Machan la... Help...
work stress ekai, gedara stress ekai, geyak hadanawa eke stress ekai nisa, ikkmanta tharaha yanawa. weda tika kerenneth ne, wife ekkath randu wenawa..
kaduwela awata place ekak dannawada භාවනාකරන්න මනස නිදහස් කරන්න තැනක්
work stress ekai, gedara stress ekai, geyak hadanawa eke stress ekai nisa, ikkmanta tharaha yanawa. weda tika kerenneth ne, wife ekkath randu wenawa..

kaduwela awata place ekak dannawada භාවනාකරන්න මනස නිදහස් කරන්න තැනක්

