මගේ ජීවිතේ ලොකු ලොකු ආසවල් නෑ ඒත් ලඟදිම දවසක

raman2

Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,015
    12,102
    113
    උඩ එක පැද්දොත් යට එක නිකංම පදින්න පුළුවන්
    Uda eka wage 10x watina wahana thiyana un innawa yata 1k set kara ganna baruwa welena..

    Handsome or art eka danna ekata CT100 eke gihinuth kello talk karanna puluwan unata, salli thiyana, pitarata gewal idam business thiyana, well educated ona tharam un dannawa lassana kellek bandinna ona ganak wiyadam karanna kamathi..
     
    • Like
    Reactions: Erzo and max_pain

    nidarsha91

    Well-known member
  • මේකක් පදින්න හිතන් ඉන්නවා. 2026ට යන්න මගේ මෝටිවේශන් එක. 😇


    කලින් තිබ්බට වඩා දැන් මාර කියුට් ලුක් එකක් තියෙන්නෙ බන්...

    Family Love GIF by Applause Entertainment
     
    • Love
    Reactions: max_pain

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    Uda eka wage 10x watina wahana thiyana un innawa yata 1k set kara ganna baruwa welena..

    Handsome or art eka danna ekata CT100 eke gihinuth kello talk karanna puluwan unata, salli thiyana, pitarata gewal idam business thiyana, well educated ona tharam un dannawa lassana kellek bandinna ona ganak wiyadam karanna kamathi..

    බයික් එකක් තියෙන එකාට හෝ නැති එකාට සාපේක්ෂව ටයිම් එක වැඩී ගෑණු පස්සෙ යන්න.

    බහුතරයක් හොඳ වාහනයක් පදින උන් කියන්නෙ ගේමක් ගහන, සල්ලි හොයන්න මහන්සිවෙන එකෙක්. උන්ට ගෑණු පස්සෙ යන්න වෙලාවක් නෑ.

    එහෙම කියලවත් හිත හදාගන්න වෙනවා දැන්. :baffled: