බොදු බළ සේනා ගොන් තර්ක ගැන අරුණ47 ගේ අදහස....

SeriousGuy

Member
Sep 7, 2012
1,827
291
0
Nawala
uba machan izella lyala tyena eka terum ganin,,600 da koheda kiyala,,a kiyanne a wage ganak,, lol anatayek ban uba

terenne nadda pute alla kiyanne maha minimaruwek kiyala
:yes::yes::yes::yes:

uyage 1+ nawala puke gahaganna saho :P:P:P:P




අයියෝ ලහිරු රිදුනට පු# ඉරාගෙන කෑ ගහන්න දෙයක් උනේ නෑනේ උඹට.
උඹ ඉතින් වැස්සකටවත් ඉස්කෝලේ ගියේ නැති එකෙක් වෙන්න ඇති 1100ගානක් 600ගානක් කියලා හිතුනේ. වටයන්නවත් දන්න එකක් යෑ ඉතින් බලපුවම :D

අල්ලා කියන්නේ මොකෙක් උනත් මට මොකෝ සහෝ :P

ඒ +1 එක රෝල් කරලා උඹේ boss ඇරුණ ගේ පු# ගැහුවා. උඹත් වරෙන් reverse එකේ ;)


g5s.gif
 

LKS007

Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne

    අයියෝ ලහිරු රිදුනට පු# ඉරාගෙන කෑ ගහන්න දෙයක් උනේ නෑනේ උඹට.
    උඹ ඉතින් වැස්සකටවත් ඉස්කෝලේ ගියේ නැති එකෙක් වෙන්න ඇති 1100ගානක් 600ගානක් කියලා හිතුනේ. වටයන්නවත් දන්න එකක් යෑ ඉතින් බලපුවම :D

    අල්ලා කියන්නේ මොකෙක් උනත් මට මොකෝ සහෝ :P

    ඒ +1 එක රෝල් කරලා උඹේ boss ඇරුණ ගේ පු# ගැහුවා. උඹත් වරෙන් reverse එකේ ;)



    g5s.gif



    අනා..සිරාජ් වගේ නේ..
    අනාත උනාද පුටේ..
    නැත්තන් මැට්ටවත් ද??
    පැටියා වෙන්නත් බැරි නෑ..
    එච් කේ ද


    උබෙ අල්ලනේ බන් වැස්සට ඉස්කොලේ ගිය එකා..
    මම නන් මචන් දැනට 1ස්ට් year එක ඉවර කරගෙන යනවා බන් යුනි එකේ,.ලොල්..
    ගවමන්ට් යුනි එකෙන් ලෙටර් එකක් නන් ආවා සිලෙක්ටඩ් කියලා.,,ටෙස්ට් වගයක් තියෙනවලු ලියන්න..උබලට කොහේ යුනිද සහෝ
    හරකෙක් කපල මරල කාපල්ල..ඌරෙක් ඔනේය්
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015

    අනා..සිරාජ් වගේ නේ..
    අනාත උනාද පුටේ..
    නැත්තන් මැට්ටවත් ද??
    පැටියා වෙන්නත් බැරි නෑ..
    එච් කේ ද


    උබෙ අල්ලනේ බන් වැස්සට ඉස්කොලේ ගිය එකා..
    මම නන් මචන් දැනට 1ස්ට් year එක ඉවර කරගෙන යනවා බන් යුනි එකේ,.ලොල්..
    ගවමන්ට් යුනි එකෙන් ලෙටර් එකක් නන් ආවා සිලෙක්ටඩ් කියලා.,,ටෙස්ට් වගයක් තියෙනවලු ලියන්න..උබලට කොහේ යුනිද සහෝ
    හරකෙක් කපල මරල කාපල්ල..ඌරෙක් ඔනේය්

    :rofl:
     

    SeriousGuy

    Member
    Sep 7, 2012
    1,827
    291
    0
    Nawala

    අනා..සිරාජ් වගේ නේ..
    අනාත උනාද පුටේ..
    නැත්තන් මැට්ටවත් ද??
    පැටියා වෙන්නත් බැරි නෑ..
    එච් කේ ද


    උබෙ අල්ලනේ බන් වැස්සට ඉස්කොලේ ගිය එකා..
    මම නන් මචන් දැනට 1ස්ට් year එක ඉවර කරගෙන යනවා බන් යුනි එකේ,.ලොල්..
    ගවමන්ට් යුනි එකෙන් ලෙටර් එකක් නන් ආවා සිලෙක්ටඩ් කියලා.,,ටෙස්ට් වගයක් තියෙනවලු ලියන්න..උබලට කොහේ යුනිද සහෝ
    හරකෙක් කපල මරල කාපල්ල..ඌරෙක් ඔනේය්




