Umbe attitudes wala thamai prashne thiyenne. Umba height eka ganai, appearance eka ganai, body shape eka ganai hitha hitha inne nathuwa, kellek dakkama poddak line karala balapan. Poddak kellek dennek passe palayan. Try kaloth thamai hama dema. Oya umba dakka kiwwa ewunuth try karala misak, nikan kello awith " Ane ayye, math ekka yalu wenawada kiyala" ahanne nahane.. kellek nathi unama hithata dukai thamai, eth thaman thawa thawath side gahala inna giyoth, kohomatawath set wenne naha. Mama Australia wala indala awe 3.5 years wenawa. Mage age eka 27. Mama Network Engineer kenek. Thawa tika dawasakin PR ekath labenawa. Mage height eka 5 9" . Umba hithana widiyata ewanam prashna kellek nathi wenna, ehenam umba mulin kiyapu a okkoma mata thiyenawa. Eth adatath kellek naha. Kawadawath indalath naha. Ehema thamai machan.
Hama detama welawak thiyenawa machan. Eka enakan anik wada kara ganin. Mokada kellek wa badagena hitiya kiyala jeewithe okkoma complete wenne naha
Ehema una kiyala jeewithe anika dewal passata yawanna epa. Umbata 23 thama. Thawa awurudu 3-4 yanakota, umba job ekak karala, car ekak ehema aragena, settle wenakota, oya dan nathi kello ibetama set wei.