු සක්කිලියෝ :rofl::rofl::rofl:

අනික තෝ වගේ අද ඊයෙ ආපු කොටු දෙකක් පිරිච්ච රෙප් හිඟන බල්ලෙක්ගෙ රෙප් කපන්න තරම් මට පුකේ අමාරුවකුත් නෑ. කැමති දෙයක් කැමති විදියට හිතාගෙන කැමති තැනකට complain කරලා කරපිය මාත් අරින්නෙ නෑ මට අභූත චෝදනා කරනවනං මාත් GT ට කියලා තොට කරන්න පුලුවන් උපරිමේ කරනවා. :rofl::rofl::rofl::rofl:

මතකනේ එකෙක් බොරු PM දාලා වෙච්චි දේ. :D:D:D
 
Last edited:

MihiCherub

Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    අරුණ47 හා හම්බයා සමග බුදුදහම කියන මේ ත්‍රෙඩ් ටික කවද ඉවර වෙයිද මන්ද.. ටූලි කල හදියක්.. :(
     

    H@suri

    Member
    Sep 17, 2006
    2,518
    349
    0
    වියට්නාමයේ

    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
    අනේ තව කතාවත් කියාපංකෝ පොන්ස් :rolleyes:

    කෝ උඹලගේ boss? තාම හිරේ ද? :confused:


    g5s.gif

    ජොලියට ගහල කරුමෙට පාත් උන එකා පලයන් ගිහින් උබේ පඩත්තල දෙමුහුන් කම ‍රැකගනින් අමනයා කියලා පේනවා

    rs4ql2.png


    1150418_698576563492989_768717613_n.jpg
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    මගේ list එකේ ඉන්න ගොඩක් උන් මට msg කරා එකට ගොඩක් සතුටුයි. මොන ප්‍රශ්නේ උනත් සිංහල කොල්ලෝ එකට ඉන්න එක ගැන සතුටුයි. තව එකක් මම වෙන හිපාටුවෝ වගේ fake වලින් එන්නෙත් නැහැ ඇවිතුත් නැහැ.

    එකෙන්ම:yes:
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne


    අපෝ ඔය පොන්ස් ගැන කතා කරන්න එපා බං.. බුද්දහගමේ කියල පෙනී ඉන්න මාර කට්ටක් කන ගොන් ජෝකර් කෙනෙක්.. ලොල් 7
    6418_zps4261d84a.png


    gPuCpCR.png



    :yes::yes::yes::yes:


    man uge rep kapuwa saho
    post 600 da koheda a unata sahenna dannawa Ek eka gana,,
    parana member kenekda kiyalat sakayak awe nathuwamat newi :D:D:D
     
    • Like
    Reactions: SeriousGuy

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    may i ask something:confused: මල්ලිට තරහා ගිහින් වගේ
    උබ මොකො බන් රෙප් පවර් 3 තියන ෆේක් ID එකක් යූස් කරන්නේ ?:confused::confused:


    9GtNfYB.png


    ඊයේ රෑ මූ 2.30ට විතර මගේ ත්‍ර්ඩ් එකට රිගනවා මං බලන් හිටියේ Who is Online page එකෙන්:yes:

    දෙවනි පාර කැපුව ෆේක් එකේ නම කියපන් කොන්දක් තියනවා නම්;):yes: උබට මල පැනල තියෙන්නෙ පොන්ස් කෙනෙක් වගේ වෙන ත්‍ර්ඩ් වල රෙප් කපල මාරු වෙලා අහු උනාහම :P
    කොල්ලො ගහන්නෙ කොහොමද ඕයී තමුසේ :lol: පොන්ස් නෙ බං.
    මනුස්සයෙක් වෙන්න බලපන් මුලින්.. දැන් කුජීත වෙලා බයිලා කියන්න එපා තෙරියා

    enough for you. mama kaepuna.






    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    SeriousGuy

    Member
    Sep 7, 2012
    1,827
    291
    0
    Nawala
    ගමයා;15542838 said:
    kunuharapa bauddayo hema thenama :lol:




    බෞද්ධයෝ නෙමෙයි බං, බුද්ධාගම්කාරයෝ :yes:
    tags වල ලස්සන බලපං :D :D :D මුන් වගේ උන් රකින්න හදන්නේ කොයි වගේ බුද්ධාගමක් ද දන්නේ නෑ :confused:


    g5s.gif
     

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0

    බෞද්ධයෝ නෙමෙයි බං, බුද්ධාගම්කාරයෝ :yes:
    tags වල ලස්සන බලපං :D :D :D මුන් වගේ උන් රකින්න හදන්නේ කොයි වගේ බුද්ධාගමක් ද දන්නේ නෑ :confused:


    g5s.gif

    :yes::yes:kalayak pacha kiwwa ita passe kunuharapa kiwwa dan bana kiyala thread danawa :rofl: kohomada heluwa cover karaganna buddagama use karana widiya :D:D devadaththa parmparawen ena ekek wage
     

