ලගදි ඉදන් මේක මීටර් උනේ.අරාබි වීඩියෝස් තොගයක් තියනවා.liked වීඩියෝ වලත් තියනවා.පත අරාබි ගෑනු පස්සවල් නටවන එව්ව.මම ජීවිතේට ඕවා බලන්නෑ
ඔව් බන් මටත් හිතුනා.වෙන devices නම් මම මේ account එක use කරන් නෑ.අනේ මන්දාgoogle account eke blhn ube device ekt amthrawa wena monvd loggged device thynne kyla... probably hacked.. ee devices tike session end krla password ek change krl dhan.
balala thiyenne Sangeethe, Deveni inima. Melo rahak namage history eke wrestling, excavator, ape amma video tibba. balinnam man tattage phone eken mage Google account ekata log wela tibba.ලගදි ඉදන් මේක මීටර් උනේ.අරාබි වීඩියෝස් තොගයක් තියනවා.liked වීඩියෝ වලත් තියනවා.පත අරාබි ගෑනු පස්සවල් නටවන එව්ව.මම ජීවිතේට ඕවා බලන්නෑ

the issue still remains as earlierඔව් බන් මටත් හිතුනා.වෙන devices නම් මම මේ account එක use කරන් නෑ.අනේ මන්දා
එතකොට like කරපු ඒවාDan hover karaddi play wena seen eka hinda ewath history ekata enawa neda. Uba athin e videos hover unada danne na?
වෙන ඩිවයිසස් නෑ කිය්න්නෙ උබ නිදාගත්තට පස්සෙ උබේ යටි හිත ඇහැරිලා උබව කන්ට්රෝල් කරන්න ගන්නවා. යටි හිත අරාබි පුකවල් බලලා ජුන්ඩ වනල නිදාගන්නව ඇති. උබ උදේට ඇහැරුනාට මීටර් නෑ.ඔව් බන් මටත් හිතුනා.වෙන devices නම් මම මේ account එක use කරන් නෑ.අනේ මන්දා