    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


    g5s.gif
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    එළකිරියෙ කොල්ලො කුණූහරප කියලා බෑන් වුනා. වලි දාගෙන බෑන් වුනා.
    එළකිරි ඉතිහාසයේ බොරු කියලා බෑන් වෙච්ච එකම එකා තමා රුණ47.
    :rofl::rofl::rofl:

    විලි ලැජ්ජයි පොන්ස් :lol:
     
    Last edited:

    gonas

    Banned
    Sep 28, 2011
    549
    41
    0
    this whole thread is a waste of time.......? imagine the effort and time this fellow has taken to type in sinhala.....he really is a jobless fellow
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ

    අනා..සිරාජ් වගේ නේ..
    අනාත උනාද පුටේ..
    නැත්තන් මැට්ටවත් ද??
    පැටියා වෙන්නත් බැරි නෑ..
    එච් කේ ද


    උබෙ අල්ලනේ බන් වැස්සට ඉස්කොලේ ගිය එකා..
    මම නන් මචන් දැනට 1ස්ට් year එක ඉවර කරගෙන යනවා බන් යුනි එකේ,.ලොල්..
    ගවමන්ට් යුනි එකෙන් ලෙටර් එකක් නන් ආවා සිලෙක්ටඩ් කියලා.,,ටෙස්ට් වගයක් තියෙනවලු ලියන්න..උබලට කොහේ යුනිද සහෝ
    හරකෙක් කපල මරල කාපල්ල..ඌරෙක් ඔනේය්
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    පොර බෑන් වෙලාවත් මේකෙ උන්ට පාඩුවෙ ඉන්න දෙන්නෙ නැද්ද?:rofl:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    අනා..සිරාජ් වගේ නේ..
    අනාත උනාද පුටේ..
    නැත්තන් මැට්ටවත් ද??
    පැටියා වෙන්නත් බැරි නෑ..
    එච් කේ ද


    උබෙ අල්ලනේ බන් වැස්සට ඉස්කොලේ ගිය එකා..
    මම නන් මචන් දැනට 1ස්ට් year එක ඉවර කරගෙන යනවා බන් යුනි එකේ,.ලොල්..
    ගවමන්ට් යුනි එකෙන් ලෙටර් එකක් නන් ආවා සිලෙක්ටඩ් කියලා.,,ටෙස්ට් වගයක් තියෙනවලු ලියන්න..උබලට කොහේ යුනිද සහෝ
    හරකෙක් කපල මරල කාපල්ල..ඌරෙක් ඔනේය්

    චිකේ සහෝ ඔයා එයාව ඇයි කැත විදියට ලිදට තල්ලු කලේ..
    හෙලා දකිනවා..
    6429_zps1e7ca587.png


    gPuCpCR.png
     

    dinukasampath

    Well-known member
  • Jul 27, 2011
    1,375
    341
    83
    දෙතැනක
    මේක දැන් ලංකාවටම පිළිලයක් වෙලා ඉවරයි. එත් මුස්ලිම් හැම මිනිහම නරක නැහැ. අන්තවාදී නැහැ. කොහොම උනත් ඉන්න අන්තවාදී සෙට් එක උන්ගේ ගේම දිගටම ගෙනියනවා. ඉතින් අර කොච්චර හොඳ එකෙක්ට උනත් එහෙම සෙට් එකක් ඉන්න නිසා පොඩි කිචියක් තියෙනවනේ "යකෝ මේ අපේ උන්නේ" කියලා. සිංහල මිනිස්සුන්ටත් ඒ දේම තියෙනවා. නමුත් මුස්ලිම් තරම් නැහැ. එකෙක්ට එකෙක් කුලල් කා ගන්නවා. මට හිතෙන්නේ එක රජ කාලෙ ඉඳලම එන එකක්ද කොහෙද. ඕන තරම් පවා දීම්, ගහ මරා ගැනීම් තිබිලා තියෙනවනේ.
    අනික අපි චන්දෙ දීල අපි පත් කරන දේශපාලකයෝ උනත් සුළු ජාතීන් ඉදිරියේ දෙකට නැමෙන අවස්ථා තියෙනවනේ (මම කියන්නේ සිංහල චන්දෙන් පත් වෙන අය). දැන්ම තියාම මේකට පිළියමක් නොගත්තොත් ඉස්සරහට තවත් අමාරු වෙනවා. දැනටමත් මුස්ලිම් උන්ගේ මොන ප්‍රශ්නයක් ආවත් එකට කතා කරන්න උන්ගේ ප්‍රාදේශීය සභා මන්ත්‍රීගේ ඉඳන් ඇමතිට එනකම් හැම එකාම ඉන්නවා. එත් සිංහලයෙක්ට බෞද්ධයෙක්ට වෙන ප්‍රශ්නයකදී එකෙක් දෙන්නෙක් ඇරුනහම අනෙක් අපේ මන්ත්‍රී ඇමතිලගේ පශ්චාත් භාගේ තමයි පේන්න තියෙන්නේ.
    දැනට මෙහෙම උන් කියන කියන පදේට අපේම ලොක්කෝ නටනවානම් ඉස්සරහට කොහොම වෙයිද?
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    මේක දැන් ලංකාවටම පිළිලයක් වෙලා ඉවරයි. එත් මුස්ලිම් හැම මිනිහම නරක නැහැ. අන්තවාදී නැහැ. කොහොම උනත් ඉන්න අන්තවාදී සෙට් එක උන්ගේ ගේම දිගටම ගෙනියනවා. ඉතින් අර කොච්චර හොඳ එකෙක්ට උනත් එහෙම සෙට් එකක් ඉන්න නිසා පොඩි කිචියක් තියෙනවනේ "යකෝ මේ අපේ උන්නේ" කියලා. සිංහල මිනිස්සුන්ටත් ඒ දේම තියෙනවා. නමුත් මුස්ලිම් තරම් නැහැ. එකෙක්ට එකෙක් කුලල් කා ගන්නවා. මට හිතෙන්නේ එක රජ කාලෙ ඉඳලම එන එකක්ද කොහෙද. ඕන තරම් පවා දීම්, ගහ මරා ගැනීම් තිබිලා තියෙනවනේ.
    අනික අපි චන්දෙ දීල අපි පත් කරන දේශපාලකයෝ උනත් සුළු ජාතීන් ඉදිරියේ දෙකට නැමෙන අවස්ථා තියෙනවනේ (මම කියන්නේ සිංහල චන්දෙන් පත් වෙන අය). දැන්ම තියාම මේකට පිළියමක් නොගත්තොත් ඉස්සරහට තවත් අමාරු වෙනවා. දැනටමත් මුස්ලිම් උන්ගේ මොන ප්‍රශ්නයක් ආවත් එකට කතා කරන්න උන්ගේ ප්‍රාදේශීය සභා මන්ත්‍රීගේ ඉඳන් ඇමතිට එනකම් හැම එකාම ඉන්නවා. එත් සිංහලයෙක්ට බෞද්ධයෙක්ට වෙන ප්‍රශ්නයකදී එකෙක් දෙන්නෙක් ඇරුනහම අනෙක් අපේ මන්ත්‍රී ඇමතිලගේ පශ්චාත් භාගේ තමයි පේන්න තියෙන්නේ.
    දැනට මෙහෙම උන් කියන කියන පදේට අපේම ලොක්කෝ නටනවානම් ඉස්සරහට කොහොම වෙයිද?
    අපිට ධනය බලය තියෙනවනම් මුස්ලිම් උන් වුනත් දනගස්සවන්න පුලුවන්.:P
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    කෝ ඩෝ සක්කිලියා ආවද?
    උට දෙන්නෙ උගෙ අම්ම මතක් වෙන්න.
    ඇරුණ බැල්ලිගෙ පුතා කෝ ඕකා?
    බොරු කියලා මෙතන පොර වෙන්න දඟලපු බල්ලෙකුට ජාතක වෙච්චි එකා කෝ? :(
     

    mil rox

    Member
    Oct 8, 2012
    3,453
    451
    0
    colombo
    පැටියා;15533610 said:
    ඇත්ත. හම්බයො අපිට කෙලින්න යනවා. හම්බයො තව ටික කාලෙකින් මහ ජාතිය වෙනවා.
    ඒ කාගෙ වැරැද්දෙන්ද? සිංහල අපේම වැරැද්දෙන්.
    අපේ වැරැද්ද තියාගෙන උන්ට බැනලා මේ ප්‍රශ්නෙ විසඳන්න පුලුවන් කියල හිතන එකත් මොඩ කමක් නෙවෙයිද?

    :confused::confused::confused: