බෝඩිම් ජීවිතේ අමිහිරි මතක

spunkyisii

Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    Kageda ban me huththa?
    Harima pissu kollek tamai meya nam. Balannako itin me kiyana motta katha.
    me ponna wesika puthata kunuharapen bannata passe muta eka arthal wage siddiyak tiyanwa. Muta ara podi kaledi muge ammata thatta kunuharapen bana bana gahapu line ekak tiyenne third class family wala wage. Itin apenut me hamanena wesa balla eka thamai balaporttu wenne. Natnm muge massina ponnayage puka paladdi hodta bana bana tamai palanawa attte.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,066
    113
    සේදවත්ත
    295945065_454951966480047_3676518073410637006_n.jpg
     
    • Like
    Reactions: basooka

    basooka

    Well-known member
  • May 17, 2022
    436
    620
    93
    set una kolla hoya gena me kiyapu tika uta kiyapan. utth umba wage nam denna ekka dalu kadanna set wei.
    ඔව් ඌට කියන්න ඉන්නෙ මන්
    ඔයා උවමනාවෙන්ම, මේකෙ උන්ගෙන් කතන්දර අහගන්න ත්‍රෙඩ් දානවද කියල හිතෙනව.....
    මට එහෙම පුකෙ අමාරුවක් නෑ. මටත් නදුන්ට වගේ යන යන තැන හැම එකාගෙන්ම ප්රශ්න
    ගෑණු කොහොමත් කපටි තමන්ගේ වැඩේ කර ගන්න කම් විතරයි.පොඩි කෙල්ල අර කොල්ලට කැමැති නැහැ වගේ නං උබ talk කරලා පෙට්ටිය කඩපන්.එතකොට මහා ඒකි එයි වැද වැටීගෙන
    ඒකි මට දැන් කැමති නෑනෙ බන්
    ඇත්ත ඇත්ත මෙහෙම ඒවා බෝඩිම් වල වෙනවා. ඒ ගෑනිට වැඩක් කර ගන්න ඕනේ උනාම. බෙහෙත් ගන්න ඕනේ උනාම දුවව එවනවා. මටත් ඉතින් බැහැ කියන්න බැරි නිසා යනවා.
    මේකෙ පොන්නයන්ට ඕවා තේරෙන්නෙ නෑ බන්. මුන් හිතන්නෙ බොරු කියනවා කියලා

    Harima pissu kollek tamai meya nam. Balannako itin me kiyana motta katha.
    me ponna wesika puthata kunuharapen bannata passe muta eka arthal wage siddiyak tiyanwa. Muta ara podi kaledi muge ammata thatta kunuharapen bana bana gahapu line ekak tiyenne third class family wala wage. Itin apenut me hamanena wesa balla eka thamai balaporttu wenne. Natnm muge massina ponnayage puka paladdi hodta bana bana tamai palanawa attte.
    මට ඩිප්රෙශන් තියෙනවා මන් ඒකට බෙහෙත් බොනවා. උබ වගෙ නන්ගිට හුකනව වගෙ ගූ ෆැන්ටසි නෑ. එක එකාගෙන් බලු කතා අහගන්න උවමනවකුත් නෑ
     

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    මට ඩිප්රෙශන් තියෙනවා මන් ඒකට බෙහෙත් බොනවා. උබ වගෙ නන්ගිට හුකනව වගෙ ගූ ෆැන්ටසි නෑ. එක එකාගෙන් බලු කතා අහගන්න උවමනවකුත් නෑ
    Kauda pundige putho nangita hukanwa kiwwe. Kiwwa thanak pennapanko moda ponnayo. Thoge thread ekak athnam ekko kollekta kiyala puke araganna ekak. Natnm kage hari payyak katata ganna ekakne. Mawa personally danna un meke innawa. Mata kohe inna nangi kenekda balu hipatu pako. Moda ponnayek wage nahara heeni karagattata api monawa karannada nugat FAIL PONNAYA.
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    Badinna Inna ekage no eka hoyagena call ekak deepan wena ekak dala UBA ekka eki haminuna kiyala kiyawapan. Uba shape wela ekiwa uge age gahanna hadanne kiyawapan uta.
     
