මගේ CellCity අත්දැකීම. උඹලත් පරිස්සම් වෙයල්ලා

rukmalranaweera

Well-known member
  • Jan 1, 2007
    2,712
    1,512
    113
    මගේ CellCity අත්දැකීම. උඹලත් පරිස්සම් වෙයල්ලා

    මම Anything.lk එකෙන් phone එකක් ගත්තා. එකේ ප්‍රශ්නයක් උනොත් guarantee Claim කරන්න කියලා තියෙන්නේ Cellcity එකෙන්.
    ටික කාලෙකින් මේකේ signal ප්‍රශ්නය ආවා. Guarantee තිබ්බ නිසා මම ඉතින් invoice එකේ තිබ්බ address එකත් හොයාගෙන යනකොට Cellcity කියලා කොහෙවත් නෑ. පස්සේ බැලින්නම් දැන් බෝඩ් එක ගහල තියෙන්නේ Zigo කියලා.

    මම phone එක එතනට ගෙනිහිල්ල දුන්නම එතන sales boy මුණ පුළුටු කරගෙන එක ඇතුලට අරගෙන් ගිහිල්ලා විනාඩි 5 කින් විතර ඇවිල්ල කිව්වා මේකේ Repairs කරන්නේ මෙතන නෙමේ මහරගම service centre එකට අරන් යන්න කියල. මම කිව්වා මම phone එක ඔයාලට දෙන්නම් ඔයගොල්ලොම යවන්න කියල. එතකොට එයා කියනවා ඒගොල්ලෝ යවපුවම කිසි සැලකිල්ලක් නෑ customerම ගිහිල්ල දුන්නම ඉක්මනට කරගන්න පුළුවන් කියල.

    එතින් මමත් හා කියල මේකත් අරන් මහරගම huawei Service center එකට අරන් ගියා. ඒගොල්ලෝ මේක බලල කිව්වා ඒගොල්ලොත් එක්ක Cellcity එකේ ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා. cellcity එකෙන් ඒගොල්ලන්ට repairs වලට payments කරන්නෑ ඒක නිසා මොනවා හරි repair එකක් කරන්න වුනොත් customerගෙන් charge කරන්න වෙනවා කියල. මම කිව්වා මේකේ තම guarantee තියෙනවා කියල. එතකොට එයා කියනවා customersලා ගොඩක් මේ වහේ ඇවිල්ල හැරිලා ගියා කියලා.

    මම එතනම ඉඳල අයිත් ගත්ත call එකක් cellcity එකට. එතොකොට එතන හිටපු කෙල්ල කියනවා මහරගම නෙමෙයි Singer head office එකට අරන් යන්න කියල. මම එතන number එක ඉල්ලා ගත්තා call කරලා බලපුවම singer නෙමේ ඒක huawei head office එක. එතනට මම seen එක කියපුවම ඒගොල්ලෝ කියනවා Cellcity එකයි huawei එකයි අතර ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා. Cellcity එකෙන් ගන්න බඩු වලට අපිට වගකියන්න බෑ. ඇවිල්ල complain එකක් දාන්න කියල.
    මම ඇහුවා complain එකක් දැම්මහම මොකද වෙන්නේ කියලා. එතකොට කියනවා මේ වගේ ප්‍රශ්න ආව ගොඩක් customers ලා ඉන්නවා. complain දාපුවහම ඒගොල්ලන්ට ඒවා එකතු කරලා තීරණයක් ගන්න පුළුවන් කියලා.

    මාර seen එක. ඊට පස්සේ මම මහරගම service centre එකේ කෙනාට වෙච්ච seen එක කියපුවහම එයා කියනවා ඔය ගොඩක් දුර ඉඳන් අපු නිසා උදව්වක් හැටියට phone එක service කරලා දෙන්නම් සමහර වෙලාවට ලෙඩේ හරියයි කියල. මමත් හා කියලා phone එක දුන්නා. විනාඩි 5-10 කට පස්සේ phone එක හම්බ උනා. මම මෑන්ස් ට thanks කරලා phone එකත් අරන් ගෙදර ගියා.

    මගේ වෙලාවට දැන් phone එක එලටම වැඩ. ;)
    මට වෙන්න ගිය අවුලකින් නුලෙන් බේරුනේ මෙන්න මෙහෙමයි !
    උඹලත් Cellcity එකෙන් phones බඩු ගන්නේ පරිස්සම්න් !!! :yes::yes:
     
    Last edited:

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    :eek::(:(
    ඔන්න බලපන් බන් ,,,කොච්චර අහිංසක මිනිස්සු ඕකුන් නිසා අතරමන් වෙනවාද.
    ඕකුන්ට හෙන ගහන්න ඕනි බන් මේ කරන බලුවැඩවලට.
    කවුරුවත් පාරිභෝගික අධිකාරියේ පැමිණිල්ලක් දාලා නැද්ද දන්නේ නැහැ...
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    apo kadayak ne ban oka ara HFC school eka gawa eha patte building ekak athule assaka neda tiyenne?...oya wage phones mehen gannath epa...
     

    Screw SL

    Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    ලන්කාවෙ ඒජන්තවරු කියලා කියා ගන්න හැම එකාලම හොරු, මම උන්ගේ නම් නොකියා කියන්නම්කො මෙන්න මේ බ්‍රැන්ඩ් වල ලන්කාවේ ඒජන්තවරු කියන්නේ ලොක හොරු ටිකක්,


    • Nokia
    • Dell
    • Isuzu
    • SEIKO
    තව තියනවා, වෙලාවට මතක් වෙන්නෙ නැ,
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    28,964
    21,191
    113
    lankawe ne ban

    Mideast idala ena ekkea kiyala phone ekak ganing original badu
     

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    Affo Cell City eken melo magulak ganna epa ban, mama dialog couple sim ekak gaththa Cell city eke promotion ekakkin, aran masayak yaddi bila enawa mona couple da lassanata bila dala. promotion eka kale Kumanjalee kiyala kellek, mama hodata amathuwa baladdi mun prodawak dala thiyenne, kumanjalee kiyana gani hodata ahagaththa dialog eken. malata ganna epa cell city eken badu...........
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,378
    5,821
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    manda ban oya shop eka gana nam danne na mage yaluwekta podi seen ekak una 2009 wage u e kale 20k da koheda dela gatta sony erricson phone ekak :D..passenda baladdi meke display eke mokadda aulak.kade un aluth phone ekak denna ba kiuwa..service karala dennam kiuwa..pa paribogika adikariye complaint ekak damma..paya deken aluth phone ekak athata labuna :yes: oya ballonge balu wada gana complaint karapan..
     
    :eek::(:(
    ඔන්න බලපන් බන් ,,,කොච්චර අහිංසක මිනිස්සු ඕකුන් නිසා අතරමන් වෙනවාද.
    ඕකුන්ට හෙන ගහන්න ඕනි බන් මේ කරන බලුවැඩවලට.
    කවුරුවත් පාරිභෝගික අධිකාරියේ පැමිණිල්ලක් දාලා නැද්ද දන්නේ නැහැ...
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    :eek::(:(
    ඔන්න බලපන් බන් ,,,කොච්චර අහිංසක මිනිස්සු ඕකුන් නිසා අතරමන් වෙනවාද.
    ඕකුන්ට හෙන ගහන්න ඕනි බන් මේ කරන බලුවැඩවලට.
    කවුරුවත් පාරිභෝගික අධිකාරියේ පැමිණිල්ලක් දාලා නැද්ද දන්නේ නැහැ...
     

    wasangaama

    Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    මම මගේ අත්දැකීම් වලින් කියන්නේ . HUAWEI. ETEL ZIGO MICROMAX MOTOROLA DIALOGixx වගේ ස්මාට් ෆෝන් ගන්න එපා. මට ඕව අරන් අමාරුවේ වැටිච්ච අය දවසකට කීපදෙනෙක් හම්බවෙනවා.
    ඕවයේ ඩිස්ප්ලේ , හවුසින්, ටච් කෙලවුනොත් හොයන්න නෑ. හුවාවී නම් අමාරුවෙන් ඊබේ ගන්න පුළුවන් වෙයි. එත් කඩ වලින් හදන්න බාර ගන්නෙත් නෑ ඒ වගේ රිප්ලේස්මන්ට් එකක් ආවොත් නම්.
    ෆෝන් එකේ ගානෙන් බාගයක් වගේ ගානකට කොම්පැනීම ගන්න වෙනවා.
    samsung lg nokia ඔය 3 තමා ලංකාවේ පාවිච්චියට මම නම් රෙකමන්ඩ් කරන්නේ. අව්ලක් ආවත් පොඩි සර්ච් පාරක් දැම්මම විසදුමක් හොයාගන්න පුළුවන්. accessories පවා ඔරිජිනල් ඩුප්ලිකේට් හයිකොපි විවිදාකාරෙන් විවිද වර්ණයෙන් ගන්න පුළුවන්. නැත්නම් htc , apple, sony.