Hosting Services ගැන උනන්දුව තිබෙනවා නම්, PM හරහා Inquiry කරන්න. Web Hosting , 24/7 Support එක්ක අඩුවට දෙනවා රු 2200/- සිට
Last edited:
Ammo ammoo ammooමගේ බිස්නස් වලට ගහන්න බෑ පොස්ට් දාලා මගෙන් එළකිරි එකේ සුළු පිරිසක් විතර අරන් ඇති.
ඊට වඩා අරන් තියෙනවා මගෙන් 2010 සිට මම ෆ්රී වැඩ කරලා දුන්න මිනිස්සු , (මතක නැති තරම් ඇති)
තව මට දේශපාලන හිතවත්කම් තියෙන නිසා කොම්පැනි වලින් අරන් තියෙනවා ලංකාවේ ප්රසිද්ධ සමාගම් දෙකක් පවා මගෙන් අරන් තියෙනවා ඒ නිසා ඔයාලගේ පොස්ට් එයාලට වැඩක් නැහැ එයාලා විශ්වාස කරලා තියෙන්නේ මගේ Service එකයි මගේ හිතවත් කම්යි පමණයි.
තව මට IT බිස්නස් කිහිපයක් තියෙනවා ඒවගෙන් එනවා මට සල්ලි
ඒවාගේ නම් මම එළකිරි එකේ කියලා නැහැ එක නිසා ඔයාලා පොස්ට් දැම්මා කියලා ඔයාලට මට ගහන්න බෑ ඔයාලට වඩා මම දුරක් මම ගිහින් ඉවරයි.
කොටින්ම කියනවා නම් මාව ඔය පොස්ට් දලා වට්ටවන්න බෑ
මම වැටෙන්නේ නැහැ ඕනේ තරම් පොස්ට් දාදා ඉන්න
මගේ බිස්නස් වලට ගහන්න බෑ පොස්ට් දාලා මගෙන් එළකිරි එකේ සුළු පිරිසක් විතර අරන් ඇති.
ඊට වඩා අරන් තියෙනවා මගෙන් 2010 සිට මම ෆ්රී වැඩ කරලා දුන්න මිනිස්සු , (මතක නැති තරම් ඇති)
තව මට දේශපාලන හිතවත්කම් තියෙන නිසා කොම්පැනි වලින් අරන් තියෙනවා ලංකාවේ ප්රසිද්ධ සමාගම් දෙකක් පවා මගෙන් අරන් තියෙනවා ඒ නිසා ඔයාලගේ පොස්ට් එයාලට වැඩක් නැහැ එයාලා විශ්වාස කරලා තියෙන්නේ මගේ Service එකයි මගේ හිතවත් කම්යි පමණයි.
තව මට IT බිස්නස් කිහිපයක් තියෙනවා ඒවගෙන් එනවා මට සල්ලි
ඒවාගේ නම් මම එළකිරි එකේ කියලා නැහැ එක නිසා ඔයාලා පොස්ට් දැම්මා කියලා ඔයාලට මට ගහන්න බෑ ඔයාලට වඩා මම දුරක් මම ගිහින් ඉවරයි.
කොටින්ම කියනවා නම් මාව ඔය පොස්ට් දලා වට්ටවන්න බෑ
මම වැටෙන්නේ නැහැ ඕනේ තරම් පොස්ට් දාදා ඉන්න
LKTips.com සයිට් එකේ පොස්ට් දානවUba web hosting danna eke web site ekak atawan eke post dadaa hitapanko meke nodaa.
Ubata ona attention eka. Eka labenna ona kohoma hari ubata. Una schizophrenic dial ekak mata therena widiyata.
Beautiful mind kiyala movie ekak thiyenawa. Eka balapan puluwan nam. Uba wage ekek gena thiyenne eke.
Ammo ammoo ammoo
සුනිමල් එක්ක ආන්ඩුවේ ටෙන්ඩර් දාන්න හදපු සයිට් එක කෝ දැන්? දේශපාලකයෝ එක්ක හොරා කාල දැන් සයිට් එකත් වහල.LKTips.com සයිට් එකේ පොස්ට් දානව
සුනිමල් එක්ක ආන්ඩුවේ ටෙන්ඩර් දාන්න හදපු සයිට් එක කෝ දැන්? දේශපාලකයෝ එක්ක හොරා කාල දැන් සයිට් එකත් වහල.
P.M කොලොත් කියන්නම් මෙතන බෑper month keeyak earn karnawada ban.
සර්පයන්ට කිරි පොවාගෙන යන්නකෝ ඉස්සරහට බලාගන්න පුළුවන් අහිංසකයා ගේ වැඩ. ඕක පොලිටීශන් ලගේ සයිබර් අපරාධ ගොඩකට හවුල්. දැන් සයිට් ටික වහල සද්ද නැතුව මාලීමාවටත් මඩ පාරක් ගහන් ඉන්නේ ළගදීම අපරාධ පරීක්ෂණ එකෙන් කුදලන් ගියාමත් කිරි ටික අරන් යන්නකෝ පොවන්න.
ubata ba Pm karnna ba private dala tiyena hinda "This member limits who may view their full profile. "P.M කොලොත් කියන්නම් මෙතන බෑ
Sirawatama???සර්පයන්ට කිරි පොවාගෙන යන්නකෝ ඉස්සරහට බලාගන්න පුළුවන් අහිංසකයා ගේ වැඩ. ඕක පොලිටීශන් ලගේ සයිබර් අපරාධ ගොඩකට හවුල්. දැන් සයිට් ටික වහල සද්ද නැතුව මාලීමාවටත් මඩ පාරක් ගහන් ඉන්නේ ළගදීම අපරාධ පරීක්ෂණ එකෙන් කුදලන් ගියාමත් කිරි ටික අරන් යන්නකෝ පොවන්න.