    • Love
    Reactions: basooka

    basooka

    Well-known member
  • May 17, 2022
    436
    620
    93
    Kauda pundige putho nangita hukanwa kiwwe. Kiwwa thanak pennapanko moda ponnayo. Thoge thread ekak athnam ekko kollekta kiyala puke araganna ekak. Natnm kage hari payyak katata ganna ekakne. Mawa personally danna un meke innawa. Mata kohe inna nangi kenekda balu hipatu pako. Moda ponnayek wage nahara heeni karagattata api monawa karannada nugat FAIL PONNAYA.
    තෝ අකවුන්ට් පහක් විතර අටවගෙන ගූ කතා කිය කියා ගියා කියලා මේකෙ හැමෝම දන්නවා. උබ බෙහෙතක් ගනින් මානසික ලෙඩා. හැමවෙලේම කරන්නෙ ජනේලෙන් පුකදෙන එක මෝඩ පොන්නයා
    @rahal jayasekara @hitlermash @skylander දන්නවා උබ කවුද කියලා

    Badinna Inna ekage no eka hoyagena call ekak deepan wena ekak dala UBA ekka eki haminuna kiyala kiyawapan. Uba shape wela ekiwa uge age gahanna hadanne kiyawapan uta.
    ඕකිට යහතින් ඉන්නනම් තියන්නෙ නෑ මන්
    ------ Post added on Sep 4, 2022 at 10:59 AM
     

    Hecker

    Well-known member
  • Apr 18, 2022
    6,175
    4,483
    113
    24
    Dinosaur, Colorado
    තෝ අකවුන්ට් පහක් විතර අටවගෙන ගූ කතා කිය කියා ගියා කියලා මේකෙ හැමෝම දන්නවා. උබ බෙහෙතක් ගනින් මානසික ලෙඩා. හැමවෙලේම කරන්නෙ ජනේලෙන් පුකදෙන එක මෝඩ පොන්නයා
    @rahal jayasekara @hitlermash @skylander දන්නවා උබ කවුද කියලා


    ඕකිට යහතින් ඉන්නනම් තියන්නෙ නෑ මන්
    ------ Post added on Sep 4, 2022 at 10:59 AM
    උබේ වයස දැන් 23ක් නේද😅 තාම පොඩි උකන්නෙක් වගේනෙ😅
     

    Nanosudha

    Well-known member
  • Dec 28, 2012
    5,165
    4,937
    113
    මන් අන්තිමටම හිටිය බෝඩිමේදි ඒකෙ උන් මාව රවට්ටලා උන්ගෙ පක්කාලි වැඩ ඔක්කොම කරවගත්තා. උන්ගෙ ඉන්නෙ කෙල්ලො දෙන්නෙක් නිසා මන් උන්ගෙ පුතා කියාගෙන හිටියෙ. උන්ගෙ තිබුන තේ ඉඩමට මාවත් එක්කගෙන යනවා ඉරිදට හවස් වෙද්දි දලු කිලෝ ගානක් කඩාගන්නවා. දවසක් කෙල්ලෙක් පෑඩ් එකක් දාලා ටොයිලට් බටේ හිරවෙලාමන් අත දාලා ඒක අයින් කරේ . ඇගේ අමාරුවට හවස ඇදේ ඉද්දි පොඩි කෙල්ල අතේ තේ එක එවනවා. මාත් ඕවට අහු උනා. රෑවෙලා තමයි මන් මගෙ රෙදිටික හෝද ගන්නෙත්. මන් එකපාරක් බෝඩිම් ගාස්තු ගෙවන්න බැරි උනා කියලා මුන් මට කින්ඩි දැම්මා කන්න ටිකක් දුන්නම ඕන දෙයක් කරගන්න පුලුවන් කියලා. පස්සෙ තමයි මන් දැන ගත්තෙ උන්ගෙ පොඩි කෙල්ලට හොද තැනකින් කොල්ලෙක් සෙට්වෙලා කියලා. මට දැන් මුන්ගෙන් පලිගන්න ඕන. මුන් මහ කෙලෙහිගුනයක් නැති ජාතියක්. එක්සෑම් ෆේල් උනාට පස්සෙ මේවා මට ආයෙත් එකින් එක මතක් වෙලා හිතට වද දෙනවා kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    Gahapa amma ati. duwala dennatai
     