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0

    මචන් මෙතන නිවැරිදි කිරීමක් කරනම්. මම මේ රටවල් දෙකේම ඉඳල තියනවා. මම දැනත් US වල ඉන්න

    England වල සහ America වල ඉස්ලාම් ජාතික කාන්තාවන්ට මුහුණ පවා ආවරණය කරගන යන්න පුළුවන්. එකේ කිසිම බාධාවක් නැහැ. නමුත් ප්‍රංශයේ මුහුණ පමණක් වසන්න බැහැ. නමුත් හිස ආවරණය කරගන්න පුළුවන්. ඒවගේම තම ආගමික නිදහස ප්‍රංශයේ ඉතිමත් ඉහලින් තියනවා. ඔස්ට්‍රියාව ගැනනම් මම දන්නේ නැහැ.

    :yes::yes:mu kata ariyoth kiyanne pacha :D amercawe ,england wala burkah adian genu ge redi galawanawalu :lol: kata kiyannada mewa
     

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0
    මේ dead seeking එක මම ගත්ත වෙලාවේ මු ලොග් වෙලා පෙරුමාල්ට ගහපු msg වලින් මු දැන ගත්තා මම දෙන ගේම ගැන. මට වැඩියෙන් ඕන කරපු දෙයක් තම්බි එළවීම. මේ dead seeking ගේ original id එක perfectenamy පොඩ්ඩක් බලාපල්ලා හොයලා. මු GT ට msg කරන්න කලින් මම GTට msg කරලා කිව්වේ මුට fake තියෙනවා කියලා. GT පිළිගත්තේ නැහැ. ඊට පස්සේ GT ට proof යැව්වට පස්සේ පිළිගත්තා මු ගමයා honest සිරාජ් පෙරුමාල් අමසින් වගේ උන් fake කප්පිත්තෝ බව.

    :lol: eka ma de kiyawanawa kele paththre wage:D
     

    SeriousGuy

    Member
    Sep 7, 2012
    1,827
    291
    0
    Nawala
    :yes::yes::yes::yes:


    man uge rep kapuwa saho
    post 600 da koheda a unata sahenna dannawa Ek eka gana,,
    parana member kenekda kiyalat sakayak awe nathuwamat newi :D:D:D




    Total Posts
    1,132

    ;)

    අනේ මන්දා මචන්. පොඩි කාලේ 600 වෙනකන් විතරද ගනින්න ඉගෙන ගත්තෙ? :sorry:

    ps: රෙප් කපන්න තරම් රිදිල නේද? :sorry: Sorry තමයි ඉතින් රිද්දන්න හිතල නෙමෙයි මෙහෙම කිව්වේ. නම දාලම කපපු එක හොඳයි, කාටද රිදුනේ කවුරුද හැඬුවේ කියලා පොඩ්ඩක් හොයාගන්න පුලුවන් උනා.
    ඒත් උබේ රෙප් කපන්න තරම් මට රිදුනේ නම් නෑ. :P :D :D :D
    පොඩ්ඩක් හිටපිය rep දෙන්න පුලුවන්ද බලන්න :confused:



    g5s.gif
     
    Last edited:

    Vampire

    Well-known member
  • Aug 8, 2009
    2,860
    379
    83
    හාමු ළග
    බෑන් වෙලත් තමුන්ගෙ ජාතිය වෙනුවෙන් මේ ලිපිය ලියල දුන්නු අරුනට මගෙ ප්‍රණාමය.
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne

    Total Posts
    1,132

    ;)

    අනේ මන්දා මචන්. පොඩි කාලේ 600 වෙනකන් විතරද ගනින්න ඉගෙන ගත්තෙ? :sorry:

    ps: රෙප් කපන්න තරම් රිදිල නේද? :sorry: Sorry තමයි ඉතින් රිද්දන්න හිතල නෙමෙයි මෙහෙම කිව්වේ. නම දාලම කපපු එක හොඳයි, කාටද රිදුනේ කවුරුද හැඬුවේ කියලා පොඩ්ඩක් හොයාගන්න පුලුවන් උනා.
    ඒත් උබේ රෙප් කපන්න තරම් මට රිදුනේ නම් නෑ. :P :D :D :D
    පොඩ්ඩක් හිටපිය rep දෙන්න පුලුවන්ද බලන්න :confused:



    g5s.gif




    uba machan izella lyala tyena eka terum ganin,,600 da koheda kiyala,,a kiyanne a wage ganak,, lol anatayek ban uba


    terenne nadda pute alla kiyanne maha minimaruwek kiyala
    :yes::yes::yes::yes:

    uyage 1+ nawala puke gahaganna saho :P:P:P:P