    • Like
    Reactions: basooka

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    තෝ අකවුන්ට් පහක් විතර අටවගෙන ගූ කතා කිය කියා ගියා කියලා මේකෙ හැමෝම දන්නවා. උබ බෙහෙතක් ගනින් මානසික ලෙඩා. හැමවෙලේම කරන්නෙ ජනේලෙන් පුකදෙන එක මෝඩ පොන්නයා
    @rahal jayasekara @hitlermash @skylander දන්නවා උබ කවුද කියලා
    Huttige putho😂 tho dannawa kiyala mention karala tiyenne thogema fake accounts neh wesika putho🤣 tho thowa danne nathuwa wena kauru danagannada fail ponnayo. Me elakiri eke 2016 idala tiyana ekama account eka meka witharai mage 😂 thota wage fake ewa atawa atawa ponna katha danna fetish ekakwt kamattakwt naha mata. Kiyana deyak meken kiyanwa tho wage AL fail wewi ponna katha kiya kiya inna wela naha meke unta

    @basooka AKA FAIL PONNAYA me magen ubata dena last reply eka. Ubawa ignore kala mama 😂

    uba jivithema FAIL WECHA AMU PONNAYEK. Uba thawa issarahatat exams kalot pass kiyana deyak expect karana epa ubage life ekama failure ekak. Ubath ipadune ubage thatta pulling out method eka fail una nisa. Bye ponnayo!
    ------ Post added on Sep 4, 2022 at 12:27 PM
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,113
    23,339
    113
    උබේ වයස දැන් 23ක් නේද😅 තාම පොඩි උකන්නෙක් වගේනෙ😅
    29 k

    Huttige putho😂 tho dannawa kiyala mention karala tiyenne thogema fake accounts neh wesika putho🤣 tho thowa danne nathuwa wena kauru danagannada fail ponnayo. Me elakiri eke 2016 idala tiyana ekama account eka meka witharai mage 😂 thota wage fake ewa atawa atawa ponna katha danna fetish ekakwt kamattakwt naha mata. Kiyana deyak meken kiyanwa tho wage AL fail wewi ponna katha kiya kiya inna wela naha meke unta

    @basooka AKA FAIL PONNAYA me magen ubata dena last reply eka. Ubawa ignore kala mama 😂

    uba jivithema FAIL WECHA AMU PONNAYEK. Uba thawa issarahatat exams kalot pass kiyana deyak expect karana epa ubage life ekama failure ekak. Ubath ipadune ubage thatta pulling out method eka fail una nisa. Bye ponnayo!
    ------ Post added on Sep 4, 2022 at 12:27 PM
    Ado ado ignore karanna epaa. Muu belle wala daagani
    ------ Post added on Sep 4, 2022 at 12:50 PM
     

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    29 k


    Ado ado ignore karanna epaa. Muu belle wala daagani
    ------ Post added on Sep 4, 2022 at 12:50 PM
    Mama asai ban sirawTama me wage awajathaka popek marila news wala pennanwata 😂. Mata baya ponnaya marenna gihinut Fail wela jiwat weida kiyana eka 🤣 muta ekawat hariyta karaganna bahane😂. Knot ekak dagattot ellila putuwata pain gahuwma gate lihila ponnaya bima watila oluwa palagani.
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,165
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    ඔව් ඌට කියන්න ඉන්නෙ මන්

    මට එහෙම පුකෙ අමාරුවක් නෑ. මටත් නදුන්ට වගේ යන යන තැන හැම එකාගෙන්ම ප්රශ්න

    ඒකි මට දැන් කැමති නෑනෙ බන්

    මේකෙ පොන්නයන්ට ඕවා තේරෙන්නෙ නෑ බන්. මුන් හිතන්නෙ බොරු කියනවා කියලා


    මට ඩිප්රෙශන් තියෙනවා මන් ඒකට බෙහෙත් බොනවා. උබ වගෙ නන්ගිට හුකනව වගෙ ගූ ෆැන්ටසි නෑ. එක එකාගෙන් බලු කතා අහගන්න උවමනවකුත් නෑ
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,113
    23,339
    113
    Mama asai ban sirawTama me wage awajathaka popek marila news wala pennanwata 😂. Mata baya ponnaya marenna gihinut Fail wela jiwat weida kiyana eka 🤣 muta ekawat hariyta karaganna bahane😂. Knot ekak dagattot ellila putuwata pain gahuwma gate lihila ponnaya bima watila oluwa palagani.
    😂😂🤭
     
    • Dislike
    Reactions: Silape